Oorspronkelijk gepost door samni
Oorspronkelijk gepost door dutchy187
Oorspronkelijk gepost door chaserr
Kan die blog niet vinden zelfs na 15min google niet als iemand linkje heeft ben ik diegene dankbaar.![]()
is dit hem niet? http://voe.blogg.no/
Holy fuck, held!
Oorspronkelijk gepost door Titangizmo
Vid van haar gevonden toen ze jonger was lijkt me.Toen al cute as hell.
Dat Noors is extreem geil. Kan mij krijgen.
Oorspronkelijk gepost door Timor83
Dat Noors is extreem geil. Kan mij krijgen.
Norsk er virkelig et flott språk, spesielt når det snakkes av en kylling.
Oorspronkelijk gepost door LexerZz
What's her name?
ik heb hier voor je haar emailadres voe@nereng.net, succes!
Oorspronkelijk gepost door 12disciples
.......
Veel plezier hiermee. Mijn dochter van 8 keek vanavond net even naar het scherm en begon meteen over princessen. Ik heb haar voor de zoveelste maal mogen uitleggen, dat het niet zo werkt en dat ze moet proberen zichzelf te blijven.De angst slaat je als vader bijna om de oren.
Mod-edit: haatdragende tekst verwijderd
Weet je waarom ze over prinsessen begon? Omdat die ook in die boekjes altijd slank/blond/rijk zijn. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar in dit tijdperk/onze cultuur. De tijden zijn voorbij dat veel vet 'in' was. Waarom zou je trouwens dat topic openen als je dochter naast je staat?
Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Oorspronkelijk gepost door 12disciples
.......
Veel plezier hiermee. Mijn dochter van 8 keek vanavond net even naar het scherm en begon meteen over princessen. Ik heb haar voor de zoveelste maal mogen uitleggen, dat het niet zo werkt en dat ze moet proberen zichzelf te blijven.De angst slaat je als vader bijna om de oren.
Mod-edit: haatdragende tekst verwijderd
Weet je waarom ze over prinsessen begon? Omdat die ook in die boekjes altijd slank/blond/rijk zijn. Zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar in dit tijdperk/onze cultuur. De tijden zijn voorbij dat veel vet 'in' was. Waarom zou je trouwens dat topic openen als je dochter naast je staat?
Dit is vr het andere topic;). Discussieer er maar op los noemt het. Only chicks here;).
Oorspronkelijk gepost door Melvin
Is mooier dan die Noorse babyface als je het mij vraagt!
Bedenkt hiervoor Melvin
Dit is vr het andere topic;). Discussieer er maar op los noemt het. Only chicks here;).
^^ ok, deze dan, geen tijd langer te zoeken nu. Moet even boodschappen halen
Niet echt een fan van Angelina Jolie maar op deze foto staat ze wel mooi.
Disclaimer: Vrouwen moeten zich niet spiegelen aan deze media-vrouwen. Alle rechten onder voorbehoud. De schrijver kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade in welke vorm dan ook. De mazzel!

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
Oorspronkelijk gepost door LexerZz
What's her name?
ik heb hier voor je haar emailadres voe@nereng.net, succes!
![]()
Alsof ik enige kans maak