als je een donkere huidskleur hebt misschien...maar daarom zijn wij blank, om uit het beetje zon hier in het Noorden toch nog vitaminen te puren
Topic verplaatst naar small talk.
@Astemblieft: Allereerst welkom op dit forum en welkom bij PokerStrategy.com. Iedereen weet dat pokeren af en toe frustrerend kan zijn en iedereen krijgt wel eens te maken met bad beats. Jouw ongenoegen delen helpt vaak om de pijn te verzachten, dus je kunt dit altijd binnen onze community met andere delen. Vele leden zullen je ook kunnen helpen om aan jouw spel te werken, waardoor misschien aan het licht komt dat niet alle beats noodzakelijk waren.
Voorts denk ik dat deze topic/rant verderkomt uit zo'n moment van ongenoegen. Dat is op zich geen probleem, aangezien er op dit forum over bijna alles op een volwassen manier en met argumenten gediscussieerd kan worden. Ik vraag je echter wél om dat op een beleefde manier te doen, met respect voor onze andere leden en zonder hen te beledigen.
Ik raad je dus aan om een keuze te maken waar je met dit topic naartoe wil. Je kunt ook steeds vragen om deze te sluiten en nadien een nieuwe te openen, aangezien het behoorlijk off topic lijkt te gaan. Je kunt praten over wat je maar wil, zolang je maar rekening houdt met het bovenstaande en onze andere forumregels.