Kijk zelf maar..
die ene kerel blijft maar stampen in zijn gezicht, wat scheelt er met die mannen!?
Die gasten mogen altijd eens langs mij thuis komen.
Laat ik ze wel eens met de rottweilers spelen
keek m zonder geluid maar wtf dat ie nog nie knock was
ookal zijn t er teveel zou ik in berserk modus terug gaan rousen kutkindere
Echt wtf, wat een kansloze kkjeugd.
Niet te begrijpen dat dit soort dingen gebeuren.
Kan me niet inbeelden dat ik dit ooit zou gedaan hebben toen ik 16 jaar was.
Oorspronkelijk gepost door Krulle37
Echt wtf, wat een kansloze kkjeugd.
Niet te begrijpen dat dit soort dingen gebeuren.
Kan me niet inbeelden dat ik dit ooit zou gedaan hebben toen ik 16 jaar was.
nee zker niet
kan vanaf hier de woede al op voele komen en de zin om die kinderen terug af te beuken.
Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
nee zker nietkan vanaf hier de woede al op voele komen en de zin om die kinderen terug af te beuken.
Ik word ook altijd woedend bij dit soort dingen.
Moet je nagaan dat dit overal gebeurd..
Waar gaat de wereld heen, te bizar voor woorden.
Wat ik wel grappig vind is dat je heel de tijd "Nigga Nigga Nigga" hoort terwijl het aziaten zijn..
Dat er eentje nog zit te lachen ook, ti's dat ik er zelf niet bij was. Anders had ik ze een voor een neergestompt totdat ik er zelf bij neer viel. Zo zielig die ventjes..
gelukkig hebben ze alles gefilmd en zelf op youtube gezet,
In Amerika nog wel gerechtigheid voor dit soort dingen, in NL zou je gewoon een taakstraf krijgen hiervoor
heb maar hier en daar es gekeke maar vraag me af of het niet in scene zou kunnen gezet zijn ook
Zo raar hoe iets wat ondenkbaar is voor een normaal persoon, oh zo cool is voor zoveel van die kutkoters..
Las dat dit een retaliation was van eerder waar 20 aziaten 2 van degene die nu deze man in mekaar trappen in elkaar hadden gemept.
Maarja in hoeverre dat waar is weet ik ook niet.
Aan de hoodies te zien zijn het allemaal poker players. Verder is het misselijkmakend. Waar is de goeie ouwe tijd waar het man tegen man was?
Vind het ook best wel nep uitzien af en toe, ik bedoel ze trappen en slaan nu niet echt bepaald VOL door..
maargoed vrij kansloos is het wel..
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
heb maar hier en daar es gekeke maar vraag me af of het niet in scene zou kunnen gezet zijn ook![]()
Wordt toch behoorlijk hard geraakt af en toe en dat bloed..
Oorspronkelijk gepost door moeilijkkk
Vind het ook best wel nep uitzien af en toe, ik bedoel ze trappen en slaan nu niet echt bepaald VOL door..maargoed vrij kansloos is het wel..
![]()
kijk maar eens beter. Hij wordt echt vol geraakt in zn gezicht door knieen, vuisten en voeten.
Ik heb dit 2x zelf meegemaakt .. 1x een beroving en 1x ontevreden kroeggangers, lafbekken. Ik hoop dat de daders gepakt worden
Filmpje is van Youtube gehaald en ik geloof dat dat maar goed is ook, als ik zo de reacties hier eens lees.
Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Filmpje is van Youtube gehaald en ik geloof dat dat maar goed is ook, als ik zo de reacties hier eens lees.
Hoe bedoel je?
Zijn toch standaardreacties?