Ga naar het forum
Duitse BBV-inzameli...

Meldingen
Alles wissen

Duitse BBV-inzamelingsactie regenwoud

1,583 Berichten
48 Gebruikers
0 Reacties
23.4 K Weergaven
wcgrutto
PokerStrategist

en die rzacties van stel je niet/ grap / ... . Daarom dus paar weken genoeg van dit gezeik.

Zet me maar even op ban ofzo, zeikkoppen

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

Geen ruzie maken he jongens!

Spoiler

weer een post erbij voor het regenwoud

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Als we je bannen geraken we hier nooit aan 1500 posts :D

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Ma nee, der leven nog te weinig mensen op deze bol :facepalm:.
Laten we daar geld in pompen, en alle andere wereld reddende dingen afkraken. Echt?

WTF? Als ik stel dat ik liever andere doelen verkies dan bomen, heb ik geen hart. Maar dan zeg je dit?

Er zit ergens een vijs los bij u, gok ik. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Gaat hard zo! :D

Spoiler

Ik heb geen zin om hier al te serieus op in te gaan. Enerzijds is het gewoon trolling, anderzijds spreekt het voor zich dat niemand zich moet verantwoorden omdat ie goed doel A support en niet goed doel B.

That being said, was je reactie wel niet echt proportioneel ten opzichte van de trollposts, wcgrutto, dus ik heb de grofste dingen eruit ge-edit. Laten we het nu gewoon gezellig houden en blijven posten. In a way heb je nu reacties uitgelokt van iemand die dit goede doel zelf niet zou steunen, wat al een kleine overwinning is. _grin:

Het is ook niet zo dat BM's of Diamonds meer mogen op dit forum, de regels gelden voor iedereen. Maar in verhouding was jouw post wel niet echt aanvaardbaar, vandaar dat de jouwe ge-edit wordt. Hopelijk neem je dit verkeerd niet op!

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

[imgm] [/imgm]

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door TimPS
Het is ook niet zo dat BM's of Diamonds meer mogen op dit forum, de regels gelden voor iedereen. Maar in verhouding was jouw post wel niet echt aanvaardbaar, vandaar dat de jouwe ge-edit wordt. Hopelijk neem je dit verkeerd niet op!

Ik vind het altijd funny als iemand eerst stelt dat diamonds altijd alles mogen en dan echt 100keer 'ergere' dingen gaan schrijven. :D
Moest niet ge-edit worden hoor, als wcgrutto beter kan slapen vannacht als hij dat over me schrijft op het internet, dan mag dat van mij. :)

En idd, toch weer 5bomen gered met die paar posts van mij ;).

Beantwoorden
Citeren
oscaar10
Elite Grinder

je kan zo'n topic beter beginnen met een troll ipv met een spelletje, veel effectiever :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Pakichu777
PokerStrategist

lol oscaar :)

Die 'eat a beaver' is wel grappig al zat ik eerst met iets anders in men hoofd :P

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
je kan zo'n topic beter beginnen met een troll ipv met een spelletje, veel effectiever :coolface:

Haha, dit was yoghi's pokerinstelling, die heeft als levendoel het redden van het regenwoud, maar zit ons te 2nd levelen, zodat we zoveel mogelijk kunnen inzamelen _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

De reacties op mij, zoals ik die een vijs los heb enzo, die kunnen wel? Maar als ik tegen iemand zeg dat ze eikels zijn, dan kan het niet?

Kzit hier al meer dan anderhalf jaar opt forum, en kheb al meerdere keren gezien dat "black-diamond"-members net iets minder worden ge-edit of terecht gewezen worden. (PS heb hier geen problemen mee ofzo zunne, tis gewoon iets wat ik door de maanden/ jaren soms opvalt. )

En enigste dat ik verkeerd gezegd heb, is dat ik jullie eigoistische eikels vind. Was daar zo verkeerd aan. Tzou mijn koude kleren niet raken als iemand dat over mij zegt.
Dat jij dit zovele malen erger vind, zegt genoeg over jouw.

Persoonlijk heb ik veel liever dat mensen mij uitkakken voor dwaas, eikel, lul, sukkelaar, ... .

Dan dwaasheden zeggen over liever tonijn redden dan regenwouden omdat ze graag tonijn eet. (troll of niet)

Beantwoorden
Citeren
pbijvoet
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Pakichu777
lol oscaar :)

Die 'eat a beaver' is wel grappig al zat ik eerst met iets anders in men hoofd :P

Dat was mijn eerste reactie ook :coolface: toen vond ik dit plaatje :D

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Ik ben een banaan.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Ma nee, der leven nog te weinig mensen op deze bol :facepalm:.
Laten we daar geld in pompen, en alle andere wereld reddende dingen afkraken. Echt?

WTF? Als ik stel dat ik liever andere doelen verkies dan bomen, heb ik geen hart. Maar dan zeg je dit?

Er zit ergens een vijs los bij u, gok ik. :facepalm:

En sorry, maar deze logica snap ik niet. dat van dat hart was over die tonijn die liever gered wordt omdat je dat lekker vind.

Kijk, khad gewoon niet door dat je aant trollen waard. Dus daar zat ik mis.
En dus neem ik ook meeste van men woorden terug.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Bolletje.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Varune
Ik ben een banaan.