Ga naar het forum
Duitse BBV-inzameli...

Meldingen
Alles wissen

Duitse BBV-inzamelingsactie regenwoud

1,583 Berichten
48 Gebruikers
0 Reacties
23.4 K Weergaven
wcgrutto
PokerStrategist

Nogmaals.

Dat Caroline zegt dat er een vijs los is bij mij, wordt niet ge-edit.
Maar mijn uitspraken wel?
Da heeft niks met haar diamond status te maken. (obv. troll)

En dat er niemand anders vindt dat zo'n trolls ongepast zijn, of alleszins dit niet nodig vindt te melden.

Of dat een leuk initiatief om een goed doel te steunen, afgekraakt moet worden door mensen, die wss al massa's van die initiatieven hebben opgesteld. (obv. troll)

Of dat ik hier een woordspel opzet, om een beetje geld van Tim af te troggelen :coolface: , en dat dit door zo'n trolls ook volledig verkeerd afloopt.

Of het nut van zo'n trolls. Mij lijkt elk initiatief voor een betere wereld een goed initiatief. Maar het is duidelijk dat hier andere meningen over zijn. :facepalm:

En sorry, maar als ik zeg dat wat Hitler gedaan heeft in WOII slecht is.
En als iemand daarover trolled:"Ik ken geen Jood, er zijn wel ergere dingen zoals de genocide in Congo, aangezien ik daar familie heb wonen".
Dan zal er wel niet zo enthousiast op gereageerd worden.
(PS er zijn al 1000den mensen gestorven door het regenwoud te kappen, stukken af te branden, ... . Kzie persoonlijk weinig verschil tussen hun trolls en deze)

Sorry, maar ben heel zwaar aan het twijfelen of ik nog wel iets met deze community te maken wil hebben.

Beantwoorden
Citeren
Marple08
Oldschool Grinder

Is dat erg een vijs?

:coolface:

Beantwoorden
Citeren

Mod-edit: Stop met het opzettelijk uitlokken van reacties

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Marple08
Is dat erg een vijs?

:coolface:

Niet zo erg..

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Mod-edit: Stop met het persoonlijk "reageren" op andere leden.

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Afgelopen!
Laat het onderlinge gestechel en het elkaar aanpraten van bans hier ophouden, anders gaat de thread dicht. Iedereen die hier nu nog over verder gaat krijgt een tijdelijke ban, ongeacht de status.

Vanaf hier gaat de thread weer "verder". Als iemand het over het initiatief, het doel of andere dingen wil hebben, go on (zolang het een normale discussie blijft)

@Amnesia: Ranzig somehow _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Knien12
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Tonijn gebruik ik wel vaak. Red dat maar, dat is ook bijna op. :(

Het is toch: Redt de dolfijn, eet geen tonijn!

Da's dan toch omdat dolfijnen tonijn eten en dat ze anders niet genoeg hebben.

Of heb ik dat altijd verkeerd gedacht? ?(

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Ik dacht dat dolfijnen juist vaak bijvangst waren.

Beantwoorden
Citeren
Knien12
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik dacht dat dolfijnen juist vaak bijvangst waren.

Ik was het net aan het googlen, en idd.

En die dolfijnen zulen die blikjes ook niet zo makkelijk open krijgen obv. :D

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

En ik maar denken dat die beesten slim zijn :(

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Zijn dolfijnen niet de enige dieren naast de mens die sex hebben buiten voortplanting?

En volgens mij zijn ze ook een van de weinige soorten die (na een tijdje) zichzelf herkennen in een spiegel..

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

excuses, had dat van dat diamond stuff en de vijs beter weggelaten, want daar geef ik echt niet om. ( terwijl daar dan als enigste op gereageerd word :facepalm: )

De rest (trollen over zoiets en niemand die dat duidelijk erg vind) was 1000 keren belangrijker voor mij.

(Maar daar wordt niet op gereageerd, ook niet door de CM/mods.)

Maar dan nog, vind ik niet dat zo'n troll gepast is. En aangezien dit nog steeds door niemand anders zo bevonden wordt, en er geen aanpassingen aan de trolls worden gemaakt. (Zo'n trolls zijn gewoon heel kwetsend voor duizenden mensen die alles verliezen door het kappen van het oerwoud. En ik kan echt niet snappen dat zoiets hier getollereerd wordt. En er zelfs niemand op reageerd behalve dan met een andere troll :facepalm:)
Kan en wil ik maar 1 ding doen.

Beantwoorden
Citeren
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Knien12

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Tonijn gebruik ik wel vaak. Red dat maar, dat is ook bijna op. :(

Het is toch: Redt de dolfijn, eet geen tonijn!

Da's dan toch omdat dolfijnen tonijn eten en dat ze anders niet genoeg hebben.

Of heb ik dat altijd verkeerd gedacht? ?(

Volgens mij is dat omdat er bij het vissen naar tonijn, veel dolfijnen in de netten meegenomen worden. Tonijn is ook een hele grote vis, dus lijkt me iets te groot voor dolfijnen om te eten (tenzij ze de jonge tonijnen eten)

Tonijn:

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Vroeger waren tonijnen veel groter

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
excuses, had dat van dat diamond stuff en de vijs beter weggelaten, want daar geef ik echt niet om. ( terwijl daar dan als enigste op gereageerd word :facepalm: )

De rest (trollen over zoiets en niemand die dat duidelijk erg vind) was 1000 keren belangrijker voor mij.

Maar dan nog, vind ik niet dat zo'n troll gepast is. En aangezien dit nog steeds door niemand anders zo bevonden wordt, en er geen aanpassingen aan de trolls worden gemaakt. (Zo'n trolls zijn gewoon heel kwetsend voor duizenden mensen die alles verliezen door het kappen van het oerwoud. En ik kan echt niet snappen dat zoiets hier getollereerd wordt. En er zelfs niemand op reageerd behalve dan met een andere troll :facepalm:)

Ja, dat snap ik best vanuit jouw perspectief. Als we deze topic echter min of meer "on track" willen houden (hoewel er niet echt een track is, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, geen flames meer), is het beter om al het voorgaande te negeren.

Ik begrijp jouw standpunt, maar de discussie "diamonds mogen meer", is er gewoon één die we hier niet willen voeren. Enerzijds omdat de regels voor iedereen gelden (Caroline is in het verleden al gebanned geweest op het forum), anderzijds omdat het toch een eindeloze discussie is.

Hopelijk hou je er geen te negatieve nasmaak aan over, omdat ook jij gewoon voor ons een valuable member bent. Status kan ons niets schelen, we beginnen allemaal als bronze. Jij bent een actief lid, mengt je in strategiediscussies en hebt een goede mindset, wat voor ons goede tekenen zijn.

Sorry dus dat deze topic voor jou zo'n wrange nasmaak heeft gekregen, dat was uiteraard niet de bedoeling en blijf je een actief PokerStrateeg op het forum.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door TimPS

Ja, dat snap ik best vanuit jouw perspectief. Als we deze topic echter min of meer "on track" willen houden (hoewel er niet echt een track is, maar je begrijpt wel wat ik bedoel, geen flames meer), is het beter om al het voorgaande te negeren.

Ik begrijp jouw standpunt, maar de discussie "diamonds mogen meer", is er gewoon één die we hier niet willen voeren. Enerzijds omdat de regels voor iedereen gelden (Caroline is in het verleden al gebanned geweest op het forum), anderzijds omdat het toch een eindeloze discussie is.

Hopelijk hou je er geen te negatieve nasmaak aan over, omdat ook jij gewoon voor ons een valuable member bent. Status kan ons niets schelen, we beginnen allemaal als bronze. Jij bent een actief lid, mengt je in strategiediscussies en hebt een goede mindset, wat voor ons goede tekenen zijn.

Sorry dus dat deze topic voor jou zo'n wrange nasmaak heeft gekregen, dat was uiteraard niet de bedoeling en blijf je een actief PokerStrateeg op het forum.

neen, als trolls als
"Ik gebruik bijna nooit meer papier, vind ik wel genoeg."
en

"Tonijn gebruik ik wel vaak. Red dat maar, dat is ook bijna op. "
toegelaten worden, dan wil ik niet meer actief deelnemen aan deze community

Beantwoorden
Citeren
edwardwelsh
PokerStrategist

neen, als trolls als
"Ik gebruik bijna nooit meer papier, vind ik wel genoeg."
en

"Tonijn gebruik ik wel vaak. Red dat maar, dat is ook bijna op. "

Overdrijf je niet een beetje? Als mensen echt zouden willen dat het regenwoud gered zou worden, dan was dit toch allang gebeurd? Hoe jammer het ook is, maar mensen liggen daar helemaal niet wakker van. Meeste westerlingen zijn zodanig verwend dat het een ver van mijn bed verhaal is.

...toegelaten worden, dan wil ik niet meer actief deelnemen aan deze community

Hoe meer je het herhaalt, hoe ongeloofwaardiger het wordt.

Beantwoorden
Citeren
Knien12
Elite Grinder

Nu schijnen er ook al gemuteerde tonijnen aan de illegale houtkap in het regenwoud mee te doen.

Ik heb nog een foto weten te bemachtigen.

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Mhm, ik denk dat je het iets te ernstig opneemt nu en het iets te persoonlijk geworden is, wat het allemaal wat erger doet lijken dan het is. Misschien moet je gewoon even wat afkoelen en dan morgen alles opnieuw lezen, wat de zaken misschien in een beter perspectief plaatst. Het is waar dat het trolls zijn, maar ze zijn ook tamelijk onschuldig.

Ik persoonlijk vind het behoud van het regenwoud zelf een belangrijk iets, aangezien bomen de "longen" van onze aarde zijn en ik gewoon in het algemeen een natuurliefhebber ben, maar dat wil niet zeggen dat iedereen daar zo over denkt.

Bovendien start alles op micro niveau: eerst aanpassingen bij jezelf maken, alvorens je het hele woud probeert te redden. Geen papier gebruiken (hoewel trolling), vind ik gewoon een prima start. Bovendien rijdt hij zelfs niet met een auto en is zijn ecologische voetafdruk waarschijnlijk kleiner dan gemiddeld.

Wat ik hiermee bedoel is: mocht iemand die net een boom gekapt hebben ter plekke met een grijns zeggen "ik gebruik geen papier", dan zou ik ook razend worden. Nu vind ik het best onschuldig.

En dat Caroline tonijn wil redden (omdat ze het graag eet), is gewoon humor. Je houdt er van of niet, maar het is gewoon ironie / sarcasme, waar we niet tegen gaan optreden op dit forum. Tenzij het een persoonlijke aanval is en kwetsend voor de persoon in kwestie.

Uiteindelijk is er ondertussen weer veel te veel over gezegd en geschreven, maar beschouw dit dan zou als blijk van waardering naar jou toe, want aanvankelijk wilden we er niets meer over zeggen.

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door TimPS
Mhm, ik denk dat je het iets te ernstig opneemt nu en het iets te persoonlijk geworden is, wat het allemaal wat erger doet lijken dan het is. Misschien moet je gewoon even wat afkoelen en dan morgen alles opnieuw lezen, wat de zaken misschien in een beter perspectief plaatst. Het is waar dat het trolls zijn, maar ze zijn ook tamelijk onschuldig.

Ik persoonlijk vind het behoud van het regenwoud zelf een belangrijk iets, aangezien bomen de "longen" van onze aarde zijn en ik gewoon in het algemeen een natuurliefhebber ben, maar dat wil niet zeggen dat iedereen daar zo over denkt.

Bovendien start alles op micro niveau: eerst aanpassingen bij jezelf maken, alvorens je het hele woud probeert te redden. Geen papier gebruiken (hoewel trolling), vind ik gewoon een prima start. Bovendien rijdt hij zelfs niet met een auto en is zijn ecologische voetafdruk waarschijnlijk kleiner dan gemiddeld.

Wat ik hiermee bedoel is: mocht iemand die net een boom gekapt hebben ter plekke met een grijns zeggen "ik gebruik geen papier", dan zou ik ook razend worden. Nu vind ik het best onschuldig.

En dat Caroline tonijn wil redden (omdat ze het graag eet), is gewoon humor. Je houdt er van of niet, maar het is gewoon ironie / sarcasme, waar we niet tegen gaan optreden op dit forum.

Uiteindelijk is er ondertussen weer veel te veel over gezegd en geschreven, maar beschouw dit dan zou als blijk van waardering naar jou toe, want aanvankelijk wilden we er niets meer over zeggen.

Ok, laatste wat ik erover ga zeggen. Mijn mening zal toch niet veranderen, ben allang gekalmeerd. Kben ni boos ofzo. Enkel heel erg teleurgesteld. En een man van principes, als die gebroken worden, en er dan niets aan gedaan wordt. Dan ist voor mij gedaan.

Ttoen er getrolled werd over blindheid tov Yoghi. Dit niet gepast was omdat hij een naast familielid had dat blind was.(troller wist dit toen ook niet) Wie weet heb ik wel een naast familielid dat enorm veel last heeft van het verdwijnen van het regenwoud.
Niemand weet dit, maar als het zo duidelijk is dat ik mij gekwetst voel door deze trolls. En dat er dan zo laconiek over gedaan wordt en niet wordt ingegrepen?

Terwijl ik mijn fouten wel toegeef en zeg dat ik te fel gereageerd heb. Maar langs de andere kant er enkel trolls terugkomen. :( (zelfs van sommige mods)

Beantwoorden
Citeren