wtf niemand in mijn familie is blind en dan nog mogen mensen daar best grappen over maken
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
wtf niemand in mijn familie is blind en dan nog mogen mensen daar best grappen over maken
Dan wast bij robbieV, whatever
U excuseren omdat ge me kwets met u trolls, da komt niet in jullie op. Maar als ik iets typ wat niet helemaal juist is, dan zijt ge der als eerste bij.
Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
U excuseren omdat ge me kwets met u trolls, da komt niet in jullie op. Maar als ik iets typ wat niet helemaal juist is, dan zijt ge der als eerste bij.
Klote nu heb ik weer drie post gemaakt, en me druk gemaakt. En waarom, het heeft toch geen zin.
Maar je zegt al van 14uur vanmiddag dat je mijn posts ging blocken. En Lanfear vond dat we moesten stoppen met deze discussie :(.
Ben trouwens echt benieuwd hoe iemand in je familie betrokken is bij het verdwijnen van het regenwoud, want ik wil graag begrijpen waar al deze heisa voor nodig is.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ben trouwens echt benieuwd hoe iemand in je familie betrokken is bij het verdwijnen van het regenwoud
Ik kan hier ook wel een plaatje bij bedenken, maar --> 2 easy.
Ik vind dat we een thread moeten starten om twee bedreigde diersoorten in leven te houden; de trolls en de grutto's.
Oorspronkelijk gepost door Knien12
Ben trouwens echt benieuwd hoe iemand in je familie betrokken is bij het verdwijnen van het regenwoudIk kan hier ook wel een plaatje bij bedenken, maar --> 2 easy.
+1 was ik ook aan t denken
enigen
Ik denk dat deze niet klopt. Of draait het niet om de lettergreep, maar om laatste letters?
Ik heb er al een andere als deze niet aanvaard wordt.
Dan zeg ik:tennisen.
Het is niet tenissen en ook niet tennisen. lolz
Yoghi!!!! Doe er wat aan.