Waterkoeling is leuk... maar lijkt me niet aangeraden als je hier niet veel tijd en werk in wilt steken. Verder heeft (meestal) een goede waterkoeling nog steeds fans nodig, zodat je nog steeds geluid hebt.
Even alles overlopen
1)
Mijn advies, pak een duurdere kast welke speciaal gemaakt is om het geluid tegen te houden. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de Antec P182, mooie degelijke kast en deze is stil. Veder ga je sowieso beter voor een kwalitatieve PSU, deze zijn meestal stiller als goedkopere PSU's en sowieso betrouwbaarder. Ik heb persoonlijk de Antec P182 in combinatie met een Corsair PSU... Deze hoor je quasi niet. Last but not least ivm zo min mogelijk geluid--> een fancontroller. Hier hang je al je casefans en deze van je cpu aan en 's nachts draai je deze gewoon naar beneden tot je niets meer hoort, simpel. Best pak je een cpu-koeler waarop je zelf een fan kan monteren, koelt beter en is stiller.
2) Doen dan
3) Moet helemaal zo een speciale videokaart niet zijn hiervoor... tenzij je fervent gaat gamen hiermee, eender welk kaartje van rond de €100 (nvidia of ATI) zal hiervoor wel kunnen dienen
4) Ken ik niet zoveel van, simpel tv-tuner kaartje zal dit wel oplossen gok ik... of heeft je tv HDMI?
5) Kan iedere nieuwe geluidskaart normaal... ben zelf zeer content van mijn Creative
6) AMD Phenom II X4 cpu (zeer krachtig en leuke prijs) en een degelijk moederbord (Asus of Gigabyte imo), 4gb ram en je hebt een heel deftige pc