Ga naar het forum
Help Vluchtelingen ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Help Vluchtelingen in Congo

37 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
3,652 Weergaven

Zoals je in het nieuws hebt kunnen lezen willen we graag als community onze steun betuigen aan de vluchtelingen in Congo.
Dit doen we door in de maand december met onze pokerwinsten het glazen huis te steunen.

Meer informatie lees je in dit nieuwsbericht.

Draag je steentje bij en help mee deze actie tot een succes te maken!

In deze thread kun je bovendien je verzoekplaatjes achterlaten.

Groeten,
Leo

36 reacties
Maarten84

Mijn verzoekplaatje--> "Underwear Goes Inside the Pants" van Lazy Boy. Ik heb besloten om 1% van men bankroll te storten, zo maakt het niet veel uit of ik nu een downswing of upswing heb de komende maand.

ps: kan dit niet beter in een andere sectie? Mensen welke niet dagelijks de nieuwssectie bekijken gaan deze thread mislopen vrees ik.

EliasVeritas

Staat wel goed vind ik ;)

Om deze actie te ondersteunen zal ik de komende weken telkens een backdeal weggeven voor degene die de 10e gift van de week maakt. Deze actie gaat door totdat we het geld naar het glazen huis brengen. De backdeal zal zijn voor de BOTD en er gaat 50% van het gewonnen geld naar jou, en 50% naar t glazen huis!!!! Geef dus gul!!!

In deze thread zal dan ook elke week de winnaar komen te staan!!! Gelieve in het geval van winst contact met mij op te nemen via Skype: Calimeropoker....
Mocht je namelijk al meespelen of verhinderd zijn zorgen we voor een andere passende oplossing!!!!!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Maarten84
ps: kan dit niet beter in een andere sectie? Mensen welke niet dagelijks de nieuwssectie bekijken gaan deze thread mislopen vrees ik.

Ik zal regelmatig even het nieuws omhoog gooien ;)

Maarten84

Nog beter!

Kan zijn dat ik erover gelezen heb.. maar tot wanneer kunnen we storten?

Yoghi

Leuk initiatief, maar ik vind dat ze geen goed doel hebben uitgekozen :(

elrio

Uit wat ik lees kan ik afleiden dat er live naar één van de glazen huizen word gegaan om daar onze actie mede te delen en een liedje aan te vragen.

Nu er zijn 2 huizen en belgen en nederlanders. Een goed idee om met de helft van het geld naar beiden huizen te gaan? :D

Grtz

Supermoderator
Zeezout

Is overboekt Leo...

Hoofdbeheerder
Lanfear81

request: Pahy Pokah remix :)

Tim29876

Goeie actie! Hoe maak ik FullTilt dollars over naar Pokerstars?

iamthedanger

kan ik op het ongame netwerk geld transferen?

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
request: Pahy Pokah remix :)

²

Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Tim29876
Goeie actie! Hoe maak ik FullTilt dollars over naar Pokerstars?

als je geen pokerstars account hebt kun je het op FTP wel naar mij overboeken als je wilt, dan zal ik het naar Leo doorsturen op Stars.

Tim29876

[...]
als je geen pokerstars account hebt kun je het op FTP wel naar mij overboeken als je wilt, dan zal ik het naar Leo doorsturen op Stars.

Uitstekend, naar wie kan ik het overboeken op FTP?

Hoofdbeheerder
Lanfear81

[...]

username: Lanfear81

Tim29876

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81

[...]

username: Lanfear81

Zeker weten??

EliasVeritas

Heb dat probleem ook al gehad toen ik geld op FTP naar Leo probeerde te shippen. Echt vreemd...

Stars is de enige waar het aan te raden is over te boeken. andere sites hebben veel te veel voorwaarden en sommige mag je daarna ook niet meer met elkaar aan de zelfde tafel. OPPASSEN DUS!!! Mijn idee zou zijn om het anders via neteller of moneybookers of iets dergelijks te doen als je daar wel een account hebt. Ik ben bereid om op stars naar leo over te boeken als iemand via neteller kan storten. hoor het wel.

Tim29876

Het kan aan mijn account liggen. Ik heb nog nooit een 'deposit' gepleegd.