Ga naar het forum
Het verhaal achter ...

Meldingen
Alles wissen

Het verhaal achter je nickname

315 Berichten
175 Gebruikers
0 Reacties
24.4 K Weergaven
duvel666
Elite Grinder

Duvel, Best Beer In The World ....

verklaart al veel ...

verder uit een vroeger MMORPG en shooter verleden steeds online bekend geweest als Duvel,Demonicduvel,Demonic of alle verbasteringen ervan
omdat veel te veel mensen mijn naam begonen nte pikken...

in mmorpg's werden die dan ook over en over doodgemaakt tot ze van miserie het spelletje verlieten ;)

verder... Een van mijn eigengefokte honden ondertussen ook Duvel genoemd enkele jaren geleden...
deze is nu wereldbekend als dekreu ...

dus ik drink graag duvel, speel graag duvel , duvel likt me graag en als het duvel niet aanstaat dan plast hij tegen de gordijnen!

goed samengevat?

Beantwoorden
Citeren
EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Dirkske
Dirkske

Mijn echte naam is Wouter

touché

Beantwoorden
Citeren

Hey Elias, nu jij je toch mengt in dit topic.... Waar staat dat Veritas nou voor???????

Beantwoorden
Citeren
duvel666
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Hey Elias, nu jij je toch mengt in dit topic.... Waar staat dat Veritas nou voor???????

is dat niet een of andere winkel voor knopen en naaigerei??

Beantwoorden
Citeren
EliasVeritas
Oldschool Grinder

Elias is m'n voornaam.
Veritas hebk er eigenlijk bijgevoegd na het zien van The Boondock Saints.
Daar hebben de 2 broertjes elk een tattoo op hun hand.
De ene Aequitas de andere Veritas.
Een van m'n beste vrienden noemde zichzelf toen Aequitas op msn.
Omdat ik Veritas wel bij mij vond passen, aangezien ik waarheid en eerlijkheid zeer belangerijk vind, heb ik mezelf toen omgedoopt tot EliasVeritas.
Door de geschiedenis tussen die vriend & ik ondertussen krijgt nickname extra betekenis, maar das nie voor opt forum :P

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Elias is m'n voornaam.
Veritas hebk er eigenlijk bijgevoegd na het zien van The Boondock Saints.
Daar hebben de 2 broertjes elk een tattoo op hun hand.
De ene Aequitas de andere Veritas.
Een van m'n beste vrienden noemde zichzelf toen Aequitas op msn.
Omdat ik Veritas wel bij mij vond passen, aangezien ik waarheid en eerlijkheid zeer belangerijk vind, heb ik mezelf toen omgedoopt tot EliasVeritas.
Door de geschiedenis tussen die vriend & ik ondertussen krijgt nickname extra betekenis, maar das nie voor opt forum :P

WOW, echt een mooie uitleg van een mooie nickname!!!!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Mijn voorletters zijn pc en mijn achternaam van beem. Op school kreeg is dus als e-mailadres pcbeem@.... Toen mijn klasgenoten dit wisten werd ik dus tot pcbeem gebombardeerd. Sindsdien gebruik ik deze afkorting voor veel inlognamen. Het klinkt ook lekker pcbeem ;)

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lacunaa
Eum ja heel simpel eigenlijk. Ik had een nickname nodig toen ik me aanmeldde en ik was toevallig naar het album Karmacode van Lacuna Coil aan het luisteren...

heerlijk album

Beantwoorden
Citeren

Op zoek naar een nickname keek ik in eerste instantie rond in de omgeving van mijn pc. Mijn oog viel op mijn (nog) niet opgeruimde sporttas.
Zodus zodoende...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Sporttas
Op zoek naar een nickname keek ik in eerste instantie rond in de omgeving van mijn pc. Mijn oog viel op mijn (nog) niet opgeruimde sporttas.
Zodus zodoende...

weet ik gelijk waarom helemaalnicks zo heet..... :D :D

Beantwoorden
Citeren
EliasVeritas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981

Oorspronkelijk gepost door Sporttas
Zodus zodoende...

weet ik gelijk waarom helemaalnicks zo heet..... :D :D

loooool :D

Beantwoorden
Citeren
Marple08
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas

Nu maak je me wel ontzettend nieuwsgierig. :evil:

Beantwoorden
Citeren

Eigenlijk heel simpel:

Lr = Leroy

1301 = 13 januari

Naam + geboortedag dus :)

Beantwoorden
Citeren

Naar het vliegtuig: "de Dehavilland DH.89 Dragon Rapide", ik vind het een van de mooiste vliegtuigen ooit gemaakt, ook heel erg karakteristiek.
Het is een vervolgontwerp op de DH.84 Dragon, beide vliegtuigen lijken dus heel erg op elkaar, maar 'Dragon Rapide' klinkt gewoon leuker.

Ooit wil ik er eens mee vliegen (zelf vliegen dan).

Beantwoorden
Citeren
boschman123
Oldschool Grinder

naar de plek waar ik mijn eerste pokeraccount aanmaakte Kultuurhuis BOSCH, en dat 123 vond ik wel lekker fishy klinken..

Beantwoorden
Citeren

Ik heb ooit eens in mijn tuin een deathride willen maken, en dat liep redelijk fout. Toen ik uit die boom sprong bleef ik met mn nek in die koord haperen en heb ik mezelf bijna opgehangen. De volgende dag als ik naar school ging, had ik allemaal schaafwonden in mijn nek van die koord. Dan heb ik maar een emailadres aangemaakt op hotmail met deathride in. 007 staat er achter omdat deathride al ingepikt was en omdat het naar james bond verwijst.

Zo het verhaal van mijn bijna-death-ride

Beantwoorden
Citeren
superjunk
PokerStrategist

Gevaarlijk maar orgineel :P

Superjunk, ik blow veel :P

Beantwoorden
Citeren

Fannieke, afkorting van Stefanie

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door fannieke
Mijne naam Robert Stöhr, mijne nick rstohr, origineel eh ;)

Uh fannieke?

Beantwoorden
Citeren
Herseel
Oldschool Grinder

lol :D

Beantwoorden
Citeren