Ga naar het forum
Het verhaal achter ...

Meldingen
Alles wissen

Het verhaal achter je nickname

315 Berichten
175 Gebruikers
0 Reacties
24.4 K Weergaven
Angstzweet
PokerStrategist

timBKR...

Tim is mij voornaam,

en omdat ik een breezersletje ben heb ik mijn achternaam (die normaal Bakker is) getransformeerd naar BKR :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren

MoneyWolf29: Mijn vrienden noemen mij altijd wolf:). Het gaat hier om geld verdienen vandaar de money. En omdat deze naam al bezet was heb ik mijn geboortedag erachter geplakt :D

Beantwoorden
Citeren

Zo, komt ineens weer een oud topic bovendrijven, dus maak ik daar ook maar even gebruik van.

Moet eerlijk zeggen: Gejat :P

Een vriend van me speelde lang geleden nog online games, en had toen de naam Xpload. Vond het wel leuk klinken, en toen hij de online scene verlaten had, ben ik met die naam op allerlei plaatsen verder gegaan :P

Beantwoorden
Citeren
Baetebeat
Oldschool Grinder

Marino als variant op Marijn genomen en mijn achternaam ook veritaliaanst of hoe zeg je dat :D en dan kom je uit op Marino Basso.. vrij simpel :P

Ik denk dat Marino_Basso ik hier niet als nick kon pakken en heb daarom mijn nick vanop internetspelletjes hiervoor gebruikt

Beantwoorden
Citeren
Joenaes
BlackMember

In mijn tocht naar het koude noorden, hield ik een tussenstop in de mooie Zweedse studentenstad Uppsala. Bij een evenement geraak ik zo aan de praat met een toffe (knappe:p) Zweedse meid en na wat praten stel ik mezelf voor. "So, i am Jonas", waarop zij zei "you-nice". Ik keek een beetje verdwaasd en zei toen "thank you", waarop zij ook ietwat vreemd keek en opnieuw zei "you-nice?". Nu begon ik het wel door te hebben en sprak ik mijn naam nog eens uit, maar ze slaagde er niet in om het correct uit te spreken.

Ik heb daar gevraagd hoe zij het zou spellen (gewoon uit nieuwgierigheid) en dit zou dan Joenaes zijn (met nog wel wat ° etc.).

Al bij al was het nog wel een leuke dag :D

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Simpeler kan het niet denk ik:
Caroline is men naam en 29632 is het lidnr van men fitnessabonement :f_cool:.

Ik gebruik die al supperlang en wou wel iets anders verzinnen, maar ik dacht dat ik dat ging vergeten. Dus dan is het zo maar gebleven...
En dat mensen aan de pokertafels denken (/weten :D) dat ik een vis ben neem ik er dan maar bij.

Beantwoorden
Citeren
ZeGuitarist
Poker Player

Ik speelde ooit in een gelegenheidsbandje met een Franse kerel, die zichzelf "ze bassist of ze band" noemde, dus besloot ik maar om mijzelf "ze guitarist of ze band" te noemen... Sindsdien ben ik dus online altijd ZeGuitarist gebleven :P

Beantwoorden
Citeren

Ginntonic is men nick sinds lang, Mijn favoriete drankje.

Heerlijk als aperitief, maar ook op een avondje uit een aanrader.Combinatie kinine en ginn, goed voor je hart _cool:

Beantwoorden
Citeren

Mijn pa heeft een winkel genaamd videopress ( videotheek en krantenwinkel )
ben die naam beginnen gebruiken en nu gebruik ik die overal

Beantwoorden
Citeren
afhaalchinee
Poker Player

ik doe al een tijdje werk als pizzabezorger (ga daar bijna weg trouwens) en wou op een forum als nickname pizzabezorger, aagezien die al bezet was, besloot ik om precies het tegenovergestelde te nemen, alleen kon de s op het einde er niet meer bij, dus liet ik die gewoon weg :P

Beantwoorden
Citeren
Fladdermouse
Oldschool Grinder

Ooit was ik in een speelgoedboekje voor kinderen (al heel lang geleden _rolleyes: ) een quiz aan het oplossen. Eén van de vragen was: Welk dier zit er verstopt in deze cryptische omschrijving "fladdermuis".
Aangezien ik meteen fan was van dat woord, heb ik het omgevormd naar Fladdermouse, omdat het nog net iets leuker klonk. Eerst heb ik het gebruikt om een van mijn magische wezens op het spel castle quest zo te noemen. Later ben ik het als mijn eigen nickname gaan gebruiken aangezien ik mijn oude "lordpannenkoek" stilletjes aan beu was.

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Fladdermouse
"lordpannenkoek" .

Ligt het aan het feit dat ik al heel de dag aan het studeren ben of is dat echt mega grappig? :D

Beantwoorden
Citeren
afhaalchinee
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
29632 is het lidnr van men fitnessabonement :f_cool:.

:D

en ik maar denken wat het zou zijn :P

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door afhaalchinee

Ik hoop dat je niet dacht dat het men geboorte datum was ofzo, 29 juni 1932 :rolleyes:, zou een beetje oud zijn :D

Beantwoorden
Citeren

vroeger reisde ik stad en land af om all pro evolution soccer toernooien te spelen onder de nickname mistagamer. Hoe ik op die naam kwam? Geen id... alleen weet ik dat Mista eigenlijk voor mister staat en gamer spreekt voorzich. Omdat de naam al bezet was toen ik op pokerstrategy kwam heb ik er one achter geplakt :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Netraider
PokerStrategist

Er is geen verhaal. Ik had niet veel inspiratie tijdens de registratie en besloot dan maar de nickname van een beruchte hacker te gebruiken. -_-

Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht hier te blijven rondhangen. Een site over poker die gratis geld weggeeft... uiteraard was ik erg sceptisch en mij maakte de nickname dus niet veel uit. :P

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door Netraider
Er is geen verhaal. Ik had niet veel inspiratie tijdens de registratie en besloot dan maar de nickname van een beruchte hacker te gebruiken. -_-

Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht hier te blijven rondhangen. Een site over poker die gratis geld weggeeft... uiteraard was ik erg sceptisch en mij maakte de nickname dus niet veel uit. :P

Ja idd, zoiets had ik ook. Ik ben eigelijk helemaal niet zo een forumhoer, dus ik dacht dat ik eigelijk nooit iets ging posten ofzo, dan maakt de naam weinig uit. Als ik dit had geweten had ik mss wel iets iets originelers gezocht.

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door afhaalchinee

Ik hoop dat je niet dacht dat het men geboorte datum was ofzo, 29 juni 1932 :rolleyes:, zou een beetje oud zijn :D

of dacht je dat dit alle nummers waren met nasi??

Beantwoorden
Citeren
Jonkie76
PokerStrategist

Mijn naam vind ik eiogenlijk helmaal niet leuk, maar ik gebruik uhm nu al zo lang dat ik uhm maar over al voor gebruik.

Sinds de jaren negentig zit ik al in de online gaming scene en mijn eerste LAN / internet spel was Duke Nukem 3D, en taj dan ga je allerlei namen verzinnen, en ik vond Toen hangman (engels uitspreken), dat is de beul, wel leuk. Toen ik vervolgens na enkele jaren in een clan te hebben gezetn er zelf een heb opgericht heb ik een nickname gehad die mer bij mij paste als christelijk persoon. Trinity..heb ik toen gehad (drie-enigheid).

Tot ik me vrouw leerde kennen en het gamen op een laag pitje kwam.
Mijn vrouw heet Karin en werd altijd Kaartje genoemd, en dat gebruikte zij als inlognaam op een of ander frorum en MSN geloof ik. Toen ik na 3 jaar pcloos ben geweest toch weer me hobby heb opgepakt kwam ik op het idee om mezelf Jonkie te noemen en 76 is me geboortejaar.
Vind het geen reet aan, was liever Trinity, maar die is later door de film The Matrix gebruikt en immens populair geworden als Nick, waardoor ik continu tegen registratie probs aanliep. Ik moet daar nog steeds een rechtzaak tegen aanspannen tegen die lui..

Dus toen maar eenvoudig gehouden.. Jonkie76.

Beantwoorden
Citeren

thorbe komt van thor (noorse mythologie) en be van België

Beantwoorden
Citeren