Mijn voornaam is Arno en enkele zomers geleden heb ik in het jeugdhuis hier in de buurt een eetwedstrijd gewonnen. Dit was een afvalrace adhv bitterballen eten in verschillende disciplines. Iemand grapte even later en noemde me 'Bitterbarno', en vandaar deze nick.
't Is mijn bijnaam, die een afgeleide is van mijn achternaam. Officieel is het Schnitte of Der Schnitte (dat voorvoegsel is omdat schnitte eigenlijk een vrouwelijk woord is en ik een mannetje ben).
Dat werd ooit eens gewijzigd naar de bijnaam Schnittebakkinen Hulkkonen, combinatie van Schnitte + Häkkinen (de F1 coureur) + Hulkkonen (Finse DJ met bijna dezelfde voornaam als ik). Maar dat was weer een beetje te lang, dus dat werd ingekort naar Schnittbak. Zo werden Schnitte en Schnittbak naast elkaar gebruikt. Langzamerhand kwam daar ook de vernederlandste versie Schnee bij (al dan niet met voorvoegsel Der).
En op dit forum waren Schnitte en DerSchnitte al vergeven. Dus daarom mijn keuze voor DerSchnee.
Te beschamend lol, maar 't komt er bij mij op neer dat er in een of ander online spel een rivaliserende groep spelers was waarvan hun groepsnaam als "D.I." afgekort werd.
En ik had dan een keer om lekker stoer te doen tegen hen een account aangemaakt met de naam Di Sox ("D.I. sucks"), om hem wat te flamen enzo..
Kortom zware fail, maar ik vind "disox" nu best wel nice klinken, en de betekenis ligt toch niet zo voor de hand dus blijf ik 't maar gebruiken :D.
Oorspronkelijk gepost door derschnee
't Is mijn bijnaam, die een afgeleide is van mijn achternaam. Officieel is het Schnitte of Der Schnitte (dat voorvoegsel is omdat schnitte eigenlijk een vrouwelijk woord is en ik een mannetje ben).Dat werd ooit eens gewijzigd naar de bijnaam Schnittebakkinen Hulkkonen, combinatie van Schnitte + Häkkinen (de F1 coureur) + Hulkkonen (Finse DJ met bijna dezelfde voornaam als ik). Maar dat was weer een beetje te lang, dus dat werd ingekort naar Schnittbak. Zo werden Schnitte en Schnittbak naast elkaar gebruikt. Langzamerhand kwam daar ook de vernederlandste versie Schnee bij (al dan niet met voorvoegsel Der).
En op dit forum waren Schnitte en DerSchnitte al vergeven. Dus daarom mijn keuze voor DerSchnee.
Pfff, wat een namen zeg
Lang verhaal, vrij unieke namen. En ja, Schnitte en DerSchnitte zullen wel members van de Duitse community zijn ofzo?
Maar als bijnaam 'Schnittebakkinen Hulkkonen', vind hem ver gezocht
PS: Waar kom je oorspronkelijk vandaan?
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Maar als bijnaam 'Schnittebakkinen Hulkkonen', vind hem ver gezocht![]()
Heeft iemand verzonnen met een rijke fantasie. Is vervolgens ook alleen maar door die persoon gebruikt (om begrijpelijke redenen).
Iceman is altijd al bezet dus heb ik maar 2 letters verwisseld. Soms gebruik ik ook Nameci.
Oorspronkelijk gepost door disox
Te beschamend lol, maar 't komt er bij mij op neer dat er in een of ander online spel een rivaliserende groep spelers was waarvan hun groepsnaam als "D.I." afgekort werd.
En ik had dan een keer om lekker stoer te doen tegen hen een account aangemaakt met de naam Di Sox ("D.I. sucks"), om hem wat te flamen enzo..
Kortom zware fail, maar ik vind "disox" nu best wel nice klinken, en de betekenis ligt toch niet zo voor de hand dus blijf ik 't maar gebruiken :D.
Runescape zeker
Damage Incorperated led bij Ghjjf
Jayrikh=middelbare school bijnaam, yarkhibol is synoniem voor mn eigen naam
Mijn naam is SAM NIville
Uberorigineel I know.
Vroeger speelde ik Warcraft III The Frozen Throne online op BNET. Ik zat daar in een clan onder de naam samniville. Mijn medeclanleden vonden dat blijkbaar te lang (can't blame em) en zij noemde me altijd samni, en sindsdien is dat mijn nickname op praktisch alle online toestanden
Ik heet Toon, voetbal met nummer 11 en Ronaldinho is een held. Lijkt me logisch dan.
Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11
Ik heet Toon, voetbal met nummer 11 en Ronaldinho is een held. Lijkt me logisch dan.
Ja, die snap ik nog
Maar deze....
Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Wat een bijnaam
Ik schaam me ervoor, het is volgens mij van toen ik ooit met vrienden een online maffia game speelde:P
maar tegenwoordig is het vooral gast117
Pivaro zijn van mijn voornaam, tussenvoegsel en achternaam telkens de eerste 2 letters: Pi va ro. Op Pokerstars en Full Tilt waren die namen al bezet, dus is er de derde letter van mijn achternaam bij gekomen: Pivaros.
Oorspronkelijk gepost door disox
^kut![]()
Hehe
mn broertje speelde het ook wel en ik maakte de vids voor hem, poste ze oa op DI forums
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Maar deze....
Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Wat een bijnaam
![]()
Achja, ik was een van de weinige gekleurden hier op school.. Jay-z was hip, dus ik werd maar Jayrikh (niet zelf bedacht overigens ;()