post erg veel in deze thread, geen idee of hij dit over het hele forum doet
Leeft blijkbaar nog: is niet vaak op het forum te vinden. Heeft een interessante video serie gepubliceerd, welke voor elke beginner aan te raden is. Mag wel een blog beginnen van mij, altijd interessant hoe de coaches het doen en welke limieten ze aan t beaten zijn op dit moment
Insgelijks, ken zn naam wel van t forum.. maar wat hij doet op poker gebied.. I dont know!
Yoghi is een bruine antropomorfe beer. Hij draagt geen kleren, maar heeft wel een kraag om zijn nek met daaraan een groene stropdas. Deze kraag werd toegevoegd om een duidelijke afbakening te maken tussen Yogi’s hoofd en de rest van zijn lichaam. Door deze afbakening hoefde men in de scènes dat Yogi stilstond alleen zijn hoofd steeds opnieuw te tekenen, maar kon voor zijn lichaam dezelfde tekening worden gebruikt. Dit reduceerde het aantal tekeningen per filmpje van 14.000 naar ongeveer 2.000[3] Naast deze kraag en stropdas draagt hij een groen hoedje.
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
Denkt dat de nick yoghi van yoghi bear komt.
scheldkanon,tiran en heeft geen conditie om 2x de trap op en af te lopen binnen 5 minuten. Kortom gewoon een grizzly beer.
Moet van eerstvolgende ship een zonnebank kopen![]()
moet van de eerst komende ship een loopband kopen.
Oorspronkelijk gepost door Armed4Fun
Moet van eerstvolgende ship een zonnebank kopen![]()
moet van de eerst komende ship een loopband kopen.
Heeft de hometrainer bij mij thuis niet gezien.....staat ook wel erg verdekt op gesteld in hoek van de kamer en wordt nooit gebruikt
heeft het wat moeilijk met de variance die hij op partypoker tegenkomt en zal er denk ik snel weg zijn na het vrijspelen van zen FDB
Nox
Speelt NL50, is een lieve jongen, heeft veel problemen met het kotnet en beëindigd zijn berichten altijd met 'Nox'.