Heeft een radio uitzending elke zondag, was eerder coach, kan ook zingen, Woont in Maastricht
samni: is wel erg snel ♠_cool:
en ff offtopic: @ganstahhh waarom denk je nu dat ik negatief ben over Twisted; zou niet durven ♠_cool:. Het schijnt omdat ik de videos niet zie aangezien het 1) cash game is 2) ik op NL veel te snel tilt 3) veeeeeel te hoog voor mijn BR.
Kortom het schijnt voor mij ♠_cool:.
Vindt 'chuck' een wrede serie en wordt regelmatig op de proef gesteld door FTP op NL 10 SH ;).
Gooide bovenstaande Mod er inderdaad uit met een geriverde flush als ik me niet vergis, AK>QQ :D.
Loopt al een tijdje rond op dit forum en herken hem van vroeger waar hij DON's speelde (?). Op dit moment een zeer actief forumlid en mod en helpt iedereen waar hij maar kan, tenminste die indruk wekt hij :P. Qua poker probeert hij zich door de fishvijver heen te zwemmen in het MTT circuit
Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
Vindt 'chuck' een wrede serie en wordt regelmatig op de proef gesteld door FTP op NL 10 SH ;).
Off topic..jammer NL10FR
Nu moet ik natuurlijk ook iets ontopic zegge over pcbeem ff denken...
Als die zich goed knijpt gaat hij een uurtje janken
edit: Jayrikh heeft gister meeste aantal handen voor hem gespeeld 5.2K
Speelt dus NL 10 FR en niet SH :P. Is een student bouwkunde, wat verklaard waarom hij nog wakker is op tijd tijdstip :P. Interesse ligt o.a. bij voetbal, wat mij doet afvragen of hij het zelf ook speelt? En voor welke club hij is.
^ speelt dezelfde limiet & game als ik en maakt interessante posts in het BSS SH hand judgings forum.