Voor mensen die niet goed weten hoe ze best JJ moeten spelen.
Watch and learn...
lol, JJ is zo simpel om te spelen:
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (9 handed)
Known players:
[tg]UTG2$7.65:///////;MP1$12.85:///////;MP2$7.60:///////;MP3$25.00:///////;CO(Hero)$5.70:///////;BU$13.00:///////;SB$3.65:///////;BB$7.85:///////;UTG1$25.60:///////;[/tg]
Preflop: Hero is CO with J:s, J:c.
2 folds, MP1 calls $0.25, MP2 calls $0.25, MP3 folds, Hero raises to $1.50, 2 folds, BB calls $1.25, MP1 calls $1.25, MP2 calls $1.25.
Flop: ($6.1) 5:d, T:s, 3:h (4 players)
BB checks, MP1 checks, MP2 checks, Hero bets $4.20(All-In), BB calls $4.20, MP1 calls $4.20, MP2 calls $4.20.
Turn: ($22.9) 6:c (4 players)
BB bets $2.15, MP1 calls $2.15, MP2 calls $1.90.
River: ($29.1) 4:h (4 players)
Final Pot: $29.1.
Results follow:
Hero shows a pair of jacks(J:s J:c).
BB shows a pair of tens(T:c K:h).
MP1 shows a pair of tens(Q:s T:h).
MP2 shows a pair of tens(T:d 8:d).
Hero wins with a pair of jacks(J:s J:c).
True. Al die shortstacks zijn niet alleen de bigstacks, maar ook elkaar een last.
Telkens er een bigstack vertrekt, komt er 9/10 keer een SSer bij. (ok die kans is uit de lucht gegrepen, maar tis vaak genoeg)
Gelukkig zijn velen ervan nog fishy genoeg om profitabel te zijn.
Iedereen boven de 25bb mag je wel meerekenen als gewaardeerde tafelgenoot, want die gasten met midstacks zijn vaak slechtere spelers dan lui met 100bb
Oorspronkelijk gepost door DeKuip
Wel leuk gedaan, helaas kan die gast ook echt voor geen meter pokeren ♠_mad:
haha idd. hij zegt: ''hij kan me hier niet callen want hij is hier tight, behalve als ie QQ + heeft ", <- als ie tight is is dit toch juist de reden om te folden
btw, de derde hand werd ie 319de en kreeg ie prijs van 13,9.. waarom zo een groot toernooi verneuken
Oorspronkelijk gepost door Markenator
anders heb je ff een kut tafelmaar 2 bigstackes de rest allemaal prut
![]()
Tenzij het op PartyPoker is bijvoorbeeld, want daar zou ik een moord doen voor zulke stacks
Menig speler is daar Short Stacked, gelukkig niet volgens de SSS van PokerStrategy, maar wel met kleine stacks. Dus zo slecht vind ik hem dan nog niet
Maarja, als het bijvoorbeeld Stars is, wordt het al een ander verhaal
Toevallig vandaag 2 keer verloren met JJ tegen AJ preflop allin(6handed).
En 1 keer op de river moeten folden toen de tweede overkaart verscheen en villain allin ging. Wat een rothand zeg!
Omg fucking unbelievable.
Pocket J altijd tricky.
maar deze kerel is ook echt te grappig haha. wat een kerel vooral die hand waarin hij zegt deze speler is heel tight en hij kan me niet callen tenzei hij aa of kk. pats call hahaha qq. geweldig. maarja als hij ook nergens 3 bet in positie etc en alles wil slowplayen en doen. ik heb medeleiden met z'n vrouw die verloor waarschijnlijk daar even der halve bankroll haha als ze net zo goed is als hij hahaha.