Geen woorden voor, jarenlange schorsing voor Witsel (de dader) van Standard lijkt mij niet te weinig.
AZ is gewaarschuwd, dat is jullie tegenstander
Holy........
Dat is niet niks zeg, jezusmina. Die trapt dat ding echt alle kanten op, bah..
Made possible by monsterboard...
[X] Nieuwe carriere gezocht..
tering zeg, dat been is aan gruzelementen...
Verschrikkelijk, van mij mogen ze Witsel schorsen tot het moment dat Wasilevski opnieuw op het veld kan staan.
Oorspronkelijk gepost door SonataWolf
Volgens laatste nieuws: Open beenbreuk voor Wasyl.. dat is dus een paar maand![]()
En de rest... Luc Nilis zen carriere was meteen gedaan toen die een dubbele beenbreuk opliep in zen 3de wedstrijd voor Aston Villa. Die was nog wel een aantal jaar ouder toen maar dan nog. Ik heb het absoluut niet voor Wasilewski want hij is gewoon een verdomd vuile speler maar dit wens je je ergste vijand niet. Ik verwacht Wasilewski allesinds niet meer op een voetbal veld dit seizoen.
En ik kan me eigenlijk wel vinden in wat Darko zegt... Witsel niet meer op een voetbalveld tot Wasilewski zen heroptreden kan maken. Dat is dan gouden schoen zeg (volledig onterecht overigens imo)... dit is gewoon pure frustratie van Witsel, iets anders kan het niet zijn. Sinds hij begin dit jaar de gouden schoen kreeg heeft het helemaal niks meer laten zien, speelt al een heel jaar ondermaats en dan gaat ie nog dit soort stoten uit halen. Ik ben wel standard fan maar voor Witsel had ik het eigenlijk zoieso niet & dit kan gewoon helemaal echt niet door de beugel.
Maar nu staat al vast dat Wasilewski minstens tien tot twaalf maanden buiten strijd zal zijn", geeft Anderlecht-woordvoerder David Steegen nog mee.
Ik heb het absoluut niet voor Wasilewski want hij is gewoon een verdomd vuile speler maar dit wens je je ergste vijand niet.
+1
echt een lelijke actie van witsel, zelf iemand als wasyl verdient het niet om zo hard aangepakt te worden. dat ze hem maar lekker lang schorsen, smerig gastje. standard is echt het grootste vuil van belgie.
Voetbal is oorlog, zowel binnen als buiten de lijnen.
Maar een lange schorsing zal er toch wel niet komen, is hier in Nederland een paar jaar geleden ook niet gebeurt toen Bouaouzan een been door midden trapte........
Oorspronkelijk gepost door Disability
Voetbal is oorlog, zowel binnen als buiten de lijnen.![]()
Maar een lange schorsing zal er toch wel niet komen, is hier in Nederland een paar jaar geleden ook niet gebeurt toen Bouaouzan een been door midden trapte........
denk ook niet dat er een lange schorsing gaat komen.
kunnen ze ook moeilijk verantwoorden waarschijnlijk. aangezien er wel meer aanslagen gepleegd worden waarbij de gewonde er nog wel redelijk vanaf komt.
dit soort dingen gebeuren gewoon teveel op het voetbalveld.
Ik ben een Anderlecht-supporter, dus mogelijks schrijf ik met een paarse bril op, maar in het onderstaande zal ik proberen zo objectief mogelijk te blijven.
De fout op zichzelf is natuurlijk verschrikkelijk en met opzet.( niet om het been te breken vanzelfsprekend, maar wel om hem te raken)
Maar wat mij het meest stoort is het totale gebrek aan volwassenheid achteraf bij standard. Dit begin al in de situatie na de fout, waar Witsel en anderen nog gaan reclameren na de rode kaart. Verder in de match vond kapitein Defour het ook nog eens nodig om Boussoufa onderuit te halen op een erg gemene manier.
Na de match heb ik dan ook niemand (behalve Jovanovic) gehoord die gewoon even zei dat dit gedrag een profvoetballer onwaardig is. Defour en Sarr probeerden de fout te minimaliseren door te wijzen op het verleden of eerder gemaakte fouten. De coach Boloni (voor wie ik normaal respect heb) wilde gewoon niet reageren, wat zijn recht is imo, zolang er dan maar iemand van de trainerstaf of het bestuur een reactie geeft. Je kunt jezelf geen volwassen club noemen als je na zo'n gebeurtenissen stil blijft of je hoofd in het zand steekt.
Ik hoop daarom dat Standard zich bezint over haar gedrag niet alleen op maar ook naast het veld. Herman Van Holsbeeck ging wel wat te ver met zijn uitspraken, maar er valt iets voor te zeggen dat een grote club zich groot moet tonen op de moeilijke momenten.
Voorts hoop ik nog dat de scheidsrechterscommissie naar analogie met het geval Eduardo sterker ingrijpt bij dergelijke ingrepen zodat het niet telkens blessures moeten zijn die de dialoog terug op gang brengen. Niet alleen als de speler geraakt wordt, maar gewoon als iemand zijn voet gestrekt laat hangen automatisch rood, er is geen enkele situatie in het voetbal waar dit voordeel oplevert.
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Maar wat mij het meest stoort is het totale gebrek aan volwassenheid achteraf bij standard. Dit begin al in de situatie na de fout, waar Witsel en anderen nog gaan reclameren na de rode kaart. Verder in de match vond kapitein Defour het ook nog eens nodig om Boussoufa onderuit te halen op een erg gemene manier.Na de match heb ik dan ook niemand (behalve Jovanovic) gehoord die gewoon even zei dat dit gedrag een profvoetballer onwaardig is. Defour en Sarr probeerden de fout te minimaliseren door te wijzen op het verleden of eerder gemaakte fouten. De coach Boloni (voor wie ik normaal respect heb) wilde gewoon niet reageren, wat zijn recht is imo, zolang er dan maar iemand van de trainerstaf of het bestuur een reactie geeft. Je kunt jezelf geen volwassen club noemen als je na zo'n gebeurtenissen stil blijft of je hoofd in het zand steekt.
Dit, nog meer dan de fout, deed me echt walgen gisterenavond...
Ik kan er gewoon niet bij hoe die mensen nog durven protesteren tegen die rode kaart na zoiets en van die minimaliserende, soms zelfs volledig misplaatste (Defour) commentaren geven achteraf.
Wat een kutploeg, kutmentaliteit ...
Pet af voor Jova, de enige die normaal reageerde zoals het een normale mens betaamt: aangeslagen.
Ik hoop dat Anderlecht dat verlies kan opvangen en de titel alsnog pakt dit jaar (omdat Genk er zelf niet toe in staat is :D)
tis ni mooi maar was zen ellebogen altijd ook niet dus ik zge altijd 'ALS JE KAN UITDELEN MOET JE OOK MAAR INKASSEREN"
Wat ik ook niet snap is dat mensen, fouten terug boven water halen om deze fout te minimaliseren. (erzijn er die het nodig vinden om over gilles de bilde te beginnen). Dit heeft helemaal niets met clubs en hun verleden te maken. Zelfs niet met personen en hun verleden.
Als ik morgen iemand slaag, hij valt en breekt zijn rug. Moet mijn verdediging dan afkomen met: ik wou zijn rug niet breken dus het is minder erg dat ik dit veroorzaakt heb, hij had mij en iemand anders al eens omvergelopen, voor express!, iemand van zijn vrienden heeft in het verleden al eens iemand zijn kaak gebroken?
Serieus jongens, een geval mag niet uit zijn context getrokken worden, als 2 spelers naar de bal gaan kan er een onfortuinlijke botsing gebeuren, dat is voetbal. Maar in dit geval was er 1 speler die voluit naar de bal ging en een andere die voluit de 1ste chargeerde. Dat zijn de feiten! Al de rest is irelevant.
Er wordt geschat dat Wasil een jaar buiten strijd is, dan zou een jaar een verdiende straf zijn imo.
Oorspronkelijk gepost door Masterbluf
tis ni mooi maar was zen ellebogen altijd ook niet dus ik zge altijd 'ALS JE KAN UITDELEN MOET JE OOK MAAR INKASSEREN"
Dit is zo kortzichtig, oog om oog mentaliteit getuigd van holbewonersinteligentie. laten we Wasil nog een paar elleboogstoten bijgeven en daarna breken we de benen van Witsel iedereen tevreden?
Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Oorspronkelijk gepost door Masterbluf
tis ni mooi maar was zen ellebogen altijd ook niet dus ik zge altijd 'ALS JE KAN UITDELEN MOET JE OOK MAAR INKASSEREN"Dit is zo kortzichtig, oog om oog mentaliteit getuigd van holbewonersinteligentie. laten we Wasil nog een paar elleboogstoten bijgeven en daarna breken we de benen van Witsel iedereen tevreden?
²
Los van de feiten van gisterenavond kunnen we wel stellen dat Wasyls ellebogen ook niet kunnen. Toch vind ik dat Anderlecht zich in het verleden al volwassener heeft getoond in de reactie bij dit soort incidenten.
Het is echter wel jammer dat dit soort incidenten een anders niet onaardige topper weer compleet overschaduwen en tweedracht zaaien in een periode waarin het Belgische voetbal eendracht en verstand nodig heeft om niet compleet te degraderen tot een Mickey Mouse competitie.
Na de playoffs van vorig jaar, die ook uitdraaiden op een straatgevecht (langs beide kanten) had ik gehoopt dat men langs beide kanten dit lesje geleerd had. Na de topper van gisteren kunnen we alvast besluiten dat Standard dit nog niet gedaan heeft, zowel op het veld als in de bestuurskamer.