Ga naar het forum
Hulp gevraagd eerst...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Hulp gevraagd eerste date ?

229 Berichten
61 Gebruikers
0 Reacties
14 K Weergaven
wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door Wekkerton
Ik zelf heb als een van mijn grootste hobby's matrasvliegeren, laaaame, zou je zeggen. Maar nee, met mijn vliegers kan ik 20 meter springen, toen mijn date dat een keer gezien had heeft ze zelf ook een vlieger gekocht.

Ze heeft het ook een keer geprobeerd en heb haar nooit meer teruggevonden, iets te ver gesprongen :facepalm:

wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door Wryzeth

Ik zelf heb als een van mijn grootste hobby's matrasvliegeren

Ik ben echt niet goed wijs.

Baas.
Maar wel -1 voor geen trollface op die wekker.
En nu moet ik direct +2 geven omdat je er nog aan gedacht hebt een wekker in het plaatje te proppen xD

vergeet de ton niet :facepalm:

noisecore

go clubbin'

noisecore

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto

Ik zelf heb als een van mijn grootste hobby's matrasvliegeren

Ik ben echt niet goed wijs.

Baas.
Maar wel -1 voor geen trollface op die wekker.
En nu moet ik direct +2 geven omdat je er nog aan gedacht hebt een wekker in het plaatje te proppen xD

vergeet de ton niet :facepalm:

Vooral dat penisachtig ding vanonder aan de ton is best vuil.

Foei Wryzeth!

Joris1973

Om het simpel te houden.
Ga gewoon eerst wat met haar drinken.
Dan kan je kijken of ze werkelijk zo leuk is als je dacht.
En je moet je nooit afvragen of een meisje jou leuk vind,maar het is andersom.
Je vraagt je altijd af of zij leuk genoeg is om tijd mee door te brengen,of eventueel iets mee te beginnen.

mvd1978

Misschien op een mooie dag als vandaag (mits je een auto hebt) een stukje wandelen in de bossen of naar de Veluwe o.i.d.? Daarna in een eetcafe iets drinken en een hapje eten en als het goed klikt kan je altijd nog meer doen daarna (en nee, geen sex)

Winterdream

Uploaded with ImageShack.us

Winterdream

hoe flauw van mij :facepalm:

mvd1978

Alleen sex met gemotoriseerd voertuig dus?

bobm78

Ik ben van mening dat een 1e date niet echt heel speciaal hoeft te zijn, dus de threadmaker is beetje wanhopig imo :D (srry, die moest ik ff kwijt)

Voordeel van een mss zelfs ietwat saaie 1e date, is dat je geen verwachtingen schept waar je je min of meer verplicht aan voelt daaraan te voldoen. De 1e indruk is vaak bepalend, en je wilt niet dat ze die indruk krijgt door je anders of beter voor te doen dan je bent. Dat zal alleen maar tegen je gaan werken.
Bovendien, als je er dus niets speciaals van maakt, weet je ook zeker dat als ze toch een leuke date heeft gehad, het volledig aan jou ligt. En ze echt wel interesse in jou heeft, en dat dat niet komt omdat het restaurant zo gezellig was, of het eten, of omdat je zo makkelijk geld uit gaf aan haar, of weet ik veel wat voor debiele redenen vrouwen nog meer hebben :D

Een vrouw past echt goed bij je, als je ook de minder fantastische tijden samen goed doorkomt, en elkaar weet te vermaken, door bv te praten.
Als je dus serieus met haar bent, zou ik zo dicht mogelijk bij jezelf blijven.
En niet al je goede kanten in 1x op tafel gooien, zodat je in latere fase ook nog verrassend uit de hoek kunt komen.
Ben je puur uit op wat tijdelijk genot, dan tja, gooi alle registers open, overweldig haar met alles dat je kunt bedenken, en enjoy :D

rogervieri

Ik kan je geen tips geven Bart, ik zat laatst met precies dezelfde vraag en wist me ook geen raad. :P Met meiden omgaan is één ding, wanneer je ze leuk vind is 't een heel ander verhaal... *blush*

Daarom heb ik ook echt respect voor je dat je zoiets persoonlijks post en tips vraagt, het klinkt misschien kinderachtig maar toch is 't zo. :)

Veel succes met wat je ook maar gaat doen, je lijkt me een prima gozer ook van wat je in Venlo hebt laten zien, als zij een leuke meid is dan komt alles vanzelf op z'n pootjes terecht. :)

Oh en nog iets...het is toch niet die leuke dealster in HC Venlo? Haha. _biggrin:

@Wryzeth: In Venlo HC had ik bijna die meid bij de jassen mee uitgevraagd (die kleine blonde) ;)) hahahaha

@Chaserrrr: Ik zag laatst op TV wat chinezen doen op hun eerste date, wat mij wel erg aansprak, dit is de deal:

1) Zij nodigt haar beste 2 vriendinnen uit
2) Jij nodigt jouw beste 2 vrienden uit
3) jullie gaan met z'n zessen uit eten
4) na het eten gaan jullie met z'n zessen de kroeg in en see where the night takes you!!

Later kwam de moeder van het chinese meisje voor een interview, de reporter vroeg de gedachtegang achter deze manier van doen.

De moeder antwoordde toen: "het is pas de eerste date...het belangrijkste is dat het gezellig is...de rest komt later. De reden dat de beste vrienden erbij zijn zorgt ervoor dat er geen 'awkward moments' ontstaan door bv dat er ineens een stilte valt en je niet meer weet waar je over moet praten, aangezien ook de vrienden met elkaar praten"

Ik vind dat eigenlijk wel een leuk idee!! :f_biggrin:

@Martijn666: zie Venlo thread: ik moet ook mijn pokerwinning inleveren bij de 'baas' :f_mad:

mvd1978

Op zich leuk bedacht met 6 mensen maar wat als die vrouw je vriend opeens een stuk leuker vind?

Winterdream

lol :D

rogervieri

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
Op zich leuk bedacht met 6 mensen maar wat als die vrouw je vriend opeens een stuk leuker vind?

don't get mad, get even: ship die nog leukere vriendin van haar!! :evil:

mvd1978

Ik denk niet dat een vrouw 2 leukere vrouwen dan haarzelf mee zal nemen ;)

edit; Maar ja, zo kan je zelf ook 2 minder leuke/spontane vrienden meenemen. Prolem solved :) PS, deze tips waren niet voor mij. Ben al bezet *geloof ik

Winterdream

dus bij deze is besloten dat wij allemaal mee gaan op chaserr z'n date, om akward moments te verkomen :D

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door Winterdream
dus bij deze is besloten dat wij allemaal mee gaan op chaserr z'n date, om akward moments te verkomen :D

:D

Gewoon voor d'r koken, altijd goed.

MIT010

Tikibad is obv. wel erg +EV in de glijbaan met de band waar je met ze 2en in moet, linker glijbaan pakken, jij achter in de band en proberen je handen goed te floppen c-bet en turn c-bet zodat je na het zwemmen een river potbet all-in over houd.

Timor83

Ga poolen. Niks dan voordelen:

- Als ze er niks van kan heb je af en toe een excuus om haar aan te raken om te tonen hoe het moet
- Je kan haar plagen met hoe hard ze suckt (niet overdoen natuurlijk, moet grappig blijven)
- Drank involved
- Je bent actief bezig en hebt altijd iets om over te praten

Je kan ook altijd samen gaan shoppen

Wat je ook doet, vermijd bioscoop en etentjes als eerste dates.