Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
Ik kan je geen tips geven Bart, ik zat laatst met precies dezelfde vraag en wist me ook geen raad.
Met meiden omgaan is één ding, wanneer je ze leuk vind is 't een heel ander verhaal... *blush*
Daarom heb ik ook echt respect voor je dat je zoiets persoonlijks post en tips vraagt, het klinkt misschien kinderachtig maar toch is 't zo.
Veel succes met wat je ook maar gaat doen, je lijkt me een prima gozer ook van wat je in Venlo hebt laten zien, als zij een leuke meid is dan komt alles vanzelf op z'n pootjes terecht.
Oh en nog iets...het is toch niet die leuke dealster in HC Venlo? Haha. ♠_biggrin:
@Wryzeth: In Venlo HC had ik bijna die meid bij de jassen mee uitgevraagd (die kleine blonde) ;)) hahahaha
@Chaserrrr: Ik zag laatst op TV wat chinezen doen op hun eerste date, wat mij wel erg aansprak, dit is de deal:
1) Zij nodigt haar beste 2 vriendinnen uit
2) Jij nodigt jouw beste 2 vrienden uit
3) jullie gaan met z'n zessen uit eten
4) na het eten gaan jullie met z'n zessen de kroeg in en see where the night takes you!!
Later kwam de moeder van het chinese meisje voor een interview, de reporter vroeg de gedachtegang achter deze manier van doen.
De moeder antwoordde toen: "het is pas de eerste date...het belangrijkste is dat het gezellig is...de rest komt later. De reden dat de beste vrienden erbij zijn zorgt ervoor dat er geen 'awkward moments' ontstaan door bv dat er ineens een stilte valt en je niet meer weet waar je over moet praten, aangezien ook de vrienden met elkaar praten"
Ik vind dat eigenlijk wel een leuk idee!!
@Martijn666: zie Venlo thread: ik moet ook mijn pokerwinning inleveren bij de 'baas'