Owja, als je echt in gewicht enzo verschil wil weten:
Startgewicht; 83.9kg
Lengte; (niet dat ik zal groeien ofzo
) Iets van 1m90 ofzo.
Owja, als je echt in gewicht enzo verschil wil weten:
Startgewicht; 83.9kg
Lengte; (niet dat ik zal groeien ofzo
) Iets van 1m90 ofzo.
Oorspronkelijk gepost door Varune
Vraag me alleen af of dit wel geschikt is voor al m'n doelen, hogere conditie/stamina en spieropbouw, gezien 't meerendeel cardio is. 1ste 2 sowieso wel, twijfel aan spieropbouw. Want al die gasten zijn allemaal al buffed![]()
Voor conditie/stamina...yes. Voor spieropbouw...nee.
P90X is vrijwel hetzelfde. Zo ontwikkeld dat mensen eerst op één falen zodat ze dan de andere kopen omdat ze denken dat het iets compleet anders is en dat het dan wel zal werken.
Ze zijn allemaal buff omdat ze 2+ jaar met gewichten hebben getraind. Vervolgens hadden ze geld nodig en zijn ze gaan solliciteren om een fitness video te maken.
Ben je niet de enige die er moe van word
Was inderdaad de bedoeling dat het leuk zou worden dit en zo resultaten bij te houden en elkaar te motiveren.
Ik blijf iniedergeval gewoon mijn voortgang hier neerzetten, voel je vrij
om te blijven updaten, ik vind het iniedergeval leuk om te weten
En die discussie over eten zal vast wel geen 60 dagen duren
hoop ik dan maar......ze zijn er nu vast over uitgepraat of hebben inmiddels hun eigen blog aangemaakt
M'n huisgenote klaagt over 't lawaai :D, heletijd dat gestamp op de grond (zij heeft kamer onder me)..Vraag me alleen af of dit wel geschikt is voor al m'n doelen, hogere conditie/stamina en spieropbouw, gezien 't meerendeel cardio is. 1ste 2 sowieso wel, twijfel aan spieropbouw. Want al die gasten zijn allemaal al buffed
![]()
En wat is het slimste wat ik kan gaan eten voor/na een training?
Na de training zou ik eiwitten nemen, iniedergeval ik neem een eiwitshake naar de training.
Voor de training werkt een banaan goed voor de energie, een kwartier tot half uur voor de training ofzo.
Hahaha dat lawaai, ik ben benieuwd of ze het hier beneden horen als ik sta te springen. Ik woon in een apartementcomplex en er zitten nog wat verdiepingen onder mij. (hopen dat ik niet door de vloer zak met dat gewicht
)
Ik lees graag de vooruitgangen hoor Boyz!
Keep it up!
De voedseldeskundige waterzooi is niet aan mij besteed.
Grtz.
S. Bakker.
Succes rik
Als je voedingstips wilt vraagt het maar aan mij. for free:). Ik vind het altijd leuk om mensen op weg te helpen. En voor de rest wat xshinry basically zegt.
Btw lol @ ik studeer 3 jaar voedingsleer en dan bedelen om geld.
Zo ik ook vandaag voor het eerst gestart met Insanity.
Lengte 1.82
Gewicht 94 kg
Ik zal daar verder niet op letten, hoef ook niet perse alles te meten.
Ik zal 1 september foto`s plaatsen. met voor/na. dat is wat voor mij telt.
Goodluck ! :-)
Ik weet eigenlijk niet of ik vandaag wel deftig weer kan trainen..
Mijn bovenbenen voelen aan alsof er 1000kg op ligt en alsof ze elk moment kunnen breken.
Kan maar half de trap op..
Is dit normaal of heb ik slecht opgewardm/slechte beweging gedaan? Of ben ik gewoon te zwak hiervoor en ga ik beter gewoon weer lopen?
Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
M'n huisgenote klaagt over 't lawaai :D, heletijd dat gestamp op de grond (zij heeft kamer onder me)..Vraag me alleen af of dit wel geschikt is voor al m'n doelen, hogere conditie/stamina en spieropbouw, gezien 't meerendeel cardio is. 1ste 2 sowieso wel, twijfel aan spieropbouw. Want al die gasten zijn allemaal al buffed
![]()
En wat is het slimste wat ik kan gaan eten voor/na een training?
Na de training zou ik eiwitten nemen, iniedergeval ik neem een eiwitshake naar de training.
Voor de training werkt een banaan goed voor de energie, een kwartier tot half uur voor de training ofzo.
Hahaha dat lawaai, ik ben benieuwd of ze het hier beneden horen als ik sta te springen. Ik woon in een apartementcomplex en er zitten nog wat verdiepingen onder mij. (hopen dat ik niet door de vloer zak met dat gewicht
)
Ik heb mijn onderbuurman gewoon verteld wat ik aan het doen ben, hij weet dat het dus maar even duurt
Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Mijn bovenbenen voelen aan alsof er 1000kg op ligt en alsof ze elk moment kunnen breken.Kan maar half de trap op..
![]()
Is dit normaal of heb ik slecht opgewardm/slechte beweging gedaan? Of ben ik gewoon te zwak hiervoor en ga ik beter gewoon weer lopen?
![]()
Ik had er ook wel last van maar niet zo erg als jij, misschien dat iemand anders dit herkent.
Rik ik zou doel van je blog aanpassen, "Motiveer elkaar tot 60 dagen insanity" . Moeten mensen wel on topic blijven
:D. Dat negatieve gedoe, kom over 60 dagen terug op dit blog en zie wat er gebeurd is ♠_biggrin: ♠_biggrin: ♠_biggrin:
Mijn bovenbenen voelen aan alsof er 1000kg op ligt en alsof ze elk moment kunnen breken.Kan maar half de trap op..
![]()
![]()
Doorzetten lijkt me.
![]()
![]()
Blijven knallen man!
Niet miepen
Je kan ook gewoon een dagje gaan lopen natuurlijk! Slecht zal dat niet zijn...
Grtz.
Ad
Boeiende topics zijn dit... Raak daar zelf ook wel gemotiveerd van om weer wat aan sporten en bewegen te gaan doen. Het punt is alleen dat ik een BMI van 39 heb en de laatste tijd al last van mijn rug of knieën krijg als ik een stuk fiets (normaal tempo, geen overdreven snel gedoe ofzo).
Kan ik wel doodleuk aan zo'n Insanity-training beginnen, maar
Wordt 'm niet voor mij dus... Zal de rest met plezier volgen en zelf eens gaan nadenken wat ik wel kan doen.
Ik heb alleen last van onderrug,
Omdat je zo wordt opgejut om zoveel mogelijk herhalingen te doen, vergeet je de goede positie in te nemen. (Daar komt nog bij dat ik de motoriek van een klein kind heb)
Tijdens de push-up vormen vergeet ik de goede houding aan te nemen(meer met mijn kont omhoog), daardoor heb ik nu spierpijn in mijn rug. Ik denk dat mijn resultaten over 2 weken veel hoger zullen liggen door de betere coordinatie tijdens de oefeningen.
Doel van vandaag is dan ook om te zorgen dat ik de oefeningen goed uitvoer, en daarna pas naar het aantal herhalingen te kijken
Lichte intensiteit buikspieren trainen met veel reps zal je spiermassa niet behouden en het al helemaal niet laten toenemen. Het effect wat je merkt is pump. Pump krijg je in één trainsessie en dit kan je net zo goed doen vlak voor je naar het strand gaat ipv iedere dag tijdens kcal restrictie.
Wat houdt dat precies in, pump?
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Boeiende topics zijn dit... Raak daar zelf ook wel gemotiveerd van om weer wat aan sporten en bewegen te gaan doen. Het punt is alleen dat ik een BMI van 39 heb en de laatste tijd al last van mijn rug of knieën krijg als ik een stuk fiets (normaal tempo, geen overdreven snel gedoe ofzo).Kan ik wel doodleuk aan zo'n Insanity-training beginnen, maar
- ten eerste kan ik dan 90% niet meedoen omdat ik het qua gewicht en conditie gewoon niet aankan
- ten tweede help ik dan mijn knieën en rug naar de tering (wat weinig zin heeft en hal helemaal niet bij een training waar je 6 dagen per week mee bezig bent)
Wordt 'm niet voor mij dus... Zal de rest met plezier volgen en zelf eens gaan nadenken wat ik wel kan doen.
Ik denk dat je moet beginnen met het begin, en dat zijn kleine stapjes. Je zal wat kilo's vet moeten kwijtspelen. Dan krijg je vanzelf meer energie, en wellicht ook minder last van kwaaltjes!
Heb je de serie Obese gezien. (Gaat wel over mensen met een BMI van 60+ hoor, voel je alsjeblieft niet aangesproken!!!) check hier indien gewenst
Ik was wel geïntrigeerd, want het leek me inderdaad nogal moeilijk om af te vallen als je zoveel extra gewicht moet meezeulen wanneer je überhaupt iets wil doen. Want zonder dat je het misschien doorhebt, geraak je zowat in een vicieuze cirkel. Maar goed, bij deze mensen ging het ook nog vaak om hun levenspatroon en vaak genoeg depressie en dat soort vervelende zaken.
Soit, wat kan jij doen:
Zwemmen
Eén keer per week een rondje wandelen/hardlopen ->goede schoenen met VEEL demping!!! (zodat je zeker niet overbelast geraakt!)
Meer bewegen in het algemeen, fietsen zou niet slecht mogen zijn voor de knieën. Eventueel eens horen voor versterking van knie (steunband, en oefeningen: random google
Heel veel water drinken i.p.v. wat voor frisdrank dan ook.
En simpele dieet truukjes zoals, veel tussendoortjes eten zodat het lichaam blijft werken (fruit, eierkoek,..), niet bijscheppen bij de hoofdmaaltijd en 's avonds niet al te veel pintjes weg hakken
Een sportmaatje zoeken, dat motiveert zoveel meer...
p.s. ik heb zelf een BMI van 26, terwijl ik best veel sport, maar ja, als je de rest van je levensstijl niet aanpast, ga je nooit afvallen heb ik gemerkt!
(Ik vind lekker eten en drinken nogal belangrijk..)
Oorspronkelijk gepost door jappie166
Ik heb alleen last van onderrug,
Omdat je zo wordt opgejut om zoveel mogelijk herhalingen te doen, vergeet je de goede positie in te nemen. (Daar komt nog bij dat ik de motoriek van een klein kind heb)
Tijdens de push-up vormen vergeet ik de goede houding aan te nemen(meer met mijn kont omhoog), daardoor heb ik nu spierpijn in mijn rug. Ik denk dat mijn resultaten over 2 weken veel hoger zullen liggen door de betere coordinatie tijdens de oefeningen.
Doel van vandaag is dan ook om te zorgen dat ik de oefeningen goed uitvoer, en daarna pas naar het aantal herhalingen te kijken
helemaal gelijk vorm boven snelheid!!!!! en in het begin gewoon ook even wat meer de tijd nemen om de oefening goed te doen.
Shaun T pept je helemaal op, ik hoorde hem soms in mijn slaap nog opdreunen.
Vooral belangrijk bij veel oefeningen zoals hij ook zegt in de videos, dat je je buikspieren aan moet spannen, hierdoor ga je geen rare kromme bewegingen doen, maargoed sommige oefeningen willen ook nog gewoon niet perfect omdat je de kracht niet hebt in je spieren, is heel gewoon, komt vanzelf weer
gewoon doorknallen
Om 14:15 uur, mijn 2e dag Insanity!!