Ga naar het forum
INSANITY...60 days....

Meldingen
Alles wissen

INSANITY...60 days.. Motiveer elkaar!

250 Berichten
30 Gebruikers
0 Reacties
48.6 K Weergaven
zazizo
Oldschool Grinder

Zal me benieuwen wie er allemaal last gaan krijgen van blessures en overtraining.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door lexxxion
Ik was vorige week ook al fanatiek weze rennen. en moet toch naar mijn benen luisteren die om rust vraagt., dus vanavond maar naar de sportschool om alleen het bovenlichaam te trainen.

Owjah rik, Tomaten grillen met basilicum is wel lekker bij zeebaars ;)

Laat ik nu toevallig basillicum, tomaten en een lekkere grote zeebaars hebben gekocht!!

Thanks, zal het proberen :)

Heb daarnaast een hele advocado leeg geschept, 4 eieren, uien, citroepsap, zout peper door elkaar gemixed, deze zijn voor morgen vroeg en morgen bij de lunch :) Heb even geproefd en smaakt heerlijk!!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Varune
Ik stap denk ik af van het dagelijks trainen, naar mijn weten is dit juist slecht voor je spieren omdat die een bepaalde tijd nodig hebben voor herstel. Verder ga ik een andere training implenteneren die meer voor mn eigen doelen is. Zal nog wel enkele delen hiervan gebruiken om conditioneel sterker te worden en wat minder %vet te hebben.

Je spieren hebben inderdaad tijd nodig voor herstel, maar 24 is zat als je alleen met je lichaamsgewicht traind, ga je super zwaar zitten trainen met gewichten dan is 48 tot 72 uur beter voor spiergroei.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
ik ben nooit zo'n fan van torrents en via eweka kan ik hem niet vinden.
naja, ik kom er wel uit :)

rik.vlierhuis1 als je me even toevoegd help ik je ermee

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Lekker bezweet, maar heb het redelijk goed gedaan vandaag..
Nu douche, want echt, ik ben een waterval van zweet.. xD

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
Lekker bezweet, maar heb het redelijk goed gedaan vandaag..
Nu douche, want echt, ik ben een waterval van zweet.. xD

Topper!!!!

Welke video heb je gedaan?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ga toch maar beginnen nu......heb helemaal geen zin door die klote spierpijn, maar ik MOET :rage: anders is die blog voor niets, zo zie je maar blogje helpt wel

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

De 3 de: Cardio Power & resistance.
Ben maandag begonnen, dus zit op schema :D

Nu zijn mijn beenspieren wel weer los (nog warm).
Zal nog even wat rondlopen ter afkoeling, mss helpt dat beetje..

Jij sessie van vandaag al gedaan Rik?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Copymeistrr
De 3 de: Cardio Power & resistance.
Ben maandag begonnen, dus zit op schema :D

Nu zijn mijn beenspieren wel weer los (nog warm).
Zal nog even wat rondlopen ter afkoeling, mss helpt dat beetje..

Jij sessie van vandaag al gedaan Rik?

Jup nu :)

die ga ik ook doen nu :D tot zo!!!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Insanity dag 3 Cardio Power & Resistance:

Wat een fucking zwaar programma he, helemaal met dit waar, ik kan niet zo goed tegen hitte, ik krijg het al zo warm met zo'n work-out :facepalm:

Maargoed results:

eerste 20 minuten bijna alles goed mee kunnen doen op bijna hetzelfde tempo ook, alleen met die mooie knieen omhoog trekken loop ik nogal ver naar achteren :coolface: geen buikspieren dus :P

Daarna tot de laatste 10 minuten wat lopen klooien, af en toe wat geprobeerd, die met dat opdrukken met die schouders is ook zwaar, ben denk ik niet zo lenig, want krijg me reet niet zo ver omhoog, lijkt niet echt op een V :P

Daarna ben ik gestopt want ik viel bijna dood neer.

Morgen nog even kijken hoe video 4 gaat en anders ga ik even terug naar video 1, aangezien ik even een keer een video wil afronden :D

Maargoed wel weer gedaan vandaag :D :D

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door jappie166
@ Alle voedingsdeskundige
Ik wil graag ong. dit gewicht behouden, maar zorgen dat mijn conditie/fitheid goed is aan het begin van het voetbalseizoen. Ik vind het insanity programma hier een goed middel voor
(Ik weet dat sommige hier anders over denken) Maar moet ik mijn voeding hier op aanpassen? Ik kan namelijk door alle tips het complete verhaal niet echt meer volgen.

De enige manier is met vallen en opstaan. Ga op de weegschaal staan in de ochtend met een lege maag, noteer je gewicht. Eet, train, blah blah blah. Volgende week, zelfde dag, zelfde tijdstip ook met een lege maag op de weegschaal gaan staan en kijken of het anders is. Kleine schommelingen gebeuren, maar als je bijv 2x een halve kilo afvalt eet je wat meer (1 kilo is ongeveer 7k kcals als het puur vet is, dus eet in een week 3500 kcals meer). Dan weer wegen iedere week en kijken of je gewicht hetzelfde blijft, etc, etc. Binnen een paar weken heb je wel door wat ongeveer de range van je gewicht is. Je lichaam past zich wel aan op de kcals die je eet dus het is nou niet dat een schommeling van 500 kcals in de week meteen gewichtsverschillen veroorzaakt.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

@ xXShinryuuXx

Aangezien je nogal wat lijkt te weten over voeding, zitten er nog negatieve kanten aan dat paleo dieet en krijg ik niet te weinig koolhydraten binnen met die training samen?

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1
ik ga ook meedoen!
gemotiveerd geraakt door dit filmpje

Waar hebben jullie de dvd's vandaan?

pm me even :D :D :D

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Misschien niet geheel onbelangrijk om te melden dat je het beste op een maandag in kan stappen want dan kom je met je rustdag ook mooi op zondag uit.

Die met hoge knieen is echt heel zwaar ik weet precies welke je bedoeld.

De vrouw van giraffe gaat ook mee doen!!!!!! Ben erg benieuwd naar haar ervaringen, misschien leuk voor de dames van de mensen hier.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door rikvlierhuis
@ xXShinryuuXx

Aangezien je nogal wat lijkt te weten over voeding, zitten er nog negatieve kanten aan dat paleo dieet en krijg ik niet te weinig koolhydraten binnen met die training samen?

Dus je denkt stiekem toch wel dat ik gelijk heb alleen zit het emotioneel nog niet zo goed dat je klaar bent om insanity te dumpen? :f_cool:

Negatieve kanten van het paleo dieet is dat je bepaald voedsel wat toch heel erg goed is aan de kant zet. Bijvoorbeeld aardappels.

Qua KHs ligt het eraan. Op paleo is het gewoon veel duurder om KHs binnen te krijgen en naar mijn idee tevergeefs omdat "paleo" eten tegenwoordig niet "paleo" is. Bijvoorbeeld vlees wordt vetgemest met graan (biologisch of niet, de specifieke eisen voor biologisch vlees verbieden niet vetmesting met graan) wat de compositie van vet veranderd. Fruit is gekweekt om zo zoet mogelijk te zijn en hierdoor bevat fruit veel te veel suiker en te weinig vezels.

Op zich is het geen enkel probleem om 200g KHs uit fruit te halen, alleen duurder en echt niet gezonder dan aardappels.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ok ok dankjewel, zitten dus niet veel nadelen aan.

En wat betreft insanity daar ga ik gewoon mee door, of je nu gelijk hebt of niet :D Rond gewoon af waarmee ik ben begonnen

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Vond dit wel een interessant verhaal:

http://www.marksdailyapple.com/what-does-it-mean-to-be-fat-adapted/#axzz1zgTKmJfi

Oh en als je paleo/primal wilt gaan eten:

http://www.marksdailyapple.com/low-carb-flu/#axzz1za02xNxp

Overigens is het wanneer je flink veel cardio doet wel handig om wat carbs naar binnen te werken (zeker als je een sugar-burner bent, zie eerste link, wat 90% van de bevolking probably is omdat bijna iedereen brood eet) maar dan zou ik dus wel kiezen voor aardappelen o.i.d. ipv pasta.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Vond dit wel een interessant verhaal:

http://www.marksdailyapple.com/what-does-it-mean-to-be-fat-adapted/#axzz1zgTKmJfi

Oh en als je paleo/primal wilt gaan eten:

http://www.marksdailyapple.com/low-carb-flu/#axzz1za02xNxp

Overigens is het wanneer je flink veel cardio doet wel handig om wat carbs naar binnen te werken (zeker als je een sugar-burner bent, zie eerste link, wat 90% van de bevolking probably is omdat bijna iedereen brood eet) maar dan zou ik dus wel kiezen voor aardappelen o.i.d. ipv pasta.

Dankje, ik heb het gelezen!

En ben al druk bezig met paleo

Vanochtend, advocado met ei gegeten, smaakte ok, geen vol gevoel, maargoed......at normaal dan ook 2 bakjes met cruesli en cholade weg, vult natuurlijk meer :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Moet je gewoon meer eieren en advocado's eten :P. Eten tot voldaan, niet proppen.

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr
PokerStrategist

Vandaag Cardio Recovery, klinkt chill..

Spieren zijn het ook al wat gewoon aan het worden, dus denk dat na een weekje ik er wel aan gewend zal zijn.. ^^

Beantwoorden
Citeren