Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Laptop kopen

9 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,599 Weergaven
9toFive

Hallo iedereen,

Ik ben van plan om een nieuwe laptop te halen maar weet zelf vrij weinig van laptops af.. Hij moet natuurlijk in staat zijn 20+ poker en holdém manager te draaien. Voor de rest heb ik de voorkeur aan een niet al te zware en een goede video kaart, maar dit is geen must.

Ik heb zelf mijn ogen op deze laptop laten vallen. Iemand enig idee of deze aan mijn eisen voldoet? Of misschien nog suggesties voor een betere keuze.

Alle tips zijn welkom!

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Gildo0

Ik zou sowieso ssd nemen omdat ge veel sneller boot & hem ook beter zal lopen.
Voor de rest ziet die laptop er niet slecht uit!

Beantwoorden
Citeren
ICheckMate

Grind jij 20 MTT tafels op ene laptop ?

Of heb je dan een scherm ernaast en is dat slechts een aanduiding dat hij het wel moet kunnen draaien

Beantwoorden
Citeren

Om HM2 vlot te draaien zou ik sowieso een ssd drive + 8GB Intern geheugen nemen. Dat zijn de 2 belangrijkste zaken waardoor HM beter presteert. (al is deze combinatie zeer moeilijk te vinden bij de 'gewone merken, Je kan eens bij MSI gaan kijken, maar dat is sowieso 1000€+)

Intel heeft onlangs de 3e generatie processors op de markt gebracht (Ivy Bridge), al vind je deze nog niet veel in laptops. Normaal gezien heb je met een i5 3550 3.3Ghz meer dan voldoende om de pokerprogramma's te draaien, en daarmee spaar je toch bijna 100€ uit tov een i7 model.
Qua snelheid zijn de 3e generatie processoren niet zoveel beter dan de 2e generatie, behalve dan dat de geintegreerde graphics veel beter zijn en je om te pokeren geen externe grafische kaart nodig hebt. Om te gamen is het uiteraard niet voldoende :)

Zelf ben ik ook aan het uitkijken naar een nieuwe pc, mijn laptop heeft moeite om HM etc te volgen, maar ik ben van plan zelf een desktop samen te stellen, Al wacht ik nog tot deze zomer, aangezien Windows 8 eraan komt...

Beantwoorden
Citeren
9toFive Topicstarter
9toFive

No offense, maar ik ben zelf nogal een computer noob. :coolface: Ook al stel ik de moeite erg op prijs die jullie hebben genomen om mijn vraag te beantwoorden. Handiger is als jullie mij een link kunnen geven met welke laptop jullie denken die voor mij geschikt is.
Mijn budget ligt tussen de 500 en 1000 euro.

Verder welke merken op de markt hebben op het moment de beste prijs/kwaliteit verhouding?

Oja en 20 tafels op een laptop spelen is toch niet zo gestoord? :P

Beantwoorden
Citeren

Hmm, 20 tafels lijken mij wel gek op een laptop, aan je status te zien lijkt het niet alsof je nl10 speelt ;)

Ik heb net wat gegoogeld, en zoals ik net in mijn update van mijn vorige post zei is de combinatie tussen een ssd drive + 8gb intern geheugen niet te vinden bij de 'gewone merken' (om nog maar te zwijgen over de nieuwe processoren, al is imo ssd + 8gb belangrijker).
Bij MSI vind je dat wel, maar die gebruiken enkel de i7 processor, en 1150€ is hun goedkoopste model dat ik vindt :)

Qua merken op zich weet ik het niet, er zijn altijd wel modellen die op een blauwe maandag gemaakt zijn...
Ikzelf ben vrij tevreden van Acer, al hebben die altijd het probleem dat de koeling niet optimaal is.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0

Huh ik speel soms +30 tafels op men laptop.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

Oorspronkelijk gepost door chocomouse
... ssd drive ... MSI ... 3e generatie processors ... een i5 3550 3.3Ghz .

9toFive first response: ?( ?( ?( ?(

nee ff serieus, volgens mij is die laptop die je hebt uitgezocht prima. 20 tafels op 15 inch is wel onmogelijk imo. Kan alleen stackt ofzo. Ga je schermpje ernaast doen? Houd dan in ieder geval rekening met je hdmi uitgangen enzo.

ik vind deze allemaal wel nice. Heb zelf een oudere generatie XPS van begin 2011 en deze bevalt ook erg goed.

Cowsopinnion, weet er vrij weinig vanaf.

Beantwoorden
Citeren

in Nederland zijn ze precies wat goedkoper dan in België...
Deze lijkt me niet verkeerd, al is een Dell XPS ook heel goed
http://www.laptopshop.nl/product/191055/msi-ge60-0nc-001nl.html

Beantwoorden
Citeren