Ga naar het forum
Lol! Emile Mpenza

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Lol! Emile Mpenza

17 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,190 Weergaven
elrio

Dat menen ze toch niet bij Ajax?! lol

"Ajax zo goed als rond met Emile Mpenza"

Ajax zal normaal gezien morgen Emile Mpenza voorstellen als hun nieuwe spits. Ook Tom De Mul (Sevilla) is in beeld.
25/07/2010 11:08 | 17 reacties | 1110x gelezen

Onze landgenoot komt over van het Zwitserse FC Sion waar hij 21 keer scoorde in 30 wedstrijden vorig seizoen. Mpenza moet bij Ajax de Serviër Pantelic doen vergeten die weigerde zijn contract te verlengen. De Amsterdammers onderhandelden ook met AZ-spits El Hamdaoui, maar zijn eisen waren te hoog.

Omdat Emile Mpenza financieel een stuk goedkoper is dan El Hamdaoui blijft er nog extra ruimte over een tweede aanvallende versterking. Daarvoor is Ajax in gesprek met ex-speler Mido.

Voor de rechterkant denkt Ajax aan NAC-speler Leonardo en onze landgenoot Tom De Mul, die in het verleden al actief was voor de Nederlanders en momenteel uitkomt voor Sevilla.
Auteur: Manuel Gonzalez

16 reacties

Please not, mijn cluppie begint een beetje rara praktijken uit te halen :(

Go Emile!!!!

Wrs weer brol jaar bij Ajax dan naar kleine competitie gaan topscoorder worden, terug naar betere competitie niet spelen, etc etc

Twisted1984

Hyun Jun Suk wordt toch de held volgend seizoen, no problemzzzzzzz.

Mstlc

Oorspronkelijk gepost door elrio
Onze landgenoot komt over van het Zwitserse FC Sion waar hij 21 keer scoorde in 30 wedstrijden vorig seizoen.

Lol? Hoe is Mpenza erin geslaagd van 30 wedstrijden te spelen op 1 seizoen tijd? Die gast is voor 3 maanden geblesseerd als hij 3 wedstrijden moet spelen op 1 maand.

xordeh

lol emilaments

dustje

lol fail

Tonaldinho11

Pffffffff haal dan Lukaku. Als Mpenza komt lever ik echt me seizoenskaart in

elrio Topicstarter
elrio

Oorspronkelijk gepost door Tonaldinho11

Van Lukakau kan Ajax alleen maar dromen imo!

Elke speler die duurder is dan 1 Miljoen is atm een probleem.

Hoe typerend..

Oorspronkelijk gepost door KeesAZ

Hoe typerend..

LOL

Gamblewhitme

als ze 5miljoen over hebben voor de marokaan van az dan kunnen ze vast wel iemand beters vinden hoop ik zo..

Rond met El Hamdaoui, 3 jaar en nog een optie voor 2 jaar extra.

Lijkt me beter dan Mpenza :P

Kees, jij ook blij?

elrio Topicstarter
elrio

Ze hebben hun gezond verstand teruggevonden bij ajax! _biggrin: Net op tijd zou ik zo zeggen!

Niet Mpenza, maar toch El Hamdaoui naar Ajax

Mounir El Hamdaoui heeft een contract getekend bij Ajax nadat de deal vorig weekend afketste wegens te hoge eisen van de speler.
26/07/2010 10:07 | 7 reacties | 1129x gelezen

Intussen was Ajax al op zoek gegaan naar een vervanger en daarvoor terecht gekomen bij onze landgenoot Emile Mpenza. Met de komst van El Hamdaoui is de transfer van Mpenza meteen van de baan.

Ajax betaalt vijf miljoen euro voor de speler van AZ. De Marokkaanse aanvaller is meteen ingeschreven op de lijst van spelers die speelgerechtigd is voor de partij van woensdag in de voorronde van de CL tegen PAOK.

Ajax is ook van plan om Mido terug naar Amsterdam te halen. De ex-speler van AA Gent mag gratis vertrekken bij Middlesbrough FC.
Auteur: Manuel Gonzalez

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Rond met El Hamdaoui, 3 jaar en nog een optie voor 2 jaar extra.

Lijkt me beter dan Mpenza :P

Kees, jij ook blij?

Wordt weer een leuk potje de 14de van November. Groetjes aan Demy. :D