Valsgespeeld en nog nooit van gehoord eigenlijk. Plot klinkt wel interessant.
Dus je weet het antwoord neem ik aan ViperPP of niet?
Aangezien niemand anders het waarschijnlijk zal raden heeft kun je het prima vertellen welke film het is.
Oorspronkelijk gepost door 4Menace
Heb geen flauw idee welke film dit is. Heb je nog wat hints in petto?
Oorspronkelijk gepost door michel2311
Toch niet Patton?
Nope helaas, volgende hint (picture komt weer niet uit de film om de reverse googlers minder kans te geven ;)):

picture komt weer niet uit de film om de reverse googlers minder kans te geven
Nochtans is het leven mooi met Google Image Search ;).
Oorspronkelijk gepost door ViperPP
picture komt weer niet uit de film om de reverse googlers minder kans te gevenNochtans is het leven mooi met Google Image Search ;).
Nu weet ik hem denk ik wel. Snap alleen neit helemaal wat het groene paard ermee te maken heeft.
Oorspronkelijk gepost door Blackpinata3
picture komt weer niet uit de film om de reverse googlers minder kans te gevenNochtans is het leven mooi met Google Image Search ;).
Nu weet ik hem denk ik wel. Snap alleen neit helemaal wat het groene paard ermee te maken heeft.
Dan heb je de film (lang) niet gezien
Als je dat zegt, zul je ook wel Google gebruikt hebben :P. De film is (althans in België - misschien anders in Nederland) hier immers veel bekender als 'La Vita è Bella'.
Als je dat zegt, zul je ook wel Google gebruikt hebben :P. De film is (althans in België - misschien anders in Nederland) hier immers veel bekender als 'La Vita è Bella'.
klopt inderdaad, Life is Beautiful hoor je eigenlijk alleen in de US. Voor iedereen die hem nog niet heeft gekeken -> DOEN.
well done and next please sdk
Dhr. Alfred Hitchcock heeft deze film niet geregisseerd. Het is wel door een generatiegenoot geregistreerd.
Verder speelt Frank Sinatra de hoofdrol en is er een re-make van gemaakt.