Hey allemaal,
Onlangs ben ik begonnen met het dubben van PS video's vanuit het Duits, maar wil eigenlijk een betere headset daarvoor aanschaffen.
Op advies van Jeroen kwam ik op de Fatal1ty Gaming Headset, t.w.v. €50 ongeveer.
Dixons had hem niet meer in voorraad, al een hele tijd niet moet ik zeggen, bol.com had hem niet, en kwam er niet echt uit.
Maar nu kwam ik op de site van Azerty computer hardware, en... vind ik ineens 2 verschillende headsets, twee verschillende prijzen, maar word ik er niet beter op.
Kijk bijvoorbeeld deze link:
http://www.azerty.nl/producten/zoek?ZOEKTERMEN=Fatal1ty&ZOEK=Zoek
Daar staan als 2e en 3e resultaat de twee betreffende headsets. De vraag is, welke moet ik nou hebben, wat is het verschil? (Vooral in aansluiting denk ik, kan niet goed vinden wat nou "Connectortype1 x hoofdtelefoon ( mini-geluid stereo 3,5 mm ) 1 x microfoon ( mini-telefoon 3,5 mm )" betekent, en hoe dit in verhouding staat tot USB.
Het vreemde is, dat hier dus prijzen staan van zo'n €28 en €51 euro, waar op vele anders sites die er maar 1 aanboden €50 ongeveer de prijs was, MAAR... dan wel met het plaatje en naar mijn idee ook de specificaties van de GOEDKOPERE versie. Dus...
Daarom de vraag: Welke moet ik nou hebben? :S
Jeroen, ik hoop dat jij deze post ook te zien krijgt, dan kun je er zelf even op reageren.