NL400 is toch ook niet niks..
Maar toch geen 50/100 ofzo
Alhoewel er natuurlijk geen belgen zijn die hoger dan 5/10 spelen en winnen
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Maar toch geen 50/100 ofzo![]()
Alhoewel er natuurlijk geen belgen zijn die hoger dan 5/10 spelen en winnen
True..
Belgen zijn imo de slechtste pokerspelers alive
Edit: dan heb ik het over die "pros"...
Edit2: mss die Davide Kitai, die lijkt wel goed te zijn, van wat ik er allemaal al van gehoord heb, maar idk.
Alhoewel het natuurlijk wel nice is dat je gewoon doet alsof je overal veel vanaf weet door moeilijke woorden te gebruiken.
Ik utiliseer adequate savoir-faire terwijl ik mijn faiblesse interneer. Ook wel gekend als pseudocompetence
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Alhoewel het natuurlijk wel nice is dat je gewoon doet alsof je overal veel vanaf weet door moeilijke woorden te gebruiken.Ik utiliseer adequate savoir-faire terwijl ik mijn faiblesse interneer. Ook wel gekend als pseudocompetence
Word.
Oorspronkelijk gepost door samni
Belgen zijn imo de slechtste pokerspelers alive![]()
Edit2: mss die Davide Kitai, die lijkt wel goed te zijn, van wat ik er allemaal al van gehoord heb, maar idk.
Ge kunt zeggen wat je wil, maar ik denk dat M. De Meulder uw soul wel dik owned :D.
Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Oorspronkelijk gepost door samni
Belgen zijn imo de slechtste pokerspelers alive![]()
Ge kunt zeggen wat je wil, maar ik denk dat M. De Meulder uw soul wel dik owned :D.
Elke Belgische pro hoop ik.. Wat een vergelijking ook...
Diepe zucht aan de presentatiekwaliteiten van die broertjes trouwens...
En dan is er nog die kerel die op Jim de 'expert' commentaar geeft. Johan ofzo?
Ge ziet, het zit vol wereldtoppers in België.
Matthias de Meulder is sowieso wel een goede speler, rest ken ik niet dus weet ik niet echt.
En dan is er nog die kerel die op Jim de 'expert' commentaar geeft. Johan ofzo?Ge ziet, het zit vol wereldtoppers in België.
Johan Bastiaens en Kenny Hallaert, bedoel je die?
Waarschijnlijk, ik erger mij altijd een beetje aan de kwaliteit van de commentaar bij het pokeren. Die Johan is dan de expert, maar geeft echt soms slecht advies.
Door hier de toenmalige betere spelers op NL100 wat te volgen (Rogier en SonicXT, waarvan ik bij die laatste nooit gesnapt heb waarom hij opeens NL100 niet meer kon beaten) heb ik toch die extra stap kunnen zetten om NL100 te beaten.
I was failing at life at the time. Nuff' said.
Financiële stress, academische stress, social stress => B-game at 9 tables.
Na januari begin ik terug op NL25
't Begint wat in orde te komen terug.
Nu snapt ge't, ma toch bedankt voor't verdoken compliment, lol.
Nog niet, maar er zijn goede vooruitzichtn voor 70-90% zekerheid in januari of februari. Is al beter als in't begin.
En ondertussen verdien ik wel ietsje bij als ober, zeker gezien ik geen onkosten thuis heb (gratis onderdak en voedsel)
Is die AA whatever kerel van op FullTilt geen belg?
AArookie, idd belg en geregeld terug te vinden in seven oaks blijkbaar;). jij toevallig ook?
Oorspronkelijk gepost door SonicXT
Nog niet, maar er zijn goede vooruitzichtn voor 70-90% zekerheid in januari of februari. Is al beter als in't begin.
En ondertussen verdien ik wel ietsje bij als ober, zeker gezien ik geen onkosten thuis heb (gratis onderdak en voedsel)
Hey Sonic,
nice om te horen dat het er weer een beetje rooskleurig uitziet. Hopelijk gaat het lukken met de baan en kun je snel aan de slag!
Tegen Sonic moet het toch wel mogelijk zijn om geen robotantwoord te geven hoop ik