Oorspronkelijk gepost door samni
Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Maar toch geen 50/100 ofzo
Alhoewel er natuurlijk geen belgen zijn die hoger dan 5/10 spelen en winnen
True..
Belgen zijn imo de slechtste pokerspelers alive
Edit: dan heb ik het over die "pros"...
Edit2: mss die Davide Kitai, die lijkt wel goed te zijn, van wat ik er allemaal al van gehoord heb, maar idk.
Er zijn wel goeie Belgische pokerspelers. Alleen blijven de meeste liever onder de radar omdat pokeren in België nog steeds illegaal is eigenlijk. Er is wel 1 Belgische speler die Nosebleeds speelt op Full Tilt en de high stakes wel kan beaten maar ik das denk ik wel een uitzondering. Voor de rest wrs niet echt volk die hoger dan 1/2k NL spelen
Maar zeggen dat Belgen de slechtste pokerspelers alive zijn klopt wel niet helemaal: Spanje, Portugal, Italië en vooral Frankrijk zijn toch landen die globaal genomen nog slechter zijn dan wij tbh.
En kwa tornooi spelers hebben we buiten Davidi Kitai en Pierre Neuville ook niet direct iemand rondlopen. Kenny Hallaert is best wel overrated, gewoon omdat hij per ongeluk de Sunday WarmUp + TLB eens heeft geshipped. En Johan Bastiaens die een hoopje EPT uitzendingen van co-commentaar voorziet was vroeger wel ok maar heeft zich de laatste jaren niet mee aangepast met de evolutie van het spelletje.