Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

nonnemingere

65 Berichten
21 Gebruikers
0 Reacties
4,302 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Tegen Sonic moet het toch wel mogelijk zijn om geen robotantwoord te geven hoop ik :D

Nou, ik hoop echt dat hij snel weer aan de slag kan! Hij heeft er lang genoeg op gewacht na zn studie.

zal het wel even anders zeggen om je gerust te stellen:

yo bro, ship die job man! andere solicitanten zijn fishes, dus je hebt de baan al in de zak.....peace

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

@ sonic:
Overigens, waar zou je dan gaan werken? In België, aangezien je er toen over aan het denken was evt naar de states te gaan?

Beantwoorden
Citeren
Nivlem

Cool story, bro!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Oorspronkelijk gepost door Melvin
Cool story, bro!

*post script on*

if post == CM-post
print "Vette shizzle dat soliciteren"
elif post = Yoghi-post
*Tilt -> activate self control*
print "Je hebt gelijk"
else:
print "Succes en hopelijk lukt het na al die tijd"

*Script off*

Beantwoorden
Citeren
Mstlc

Oorspronkelijk gepost door samni

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Maar toch geen 50/100 ofzo :(

Alhoewel er natuurlijk geen belgen zijn die hoger dan 5/10 spelen en winnen

True..

Belgen zijn imo de slechtste pokerspelers alive :P

Edit: dan heb ik het over die "pros"...

Edit2: mss die Davide Kitai, die lijkt wel goed te zijn, van wat ik er allemaal al van gehoord heb, maar idk.

Er zijn wel goeie Belgische pokerspelers. Alleen blijven de meeste liever onder de radar omdat pokeren in België nog steeds illegaal is eigenlijk. Er is wel 1 Belgische speler die Nosebleeds speelt op Full Tilt en de high stakes wel kan beaten maar ik das denk ik wel een uitzondering. Voor de rest wrs niet echt volk die hoger dan 1/2k NL spelen

Maar zeggen dat Belgen de slechtste pokerspelers alive zijn klopt wel niet helemaal: Spanje, Portugal, Italië en vooral Frankrijk zijn toch landen die globaal genomen nog slechter zijn dan wij tbh.

En kwa tornooi spelers hebben we buiten Davidi Kitai en Pierre Neuville ook niet direct iemand rondlopen. Kenny Hallaert is best wel overrated, gewoon omdat hij per ongeluk de Sunday WarmUp + TLB eens heeft geshipped. En Johan Bastiaens die een hoopje EPT uitzendingen van co-commentaar voorziet was vroeger wel ok maar heeft zich de laatste jaren niet mee aangepast met de evolutie van het spelletje.

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh

frankrijk?

ElkY
Vannessa Rousso

and so on

Beantwoorden
Citeren

lol Vanessa Russo?

Beantwoorden
Citeren
zazizo

Vanessa Rousseau

Beantwoorden
Citeren
Yoghi Topicstarter
Yoghi

Het is zoberzo gespeldt als Vannessa Rossoux

Wel lol dat je die goed vindt, en op meer dan 60 miljoen mensen mag ik hopen dat ze goede spelers hebben.

Beantwoorden
Citeren
nickvdb1990

nee het is zorbizo Vannesa Roesseau

Beantwoorden
Citeren
zazizo

Nee zazizo Vanessa Rousseau

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
@ sonic:
Overigens, waar zou je dan gaan werken? In België, aangezien je er toen over aan het denken was evt naar de states te gaan?

Daar krijg'k geen visum voor vast op korte termijn ze.
Dus ja, sowieso in België, eventueel in Maastricht.

Eerst wel in december nog wel 2 weekjes op vakantie naar San Diego :D
Beetje gespaard met oberjobkes

Beantwoorden
Citeren
Gangstahhh

WTF ik heb een N te veel thats all

Beantwoorden
Citeren
Mstlc

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
frankrijk?

ElkY
Vannessa Rousso

and so on

Der wonen 60+ Miljoen mensen in Frankrijk. Het zou wel erg zijn moest er echt helemaal niemand kunnen pokeren...

Vanessa Rousso (Gangstahhh had de achternaam gewoon wel goed) telt trouwens niet tbh... heeft dubbele nationaliteit en is gewoon in VS geboren ook.

Beantwoorden
Citeren

Mijn post was eerder bedoeld dat ik het lol vind om Rousso als een bewijs dat de fransen ook toppers hebben.

Wat heeft die nu al gepresteerd? Heeft gewoon borsten en het geluk dat ze paar keer een hoog buy-in event heeft gecashed, waar ze zonder voornoemde borsten niet eens aan had kunnen deelnemen.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi Topicstarter
Yoghi

Heeft wel highroller van EPT Monte Carlo gewonnen in 2009. Maar ik ben het er zeker mee eens dat die niet al te best is. Caroline had er op de PCA ook een bootcamp van gekregen en en de papieren die ze er bij kreeg zijn hilarisch :D

Beantwoorden
Citeren

Gegeven dat stars haar overal voor inkoopt verwacht je wel dat ze af en toe wat shipt, en dan heeft ze net het geluk dat haar diepste runs in de biggest buyin events vallen.

Kortom, waarschijnlijk geen erg slechte speelster, maar toch iemand die vnl. haar borsten en luckbox heeft gebruikt om het te maken.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi Topicstarter
Yoghi

Wil je je graph van oktober posten? In BB kan ook

Beantwoorden
Citeren

Ik haat graphs posten maar hij ziet er ongeveer zo uit:

-4,5K totaal, te weinig en te slecht gespeeld

Wel +2,5K in live poker maar al bij al een vrij slappe maand.

Dus ja, doelen voor volgende maand: borsten groeien en stars sponsorship krijgen.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi Topicstarter
Yoghi

Als je coaching nodig hebt hoor ik het wel

Beantwoorden
Citeren