Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pc/laptop

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
519 Weergaven
EmmaDauwe
PokerStrategist

Jo

mijn pc is kapot, moederbord naar de zak, net na garantie, door meer voorkomende fout van HP zelf.
Dus ik ga wss een nieuwe moeten kopen.

Dus ik zoek de thread die, ik denk copymeiserr heeft gemaakt over pc samenstellen. Is dit gemakkelijk te doen.
En anders wil ik een laptop kopen, aangezien ik nog een scherm heb. En dan thuis goei beeld heb em mobieler ben met de laptop. Zijn hier suggesties?

joo

Emma

8 reacties
wauss
PokerStrategist

Als je weet wat je wilt hebben is het makkelijk te doen ja. Als je er niet echt verstand er van hebt is het misschien handiger om gewoon een complete computer aan te schaffen. Waarvoor ga je hem allemaal gebruiken?

Copymeistrr
PokerStrategist

Hier vind je het artikel dat ik denk dat je bedoelt. Alle kudo's naar Solar! :).

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Denk dat het deze wordt.
http://tweakers.net/pricewatch/280113/asus-n53sv-sz404v.html#tab:info

Gebruik hem voor poker, films, school. Straks eens naar de winkel gaan piepen :D

Ik heb onlangs Samsung Q530 laptop gekocht . Prijskwaliteit echt een goed ding. Ben er echt tevreden over

NLDPeter
PokerStrategist

Als je niet van plan bent je laptop te gebruiken weg van je bureau is een PC veel beter.

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Die wordt het dus niet, kosste 990 in de winkel en, vent van de winkel ging op pcshop zien, toen ik zei: hee ik dacht dat die goedkoper was.
900euro daar. FAIL
Jama, we kunnen hem wel bestellen ze. Ja is goed, zet jij het raam even open, dan keil ik daar men centen wel uit. :D WORST

Dus terug bij af.

Orodin
PokerStrategist

Dat geeft je juist onderhandelingsruimte.

Zij willen toch verkopen? Dan moet jouw verhaal zijn: "Ik wil erg graag bij jullie deze laptop kopen. Ik vind dat jullie goede service bieden, etc. blablabla. Maar ik kan de laptop online 10% goedkoper krijgen, dus dan zullen jullie wel over de brug moeten komen."

En dan eens zien wat je voor je willen doen. Bijvoorbeeld: zelfde prijs, maar een jaartje extra garantie.

Willen ze niet over de brug komen, dan moet je idd verder gaan kijken. Maar eerst hard onderhandelen. Zou ik doen tenminste :P

EmmaDauwe Topicstarter
EmmaDauwe
PokerStrategist

Heb hem op komplett.be ook gevonden. voor 860 met levering. Dus wacht ik nu nog op de yes van de papie en mamie. :)