Ga naar het forum
Pokeraars scoren sl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokeraars scoren slecht bij Nationale IQ test 2009!

35 Berichten
24 Gebruikers
0 Reacties
2,932 Weergaven

Hey mensen,

Ik heb net meegedaan aan de Nationale IQ test, maar ik zag tot m'n verbazing dat een van de groepen in de studio bestond uit gekwalificeerde pokerspelers. Zij scoorden echter als laagste groep uit de studio, alhoewel de hoogste persoonlijke score wel gevonden werd bij een van hen.

Nouja, hoe kan dat nou? Hoe kunnen zij nou slechter scoren dan groepen als 'zwangere vrouwen' , 'wegwerkers' en zelfs slechter dan elke individuele BNer uit de studio?

Gelukkig deed ik het zelf wat beter ;) Alhoewel ik sterk m'n twijfels heb over de werkelijke IQ-waarden bij deze test. Ze vallen allemaal vrij hoog uit.

34 reacties
iamthedanger
BlackMember

rigged!

MCRaia
PokerStrategist

Zonder stats is zo'n quiz natuurlijk ook niet te doen!

Oorspronkelijk gepost door MCRaia
Zonder stats is zo'n quiz natuurlijk ook niet te doen!

lol

Dat vind ik ook echt heel gek want ik heb het idee dat poker veel door studenten gespeeld wordt. Is dit een actie van de overheid tegen de pokerspelers;)

Klopt Robibinho, maar de spelers die zij in dat vak gestopt hadden waren louter oude lullen.

raymond20001
PokerStrategist

de eeuwige studenten?

je hebt pokerspelers en mensen die zeggen dat ze kunnen pokeren... nouja, die laatste groep zat in de studio... :D

marcelhermus
Oldschool Grinder

ehm je moest je kwalificeren via een freeroll :D

elk mens met een iq boven de 120 gaat toch niet aan een freeroll meedoen om zich te kwalificeren voor zo`n lullig testje.

een fakking freeroll. en er valt niet eens wat mee te winnen :D

InsidiouZ
Oldschool Grinder

Der waren natuurlijk alleen maar fishes..

Yoghi
BlackMember

En het gemiddelde IQ van nederland is 120 zeker? Of zijn we weer zoveel slimmer geworden dat het 130 was dit jaar.

HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
En het gemiddelde IQ van nederland is 120 zeker? Of zijn we weer zoveel slimmer geworden dat het 130 was dit jaar.

107 :D

je spreekt toch over nederland he?
ben je de - dan niet vergeten voor 120 ? :P
j/k ;)

MaffiousS
Oldschool Grinder

Zoals marcelhermus al zei, je kon je kwalificeren via een freeroll op Pokerstars. De meeste van die mensen zijn geen echte poker spelers. Zou me niks verbazen als ze geen eens wisten wat een 3bet was.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Haha, d'r zaten wat figuren bij :P Gemiddelde leeftijd lag idd ver boven de 30 geloof ik. :P

viewer88
Oldschool Grinder

bewijst gewoon dat de grootste debiel winst kan maken met poker :tongue:

marcelhermus
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door viewer88
bewijst gewoon dat de grootste debiel winst kan maken met poker :tongue:

waarom ik dan niet :D

viewer88
Oldschool Grinder

te slim? :D

Een IQ-construct is nu toch wel net iets ingewikkelder dan een paar vraagjes in een televisieshow. Dus elke behaalde score lijkt mij vrij.... verwerpelijk.

Ook leuk hoe 'zwangere vrouwen' als categorie bezien wordt. Alsof vrouwen hun IQ schommelt tussen zwangerschappen in.

viewer88
Oldschool Grinder

? duidelijk wel

tijdens zwangerschappen zijn vrouwen nog dommer

en zoiezo minder slim/kilo