Ok,
Zoals sommige misschien al een keer gelezen hebben, ben ik nu een paar maanden serieus met poker bezig.
Ik ben begonnen met 50dollar te storten op PokerStars. Hier ben ik begonnen op de lage limieten NL cashgames en STT-tjes.
2 weken terug won ik een leuke 3e plaats in een 3dollar tournooi wat mij 330 dollar opleverde. Ik had dus binnen een paar maanden mijn 50 dollar naar 470 toe gewerkt.
Vandaag moest ik werken. Ik werk in een call center, en ik heb daar PokerStars op de pc staan om na het werk nog ff te kunnen pokeren en soms speel ik wel eens voor de fun met play money onder het bellen.
Zo ook vandaag... Ik klik een 30/60 limit play money tafel aan, ik ga daar met mijn volledige bankroll aan zitten en begin daar een beetje te kutten. Nou natuurlijk binnen 10 handen broke omdat totaal niet zat op te letten en iemand eruit probeerde te bluffen met niks.
Ik sluit de tafel af en wil een playmoney reload doen. Ik open cashier en tot mijn verbazing was mijn balans:
Real money: 0,07 doller
play money: 2500Ok op dat moment sloeg mn hart een paar slagen over, ik klik terug naar die cash tafel. Heb ik godverdomme voor echt geld zitten spelen!!! Hoe ik me toen voelde? damn zo verschrikkelijke kut...
Ik kan me neit voorstellen dat er ooit iemand zo dom is als ik vandaag heb kunnen zijn. maar ik was dus echt in de veronderstelling dat ik met playmoney speelde.
Nu dus mooi weer vanaf 50 dollar beginnen
Moet je dit geloven??:p