Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wat een donk

13 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
971 Weergaven
Deltasteve

Ok,

Zoals sommige misschien al een keer gelezen hebben, ben ik nu een paar maanden serieus met poker bezig.

Ik ben begonnen met 50dollar te storten op PokerStars. Hier ben ik begonnen op de lage limieten NL cashgames en STT-tjes.

2 weken terug won ik een leuke 3e plaats in een 3dollar tournooi wat mij 330 dollar opleverde. Ik had dus binnen een paar maanden mijn 50 dollar naar 470 toe gewerkt.

Vandaag moest ik werken. Ik werk in een call center, en ik heb daar PokerStars op de pc staan om na het werk nog ff te kunnen pokeren en soms speel ik wel eens voor de fun met play money onder het bellen.

Zo ook vandaag... Ik klik een 30/60 limit play money tafel aan, ik ga daar met mijn volledige bankroll aan zitten en begin daar een beetje te kutten. Nou natuurlijk binnen 10 handen broke omdat totaal niet zat op te letten en iemand eruit probeerde te bluffen met niks.

Ik sluit de tafel af en wil een playmoney reload doen. Ik open cashier en tot mijn verbazing was mijn balans:

Real money: 0,07 doller
play money: 2500

Ok op dat moment sloeg mn hart een paar slagen over, ik klik terug naar die cash tafel. Heb ik godverdomme voor echt geld zitten spelen!!! Hoe ik me toen voelde? damn zo verschrikkelijke kut...

Ik kan me neit voorstellen dat er ooit iemand zo dom is als ik vandaag heb kunnen zijn. maar ik was dus echt in de veronderstelling dat ik met playmoney speelde.

Nu dus mooi weer vanaf 50 dollar beginnen

Moet je dit geloven??:p

12 reacties
Kidpoker777

LOL, gelukje dat zijn BR niet veel groter was.

Deltasteve Topicstarter
Deltasteve

Ja idd. Och ik heb toch 10000 oefenpunten:p Wat moet ik ermee ah ik maak ze even op:p hahahahhahah

raymond20001

ijzersterk verhaal

Dit is echt gebeurd. Maar is al een tijdje geleden. Zit zelf namelijk ook op ****.

Deltasteve Topicstarter
Deltasteve

O ok. Lijkt me ook wel iets wat je echt kan gebeuren. Maar daarom speel ik inderdaad ook geen oefengeld

Yoghi

Link mag niet, sorry

Maar het ging er dus over dat iemand met zijn BR op een tafel ging zitten terwijl hij dacht dat het een playmoney tafel was (en natuurlijk alles kwijt was) :D

Deltasteve Topicstarter
Deltasteve

Ow ok sorry yoghi mag ik wel het stuk erin kopieren?

Oorspronkelijk gepost door Deltasteve
Ow ok sorry yoghi mag ik wel het stuk erin kopieren?

Doen aub! En snel -> Ik ben curieus :D

Deltasteve Topicstarter
Deltasteve

Hey delta vindt hem even zo snel niet zal morgen nog eens voor je kijken. Het was een verhaal over een gast die zijn bankrol eerst opgebouwdt had naar 400 a 500 dollar en op een dag met zijn laptop op zijn werk lekker gaat spelen. Hij gaat met 500 aan tafel. Gaat allin met craphand. Wil daarna reloaden dus gaat naar lobby komt die erachter dat hij voor echt geld speelde en niet voor oefengeld;)

gr Steve

Yoghi

Heb je OP aangepast zodat je de tekst ziet :)

Haha, dit is epic :D

Deltasteve Topicstarter
Deltasteve

Thanks yoghi je bent te beste;)