Ga naar het forum
Pokerstrategy Wiele...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokerstrategy Wielerkenner 2009

143 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
7,061 Weergaven

Die Cavendish is erg goed op moment idd.

Maar wat een nichterig ventje, als ik die Piet Rooijakkers was geweest had ik hem niet zijn fiets afgetrokken maar de volgende morgen om zijn fiets heen geslagen!!! :evil:

Helaas ligt Pietje eruit na die klote tijdrit.

easy the best dope will win it and armstrong has a ball full of dope

Yoghi
BlackMember

Gelukkig gebruik je evenveel bewijzen als leestekens in je argumentatie.

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Gelukkig gebruik je evenveel bewijzen als leestekens in je argumentatie.

ghegheghe :f_biggrin:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik denk dat die Armstrong in de bergen flink door het ijs gaat zakken. Cavemdish zal vandaag de winst wel weer pakken.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben echt heel benieuwd naar wat de bergen ons gaan brengen. De ronde duurt 3 weken en we hebben nog maar een paar dagen had.

Konrad27
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Ik denk dat die Armstrong in de bergen flink door het ijs gaat zakken.

Armstrong ging in de giro toch meer dan behoorlijk de bergen over. En nu met terug een grote ronde in de benen kan hij iedereen nog verrassen.

Contador zal hij waarschijnlijk niet kunnen volgen. Maar Evans, Sastre.. die reed hij vroeger op een hoopje, dus ik denk wel dat hij op zn minst bij ze in de buurt kan blijven. Ik hoop het tenminste.

ja , dat van die leestekens heb ik al vaker gehoord en was trouwens maar grapje.

Maar durf jou zeker niet tegen te spreken. Nog gefeliciteerd trouwens Yoghi!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik vind dat je dat best mag zeggen hoor! Kan er wel om lachen! Daarvoor is dit topic en omdat Yoghi zo onzettend veel grind hoef je toch niet bang voor hem te zijn;) Wat een etappe weer vandaag echt ongelovelijk! Echt zuur voor Robert Gesink!

echt heel erg balen idd:S ik vond armstrong in de giro juist helemaal niet sterk, hij bakte er niks van. Contador gaat fluitend naar de overwinning. Hopen dat Gesink nog opstapt morgen en dat hij de koninginnerit kan pakken, hij verdient het zeker!

Oorspronkelijk gepost door DaKingPatsie
echt heel erg balen idd:S ik vond armstrong in de giro juist helemaal niet sterk, hij bakte er niks van. Contador gaat fluitend naar de overwinning. Hopen dat Gesink nog opstapt morgen en dat hij de koninginnerit kan pakken, hij verdient het zeker!

???

Met amper koersdagen in de benen en dus totaal geen voorbereiding (remember sleutelbeenbreuk in Castillie en Leon) kon je toch moeilijk verwachten dat hij daar een klassement kwam rijden. In week drie ging hij gewoon meer dan goed mee bergop (beter dan Leipheimer, Sastre en nog een pak anderen), met zo weinig koersdagen in voorbereiding op de Giro al een hele prestatie.

Wat Gesink betreft, kans dat hij morgen nog gaat opstappen lijkt me vrij klein, hij kon zijn linkerhand niet eens meer in de beugel leggen, is einde verhaal denk ik.

Konrad27
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door DaKingPatsie
ik vond armstrong in de giro juist helemaal niet sterk, hij bakte er niks van.

lol. juist ja.

12de in het eindklassement. Hij heeft er idd niks van gebakken. :rolleyes:

En dat voor een 38jarige die pas begin dit jaar op wedstrijdniveau is beginnen koersen. Met dan nog een sleutelbeenbreuk in voorbereiding op de giro. Ik vond het juist een hele prestatie.

Yoghi
BlackMember

Armstrong is wel een mietje, fietsen met een sleutelbeenbreuk is goed te doen, zelfs met lekke band.

Maar ik denk echt wel dat Armstrong hem gaat winnen, of Contador moet ineens heel sterk zijn. Je merkt gewoon aan heel die Astana ploeg dat het net de oude US Postal is, vandaag ook weer met die waaiers zaten ze er gewoon bij, en niet zoals Menchov die er weer niet bij zat. Ook bij ploegentijdrit gisteren liep het gewoon heel goed.

En ach, de meeste dingen die ik typ bedoel ik niet verkeerd

Konrad27
PokerStrategist

Contador gaat winnen. Maar Armstrong gaat niet veraf zijn.

Oorspronkelijk gepost door Konrad27
Contador gaat winnen. Maar Armstrong gaat niet veraf zijn.

Maakt me niet zoveel uit. Ik hoop gewoon dat er een aantal dicht in de buurt zal staan voor de nodige aanvallen in de bergen.

Yoghi
BlackMember

Gebroken pols :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben erg benieuwd wat we vandaag weer voor etappe krijgen. De tour tot nu toe zit vol verassingen voor mij! Kijk nu al uit naar de eerste berg en dan kunnen we gaan kijken wat dat voor spektakel op gaat leveren!

Daarvoor is dit topic en omdat Yoghi zo onzettend veel grind hoef je toch niet bang voor hem te zijn

Zo goed als ie is in poker zo suckt hij natuurlijk in het fietsen....
Anders had hij wel meegedaan in de voorspelling hehehe...

Kan ie wel hebben toch...

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Gebroken pols :(

Echt heel erg zonde. Nu is er niets meer aan om voor Rabo te zijn. Ik had gehoopt, doordat Menchov al door het ijs was gezakt, dat ze voor Gesink gingen rijden. Ook dat kan dus niet meer. Rabo kan wel naar huis.
Hup Skil!