Robibinho, wordt er nog voor die prijzenpot gespeeld als niet iedereen betaald heeft? Gaat enkel tssn ons dan voorlopig?
Nee iedereen is druk bezig om het voor elkaar te krijgen;) Maar dat gaat wel goed komen. Maar heb inderdaad al zin in vanmiddag!
Kunnen jullie de site ook niet openen? En de mensen die nog niet betaald hebben zouden die dat nog willen doen? Liefst FTP. Als ze daar zelf geen geld hebben misschien even moneyswap met iemand doen.
Voor de rest beetje saaie etappe vandaag. Ik had er meer van verwacht. Enkel vuurwerk de laatste kilometers. Contador was wel sterk.
Armstrong maar 21 seconden en hij had al gezegd dat ie niet mee zou gaan met Contador, dus ik weet het nog niet.
Armstrong kan niet met de echte toppers mee. Probeert zichzelf nog groot te houden met wat mooie praat.
NEXT!
Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Tom je tranfser op neteller is 2x niet geaccepteerd....
Ja ik heb t gezien. Ik ben erachter gekomen dat je minimaal een transfer moet dan van $20 en dan komt er nog eens $1 kosten bij.
Maar ik heb nog geen Mansion-account, ik was van plan me te registreren, maar ik heb nog een bonus op party.
edit: ik kan wel $15 op jouw FTP-account storten. Ik hoop alleen dat ik met hetzelfde account van Neteller kan storten op FTP als ik een accoutn daar aanmaak (binnen een paar maanden)
Hey Robibinho,
Op mansion gaat mij ook niet lukken omdat die account nog geen 6 maand oud is grrrrrrrrrr..
Ik ga proberen met iemand een money swap te doen, hier trouwens nog mensen die 15 dollar op stars willen????????
Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Kijken of Freire vandaag zijn eerste overwinning kan pakken!
Cavendish > *
http://www.livestrong.com/lance-armstrong/video/cavgeorge-avi/40ba57d1-9445-4acd-aa75-325e8226f02f/
Dat stukje @ 1:38
Morgen hopen op een etappe waar de klassementsrenners weer aan kunnen vallen. Zal menchov nog voor een dagzege gaan want zijn klassement is toch al naar de knoppen.
Nou die Menchov is niet echt in goede doen pff....
Trouwens een vraagje,
Hoe zit dat met de reserverenners? Ik had bijvoorbeeld Levi Leipheimer geselecteerd maar hij ligt er uit.
Komt er dan een reserverenner voor in de plek? Ik kan ze ook noergens meer terugvinen in het overzicht?
Robibinho....Ik krijg die centen nog niet overgemaakt, heb jij echt geen Pokerstars account? Of kan ik het naar een bekende van je sturen?
Zit er al wat geld in de pot trouwens?
Grtz.......
Ik had het over de reserverenners ook even een nagevraagd maar die zijn er voor als je renners geselecteerd heb VOOR de tour en niet tijdens de Tour. Je hebt er niets aan omdat je voor de tour nog gewoon kan veranderen maarja. Het geld heb ik al van de meeste mensen ontvangen en voor de mensen die het niet voor elkaar krijgen spreken we af dat ze het gewoon naar een winnaar sturen. Het lijkste me het beste dat we 3 prijzen hebben. De prijzenpot is 120 Dollar en is een verdeling als dit goed;
1e plaats: 65
2e plaats: 35
3e plaats: 20