Ga naar het forum
Pokerstrategy Wiele...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pokerstrategy Wielerkenner 2009

143 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
7,068 Weergaven

Lijkt me ook een prima idee, aangezien ik bovenaan sta hoef ik niks te versturen mwhahaha.

Nee hoor, ben bang dat ik de mist in ga met het eindklassement.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Je voorsprong vind ik dusdanig groot dat ik denk dat we jou niet meer in kunnen halen. Verder zit het nog redelijk bij elkaar in de buurt en hoop ik dat de klassementsrenners de komende ritten keihard die bergen op knallen zoals ze gister deden. Heb echt genoten gister! Wat een etappe zeg!

Weet je van wie ik in de "avondetappe"nog het meest heb genoten???

Onze Kenny van Hummel, die gaat veel geld opstrijken bij de criteriums trouwens.

En hoop idd ook op een paar vreselijk mooie bergetappes van de week.

Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robibinho
Wat een etappe zeg!

Er was niks te zien tot de laatste 10 km T_T. Maar goed, als we de rest van de Tour daarnaast zetten mogen we niet klagen natuurlijk.

ASTERLOZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

OMG ze gaan vandaag over de 'Côte de Bluffy'

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het kruipt aardig naar elkaar toe in de top van de tour, afgezien van de 1e plaats. In de subleague is dat het zelfde geval. Ik ben benieuwd wat de laatste dagen nog gaan brengen! De Monventoux heb ik nu al zin in!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wie had dit verwacht vandaag! 30 punten verschil tussen mij en de nummers 1. Vandaag was voor jullie positief boven in. Zonder hushovd heb ik de slag wel gemist maar ach. Het is nog mogelijk. Ik hou er vertrouwen in en als het zo loopt als ik verwacht maak ik nog wel kans om 1e te worden! Morgen de Mont Ventoux, ik kijk er nu al naar uit!

Yoghi
BlackMember

In slaap gevallen :( Hopelijk morgen beter.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Eindelijk Rabobank!!

Yoghi
BlackMember

Grotendeels omdat de rest niks deed, maar toch een heel mooie prestatie.

Nou Robibinho, ik denk dat ik je wel mag feliciteren na vandaag!

Je eindklassement zal dusdanig veel punten scoren dat ik verwacht dat je eertse zult zijn!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

We hebben morgen de etappe nog! Ik heb hushovd niet in mijn ploeg en geen aanvallers, dus er is nog van alles mogelijk!

Mstlc
Oldschool Grinder

We hebben morgen de etappe nog! Ik heb hushovd niet in mijn ploeg en geen aanvallers, dus er is nog van alles mogelijk!

Jah omdat er de laatste 10 jaar al ooit geen massaspurt is geweest in Parijs... oh wait :P

Yoghi
BlackMember

Sergej Ivanov, rijdt gewoon op 10 kilometer in zijn eentje weg en blijft voor. Zou wel een heldendaad zijn.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vinokoerov deed het nog 3 jaar terug of zo? Weliswaar met doping maar toch!

Mstlc
Oldschool Grinder

Vinokoerov deed het nog 3 jaar terug of zo? Weliswaar met doping maar toch!

Waaaw true... in 2005. Dat wist ik zelfs al niet meer :/.

Bwa toen was er hoogstwaarschijnlijk geen enkele spurter met een team als Columbia achter zich waar ze zich alle 8 dubbelplooien voor 1 man. Tzal vandaag wel weer voor Cavendish zijn :)

elrio
PokerStrategist

Ik heb het niet zo voor Cavendish maar wat hij en Team colombia nu gedaan hebben!

WOW

Mstlc
Oldschool Grinder

Mwah jaa... spurt was al gereden op het moment dat ze de laatste bocht uitkwamen. Die mannen van Garmin komen volledig verkeerd uit den bocht & kwakken Hushovd en al de rest zo de nadars in. Cavendish & Renshaw hadden gewoon vrij spel.

Steegmans won vorig jaar op exact dezelfde manier, eigenlijk gaat het er gewoon altijd zo aan toe. Diegene die als 2de uit den bocht komt wint echt heel vaak in Parijs.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja wel heel knap van Mark Cavendish! Al met al toch een leuke tour en ik kijk nu alweer uit naar vorig jaar. Als het goed is heb ik de subleague nu gewonnen. Nu moeten we even kijken hoe we het met de uitbetaling doen want er waren enkele mensen die niet via Full Tilt konden betalen. Willen die mensen even laten weten via welke site ze wel uit kunnen betalen.