Ga naar het forum
Post hier je goede ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Post hier je goede grappen

125 Berichten
54 Gebruikers
0 Reacties
22.7 K Weergaven
kokkie1975
PokerStrategist

wat krijg je als je medisch centrum west opblaast ???

Spoiler

the flying docters

kokkie1975
PokerStrategist

karel besluit na een paar uur grinden op een mooie zonovergoten namiddag om even als ontspanning, in het bos een stukje te gaan wandelen.
Hij smeert een paar bammetjes, pakt een flesje water en rijdt naar het bos.
Daar aangekomen besluit hij de grote ronde te lopen langs het meertje, wie weet mischien ziet hij nog wel een hert of wildzwijn die hier regelmatig wat komen drinken.
tijdens de wandeling hoort hij de vogels vrolijk fluiten, ziet vlinders voorbij vliegen en zelfs een paar eekhoorns die aant spelen zijn in een grote boom.
Eenmaal aangekomen bij het meertje is het een stuk stiller en helaas is er niets van dieren te zien. Hij gaat op een stukje weide zitten met uitzicht over het meertje en eet in alle rust zijn bammetjes op.
Door het lopen en het zonnetje op z'n kruin is karel best moe geworden en hij dommelt langzaam in slaap.
na een klein uurtje soezen wordt hij plots wakker van een vreemd geluid, het lijkt wel of er gezongen wordt.
hij kijkt om zich heen maar ziet niets of niemand.langzaam aan wordt het gezang wat luider en plots ziet hij aan de andere van de weide een puntmuts verschijnen, en nog een en nog een.
een groep kabouters komt vrolijk zingend zijn kant op.
hij besluit net te doen als of hij nog slaapt om ze zo niet weg te jagen en met z'n ogen half dichtgeknepen ziet hij er zeven langzaam maar vrolijk lachend en zingend voorbij wandelen. hij kan nu ook goed horen wat ze zingen : we hebben toverkracht, we hebben toverkracht.
als het gezang weer wat minder wordt doet karel z'n ogen weer helemaal open en ja hoor hij ziet ze nog steeds vrolijk dansend weer het bos in gaan.
plots schrikt ie zich een hoedje, want ineens komt er vanuit de andere kant nog een kabouterje aan, maar deze is helemaal niet vrolijk er biggelen zelfs dikke tranen uit zijn ogen.
karel roept zachtjes psst psst en het kaboutertje kijkt hem droevig aan en karel besluit de stoute schoenen aan te trekken en vraagt hem ; waarom ben jij niet vrolijk met je vriendjes aan het dansen en zingen ? waarop het kabouterje antwoord : ik ben To

Gangstahhh
PokerStrategist

Is een Riek ene soort van hooivork?

En wtf is een kamion, is het een vrachtwagen vol met (onderwerp)?

ja riek is hooivork , kamion = kiepwagen of oplegger of.. beetje vlaamse verzamelterm . Toeringwegenhulp = wegbijstand dunno hoe jullie dit noemen

MonyetManis
Oldschool Grinder

Springt er een belg in de lucht.. springt tie mis

*no offense*

mvd1978
PokerStrategist

Die van kokkie is erg grappig :)

kokkie1975
PokerStrategist

In de pan.....
Een Fransman vaart zijn privejacht, er komt een andere boot op hem af beide boten zinken.
Op die andere boot zat er een Duitser.
De Fransman en Duitser zwemmen samen naar een eiland.
Op dat eiland is er een stam gevestigd.
Het stamhoofd beslist vlug over het lot van beiden en zegt:''in de pan ermee''.
De fransman en de Duitser vragen wat ze moeten doen om te blijven leven.
Het stamhoofd zegt.
''Zoek 100 dezelfde vruchten''.
De Fransman en de Duitser gaan allebei het bos in en de Fransman komt het eerst terug met 100 bessen.
Het stamhoofd zegt: ''en steek ze nu een voor een in je gat zonder te lachen''.
Het lukt de Fransman vlot maar bij de 100ste bes begon hij te lachen.
Het stamhoofd: ''IN DE PAN ERMEE!''.
Omstanders vroegen verbaasd waarom de fransman nu bij de 100ste bes begon te lachen!
De Fransman antwoordde:''Ik zag die Duitser aankomen met 100 kokosnoten.

kokkie1975
PokerStrategist

vrouwen zijn net als typex
eerst zijn ze je type en dan je ex

kokkie1975
PokerStrategist

Man gezocht

Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een
advertentie in een locale krant met de tekst:

MAN GEZOCHT!
MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's),
MOET MIJ NIET SLAAN,
MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ,
EN MOET GOED IN BED ZIJN!
REAGEREN IN PERSOON ZELF.

Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop zie, opent ze de deur. Voor
haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel.
"Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw,
"Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!"
De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"!

Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!"
Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!"

Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog
steeds goed in bed"?
De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij;
"Ik heb toch op de deurbel gedrukt"?

kokkie1975
PokerStrategist

Hoe noem je een hoer die 65 is geworden ?

Spoiler

Een pensioengat

The Nerve of Some People!

My fucking neighbour knocked on my door at 2:30 this morning! Can you believe that?! 2:30 AM!!! Luckily for him I was still up playing my drums.

JFMcCain
PokerStrategist

Waarom drinkt een belg thee uit een soep kom?

Op de verpakking staat "20 zakjes a 1 kop"..

Waaroom loopt een blondje s'nachts op haar tenen naar de wc?

Om de slaappillen op haar nachtkastje niet wakker te maken..

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
The Nerve of Some People!

My fucking neighbour knocked on my door at 2:30 this morning! Can you believe that?! 2:30 AM!!! Luckily for him I was still up playing my drums.

LOL hahahahaha :D die is goed!

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Er lopen 2 zwaarlijvige mannen langs een dieetkliniek en zien op een bord opeens het volgende interessante bericht staan:

"Stap binnen in onze kliniek, volg onze dieetsessie en val binnen een uur 10 kilo af" ... 10 KILO!!! Dat kunnen wij toch niet laten schieten zeggen ze tegen elkaar.

Zij naar binnen en de dieetguru maant hun te gaan zitten. Hij roept 1 van de gasten naar zijn kantoor en hij zegt... hmm meneer die en die, u wilt dus 10 kilo afvallen binnen een uur... stapt u die kamer links maar in dan zet ik de stopwatch aan. De beste man stapt binnen... deur gaat dicht.... en daar staat een superlekker vrouwtje die op een wulpse manier zegt: als het je lukt om mij te pakken te krijgen mag je met me doen wat je wil... die kerel rent de longen uit zijn lijf maar krijgt haar uiteraard niet te pakken. Wel valt hij inderdaad 10 kilo af!!! Dus hij heel enthousiast naar zijn maat. Nou dat wordt wat voor je kerel!

Hij naar die dokter... dokter zegt... hmm meneer die en die, u wilt dus 10 kilo afvallen binnen een uur, stapt u die kamer rechts maar in dan zet ik de stopwatch aan.

Hij stapt binnen... staat er een naakte superdikke neger met een leuning van 30cm en zegt: ALS IK JE TE PAKKEN KRIJG DAN DOE IK MET JE WAT IK WIL!!! die vent rent de longen uit zijn lijf en wordt (gelukkig voor hem) net niet te grazen genomen. Ook hij valt 10 kilo af!

Hij is toch wel een beetje geirriteerd, stapt op de dokter af en zegt:
Luister, je techniek werkt inderdaad maar ik vraag me nu echt af waarom mijn maat achter een bloedmooi wijf mag aanrennen en ik moet rennen voor mijn leven!

Spoiler

Dokter ... dat is nou het verschil tussen een particuliere verzekering en het ziekenfonds!

En sinds het nieuwe zorgstelsel stapt de man naar binnen, wordt ie meteen vastgebonden en staat Jan Peter Balkenende daar en die zegt: "Ik ga je nu in je kont neuken tot je een ons weegt!"

bembere
Oldschool Grinder

een boer heeft 3 kippen , 2 bruine en 1 witte maar dat maakt niet uit want hij heeft toch spek zat! van wie is de pet?

likeit27
PokerStrategist

De 3 wereld wonderen van een vrouw,

1, vrouwen kunnen bloeden,zonder zich pijn te doen.

2, vrouwen kunnen melk geven,zonder gras te eten.

3, vrouwen kunnen mannen laten,komen zonder ze te roepen.

Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bembere
een boer heeft 3 kippen , 2 bruine en 1 witte maar dat maakt niet uit want hij heeft toch spek zat! van wie is de pet?

caroline29632
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door JFMcCain

Kan je aan deze domme belg hem ook even uitleggen? ?(

Oorspronkelijk gepost door caroline29632

Oorspronkelijk gepost door JFMcCain

Kan je aan deze domme belg hem ook even uitleggen? ?(

Hmm, ik denk dat de domme belg denkt dat de 20 zakjes allemaal in 1 kop moeten, en omdat een normale kop daar niet groot genoeg voor is gebruikt hij/zij een soepkom. Not sure though, hoop dat er een grappigere clou is die ik gemist heb.

Wryzeth
PokerStrategist

Het zit in een jacht, een villa en in een Ferrari.

Rara wat is 't?

Spoiler

Mijn Full Tilt bankroll.