Ga naar het forum
RE: Oplossing tegen...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] RE: Oplossing tegen sex voor het huwelijk!

18 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
3,187 Weergaven

Na aanleiding van diverse klachten hebben wij besloten het filmpje uit deze thread weg te halen. Hoewel er voor- en tegenstanders zullen zijn van dit besluit, willen wij bij deze even de reden vermelden.

Het filmpje dat geplaatst stond was een documentaire. Met die gedachte in ons achterhoofd hebben we besloten deze in eerste instantie te laten staan, hoewel de inhoud van de video nogal stuitend was.

In tweede instantie hebben we echter een aantal klachten ontvangen van mensen die deze video ronduit not done vonden, waarna wij nogmaals zijn gaan kijken.

Het forum van PokerStrategy is een plaats waar veel moet kunnen, echter is het ook de bedoeling dat een ieder zich op zijn of haar gemak kan voelen. Op het moment dat dit in het geding gaat komen moeten wij (als community) heel alert zijn. In het geval van deze video waren er veel mensen die dit gevoel hadden. Dit, samen met het feit dat er in de video dierensex voorkomt, heeft ons doen besluiten de video weg te halen.

We hopen dan ook op jullie begrip voor deze situatie.

17 reacties

Lol zit Marianne Thieme ook op dit forum?

lol nu ben ik nieuwschierig :)

Knien12
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
hebben wij besloten het filmpje uit deze thread weg te halen.

En dat op bevrijdingsdag.

Oorspronkelijk gepost door calimero1981
dat er in de video dierensex voorkomt.

Het is geen dierendag.

Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Knien12
En dat op bevrijdingsdag.

Maar het is geen dierendag! ;)

Oorspronkelijk gepost door Knien12
Het is geen dierendag.

Het is wel bevrijdingsdag! :D

blowkonijn
Oldschool Grinder

Hebben jullie andre rouvoet al gevraagd als mod? Die past prima in t team :D

dat vind ik nou wel weer een goeie grap :D

Twisted1984
Elite Grinder

Klachten tegen een filmpje, pff dan klik je toch gewoon niet op het topic =[.
Als het nou in een standaard topic (over waarom bomen groen zijn en de lucht blauw) wordt gepost, sja dan snap ik waarom het verwijderd wordt.

Ik zou denken dat mensen die klachten hadden al schrikken van het woord 'sex', dus dan zou het topictitle toch afdoende zijn.

Dit is het internet hoor, niet de lokale moskee/kerk/groentewinkel, whatever geloof je dan ook aandraagt waarom dit filmpje offensive zou zijn.

X(

Het is een documentaire. Als je dat stuitend vind, ok, maar klagen over het filmpje en dan vragen of het weggehaald mag worden slaat imo nergens op. Het is gewoon feitelijke informatie waarvan veel van ons wel kunnen 'genieten' en als je het niet wilt zien hoef je niet te kijken. Je weet al vanaf seconde 1 waar het over gaat.

bitterbarno
PokerStrategist

en er werd wel vrij duidelijk gesteld dat er gevoelig materiaal vertoond werd, dus wie keek, keek op eigen risico...

Ik heb dat filmpje bewust niet gekeken toen ik deze thread voor het eerst zag, want ik had al vermoedens dat ik het niet wilde zien. Anderzijds heb ik er ook niet over geklaagd, hoewel ik het best begrijp als mensen dat wel doen. Vrijheid van forum-uiting betekent toch niet dat je dan ook de grenzen moet gaan opzoeken.

HannesNL
Elite Grinder

filmpje was grappig. :(
En opwindend

Gangstahhh
PokerStrategist

en de link van het filmpje dan

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

de link was ook grappig.

Gangstahhh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door JinJin

Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh

de link was ook grappig.

don't get it ?(

Maar ik wou hem iemand laten zien:P en kan hem niet vinden

Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Klachten tegen een filmpje, pff dan klik je toch gewoon niet op het topic =[.
Als het nou in een standaard topic (over waarom bomen groen zijn en de lucht blauw) wordt gepost, sja dan snap ik waarom het verwijderd wordt.

Ik zou denken dat mensen die klachten hadden al schrikken van het woord 'sex', dus dan zou het topictitle toch afdoende zijn.
Dit is het internet hoor, niet de lokale moskee/kerk/groentewinkel, whatever geloof je dan ook aandraagt waarom dit filmpje offensive zou zijn.

Ik had enkel klachten over de schrijfwijze van het woord seks.

My coat, i'll get it ;)