Ga naar het forum
Stengere regelgevin...

Meldingen
Alles wissen

Stengere regelgeving, meer controle

69 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
7,495 Weergaven
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Mooi dat je er een topic van maakt. Misschien toch wel letten op je je taalgebruik, spellingscontrole aanzetten, want ook dat is dramatisch hier op het forum. Waar kan ik me aanmelden voor "spellings-gestapo"? Ik zal me focussen op de woorden die reeds bestaan, goed?

Zoals bijvoorbeeld: "Interessant, langzamerhand, leden, zeuren, onderwerp, idioot, nonsens,...".

Iedereen zijn ergernissen. Jammer dat er niemand iets zei over "vroeger was het beter". Hopelijk komt die commentaar er gauw. :f_frown:

Hoogachtend,

:heart: Schijnheilige Ad.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Waar maakt iedereen zich druk om

:f_love:

Beantwoorden
Citeren
pvdheuvel
PokerStrategist

Ik klikte op de titel vanwege belastinginfo interesse, kom je in een topic wat gaat over overbodige topics en xXShinryuuXx die weer los gaat over tieten.
Even de oplossing: zeurtopics krijgen voortaan de tag [zeur], topics waarin xXShinryuuXx gepost heeft krijgen de tag [tieten]. En leveltopics dan gelijk ook [level], dan weet je tenminste wanneer je geleveled wordt.

[x]zeur
[ ]tieten
[x]level

Beantwoorden
Citeren
pvdheuvel
PokerStrategist

Vroeger was alles beter trouwens.
[x]level

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pvdheuvel
Ik klikte op de titel vanwege belastinginfo interesse, kom je in een topic wat gaat over overbodige topics en xXShinryuuXx die weer los gaat over tieten.
Even de oplossing: zeurtopics krijgen voortaan de tag [zeur], topics waarin xXShinryuuXx gepost heeft krijgen de tag [tieten]. En leveltopics dan gelijk ook [level], dan weet je tenminste wanneer je geleveled wordt.

[x]zeur
[ ]tieten
[x]level

Kan ik ook een :heart: aandragen als tag? Ik zou die tag graag opdragen aan xXSchizoryuuXx, vanwege zijn overduidelijk nood aan liefde, vriendschap en andere bagger.

:heart: Ad.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
Mooi dat je er een topic van maakt. Misschien toch wel letten op je je taalgebruik, spellingscontrole aanzetten, want ook dat is dramatisch hier op het forum. Waar kan ik me aanmelden voor "spellings-gestapo"? Ik zal me focussen op de woorden die reeds bestaan, goed?

Zoals bijvoorbeeld: "Interessant, langzamerhand, leden, zeuren, onderwerp, idioot, nonsens,...".

Iedereen zijn ergernissen. Jammer dat er niemand iets zei over "vroeger was het beter". Hopelijk komt die commentaar er gauw. :f_frown:

Hoogachtend,

?

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

+1

(beter laat dan nooit)

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door DeKuip

+1

(beter laat dan nooit)

Hij heeft uiteraard gelijk, al kun je je afvragen of hij wel de persoon is om dat te zeggen :D

Beantwoorden
Citeren
Onzin84
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Hoogachtend,

?

_cool:

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door bobm78

Hoogachtend,

?

!

Beantwoorden
Citeren

Vroeger wás het ook beter. Veel beter.

Controle = communisme = belastingverhoging = armoede = geen vrijheden = faillissement = geldontwaarding = geen koopkracht = opstand = oorlog.

Daarom: opzouten met de EU.

Nederland en België VRIJ! We zullen het zelf moeten doen, de USA komt ons niet nog eens bevrijden!

Benieuwd wat daar weer voor dom commentaar op volgt (dat is altijd het geval als je de waarheid schrijft).

Greets, een oorlogszuchtige Schijtlijster... ik ben tenminste bewapend, met poep, pleppers en kalkzeik.

:D

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Vroeger wás het ook beter. Veel beter.

Controle = communisme = belastingverhoging = armoede = geen vrijheden = faillissement = geldontwaarding = geen koopkracht = opstand = oorlog.

Daarom: opzouten met de EU.

Nederland en België VRIJ! We zullen het zelf moeten doen, de USA komt ons niet nog eens bevrijden!

Benieuwd wat daar weer voor dom commentaar op volgt (dat is altijd het geval als je de waarheid schrijft).

Greets, een oorlogszuchtige Schijtlijster... ik ben tenminste bewapend, met poep, pleppers en kalkzeik.

:D

Goed gezegd, Robbie

Spoiler

:coolface:

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Deze verplaats ik toch effen naar Smalltalk want met Poker heeft dit dus totaal niets te maken.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Deze verplaats ik toch effen naar Smalltalk want met Poker heeft dit dus totaal niets te maken.

Geef ons 15 minuten om hier een pokerwending aan te geven.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

ironisch dat deze post verplaats wordt :D

Beantwoorden
Citeren

Ik neem toch aan Beerpoekel, dat je lid van het EU parlement bent? Je lult wel als zodanig.

Alles wat een pokerspeler meemaakt in zijn leven vormt hem ook als speler. Als ik bv een slechte dag heb, dan heeft dat zijn invloed op mij. En dan kan ik weleens sneller flippen dan gemiddeld. Of als ik zulke nonsense lees over het bannen van spelers ivm wat ze zeggen. Tja, je moet je toch eens laten nakijken.

Als je mijn thread niet mag, of die van Kardago, dan lees je die toch niet? Dit geldt ook voor mijzelf. Als ik die zwam van jou moe ben lees ik die toch ook niet meer?

Feitelijk is je eigen thread exact hetzelfde als waar je een ban voor aanvraagt. Je kunt altijd zelf initiatief nemen, en je als member van PokerStrategy.com uit laten schrijven. Bespaart ons de pijn aan de ogen.

Toedeloe! Alohahahahaha! :D

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel Topicstarter
Bierpokkel
PokerStrategist

wel epic, dat de meeste random mongols zich aangesproken voelen en hier komen lopen zeiken. Mooie zelfkennis guys.

Spoiler

In b4 ban

Beantwoorden
Citeren

aloha Bierpokkel
maar je moet toch wel toegeven dat jou post nu verplaats word toch wel grappis is of ben je nu echt boos en kan je er niet meer om lachen ?

Beantwoorden
Citeren
pollentier
PokerStrategist

thread...needs...saving

Spoiler

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player