Ga naar het forum
Stengere regelgevin...

Meldingen
Alles wissen

Stengere regelgeving, meer controle

69 Berichten
31 Gebruikers
0 Reacties
7,496 Weergaven
Angstzweet
PokerStrategist

Net een soap hier.

Ga pokeren zeg.

Beantwoorden
Citeren
bobm78
Poker Player

Wel grappig dat iedereen die vind dat het onzin is, of zegt maak je niet druk, het wel de moeite vind het ff te melden. Redelijk hypocriet :D

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Vroeger wás het ook beter. Veel beter.

Controle = communisme = belastingverhoging = armoede = geen vrijheden = faillissement = geldontwaarding = geen koopkracht = opstand = oorlog.

Daarom: opzouten met de EU.

Nederland en België VRIJ! We zullen het zelf moeten doen, de USA komt ons niet nog eens bevrijden!

Benieuwd wat daar weer voor dom commentaar op volgt (dat is altijd het geval als je de waarheid schrijft).

Greets, een oorlogszuchtige Schijtlijster... ik ben tenminste bewapend, met poep, pleppers en kalkzeik.

:D

Blijkbaar is u niveau qua kennis over de samenleving van hetzelfde niveau als u pokerspel.

Beantwoorden
Citeren

Dank je voor het vertrouwen in mijn pokerkwaliteiten. Ik moet zeggen, het gaat idd de goede kant op.

Beantwoorden
Citeren

Plus... ik heb het voor elkaar gekregen dat de hele thread is verplaatst. Dat getuigt van doortastendheid!

Schijtlijster rules!

Plep plep :tongue:

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel Topicstarter
Bierpokkel
PokerStrategist

Dank je voor het vertrouwen in mijn pokerkwaliteiten. Ik moet zeggen, het gaat idd de goede kant op.

probb ook het enige wat je bereikt hebt in dat zielege leventje van je.

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel Topicstarter
Bierpokkel
PokerStrategist

en tja, wat moet ik er nog meer over zeggen. Twas hier altijd leuk en gezellig maar aan alles komt blijkbaar een einde.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel

probb ook het enige wat je bereikt hebt in dat ziele leventje van je.

hey kom op man, denk niet dat het de bedoeling kan zijn van dit forum om elkaar op zulk een kinderlijke wijze belachelijk te maken.

Wat een onnozele uitspraak doe je hier zeg....

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
Kan ik ook een :heart: aandragen als tag? Ik zou die tag graag opdragen aan xXSchizoryuuXx, vanwege zijn overduidelijk nood aan liefde, vriendschap en geile wijven met dikke tieten.

:heart: Ad.

fyp.

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Deze verplaats ik toch effen naar Smalltalk want met Poker heeft dit dus totaal niets te maken.

Jaaa, hallooo nu klopt mijn post niet meer.

Oorspronkelijk gepost door pollentier
thread...needs...saving

Spoiler

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Volgende keer mag er wel een beter koppie opzitten. Dikke tieten, ok, maar er is heel wat beter te vinden dan dit.

Beantwoorden
Citeren

Ik wil geen ban :( maar bier haalt wel een paar goede dingen aan imo :rolleyes:

Beantwoorden
Citeren

Hey pokkel,

Ik kan me herinneren dat jij vaak SNG's grinde... Ik zie je liever zulke dingen posten dan het afzeiken van een ietwat gefrustreerde bejaarde sharkfish. Besides... Laat schijtlijster gewoon schijten... Je hoeft het niet verplicht te lezen :)

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

@pokerstrategy: op sommige fora (vbulletin is een vb) heb je zo'n een speciale functie namelijk "negeerlijst". Dan kan je daar members aan toevoegen en die hun posts zie je dan niet.
Is dit op pokerstrategy ook mogelijk? Of zijn er plannen om dit te implementeren?

mvg

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gildo0
@pokerstrategy: op sommige fora (vbulletin is een vb) heb je zo'n een speciale functie namelijk "negeerlijst". Dan kan je daar members aan toevoegen en die hun posts zie je dan niet.
Is dit op pokerstrategy ook mogelijk? Of zijn er plannen om dit te implementeren?

mvg

te laat.
Forumhoofdpagina, links boven op je profiel drukken.

Beantwoorden
Citeren
Gildo0
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto

Oorspronkelijk gepost door Gildo0

mvg

te laat.
Forumhoofdpagina, links boven op je profiel drukken.

thx

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

:f_love: pokerstrategy :f_love:

een leuke mix van idioten, fish, whiners, spammers , nep-pro's en yoghi

tip voor mensen die zich aangesproken voelde: Wat heeft het voor zin om je energie te stoppen in de negatieve dingen van het leven (zoals beats) zo kun je bijvoorbeeld veel beter een internet kleurplaat met paint in gaan kleuren.

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door onmybike
tip voor mensen die zich aangesproken voelde: Wat heeft het voor zin om je energie te stoppen in de negatieve dingen van het leven (zoals beats) zo kun je bijvoorbeeld veel beter een internet kleurplaat met paint in gaan kleuren.

+1

Lekker kleuren:D

http://www.kleurplaten.nl/index2.asp
http://www.kleurplaten-voor-kids.nl/

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd
Oldschool Grinder

in welk vakje plaats je jezelf?

Beantwoorden
Citeren
onmybike
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd

in welk vakje plaats je jezelf?

beetje spammer beetje idioot en iets tussen nep pro en fish denk

Beantwoorden
Citeren
pvdheuvel
PokerStrategist

Ik zie mezelf vooral als nep fish of pro spammer. En whiners en yoghi zijn synoniem.

Beantwoorden
Citeren

Pliep pliep pliep :tongue:

Beantwoorden
Citeren