Ga naar het forum
Vragen Charlotte VB

Meldingen
Alles wissen

Vragen Charlotte VB

139 Berichten
37 Gebruikers
0 Reacties
14.6 K Weergaven
samni

Oorspronkelijk gepost door oscaar10
Hier een interview dat gisteren op TV was voor Chaserr en Samni om het goed te maken. :D

_love:

Beantwoorden
Citeren
chaserr

Dat break even online is wel een klein faaltje, gelukt compenseert ze genoeg :f_love:

Beantwoorden
Citeren
chaserr

Sjlot 1.429 -$1.88 $15 2% -$2.688 Super Tilt 57 PokerStars Rakeback100

Zelfs met 100% rb nog 2.7k down. Ik kan haar wel fee coaching geven :f_love: _love:

Beantwoorden
Citeren

Ja had ik gisteren naar gekeken :f_biggrin:

Ze begint steeds over Vanessa rousso en dan tonen ze een filmpje waar ze een beat geeft en luck krijgt op de river... Vind ik niet echt goede reclame/niet interessant xD

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door chaserr

Sjlot 1.429 -$1.88 $15 2% -$2.688 Super Tilt 57 PokerStars Rakeback100

Zelfs met 100% rb nog 2.7k down. Ik kan haar wel fee coaching geven :f_love: _love:

Die krijgt ze al van Kenny Hallaert :(

Beantwoorden
Citeren
samni

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Ze begint steeds over Vanessa rousso en dan tonen ze een filmpje waar ze een beat geeft en luck krijgt op de river... Vind ik niet echt goede reclame/niet interessant xD

Denk dat mensen die niets van poker kennen dit helemaal niet doorhebben...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door samni

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Denk dat mensen die niets van poker kennen dit helemaal niet doorhebben...

Daar heb je wel een punt :)

Beantwoorden
Citeren
pollentier

€10.000 ??? LoL

Beantwoorden
Citeren
samni

Ondanks dat het mij een zeer sympathiek meisje lijkt vond ik dit interview eigenlijk superslecht... Had toch niks met poker maken.. Imean, omfg je speelt toernooien voor 1000€ troll troll. En dan hadden ze het nog wat over "de pokerface"...

Je hebt twee soorten mensen:
1. Mensen die niet pokeren en die dit programma kijken, en die hebben er niks aan (buiten de mooie verschijning dan :f_love:).
2. Mensen die wel pokeren en voor de gelegenheid het programma bekijken en die ergeren zich aan het niveau van het interview...

Conclusie: :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

+1

Was idd verschrikkelijk mensen die er iets van kennen ergeren zich dood hieraan. Omdat zo'n show als dit echt massaproductie is en elke dag is kan men zich blijkbaar niet verdiepen in wat de gasten echt doen zo dat ze een beetje deftige vragen kunnen stellen. Als je iemand interviewt zou men toch wat research moeten doen om een klein beetje achtergrondinformatie te hebben maar dat lukt blijkbaar niet. En ook voor mensen die er niets van kennen hebben hier niets aan. Er wordt echt nergens iets uitgelegd wat het is, hoe de pokerwereld in elkaar zit,...

Beantwoorden
Citeren
EliasVeritas

Denk niet dat villa vanthilt uberhaupt een zeer aangenaam programma is.
Vond dat de broertjes in de laatste show dat wel goed deden, tijdje terug natuurlijk.

Of nee. Kbedoel met Phara en Lieven. Weetniet meer hoe het heette. Phara something something denk ik.

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

Idd, ik kijk sowieso geen TV in de zomer omdat er toch niks te zien is en van Villa Vanthilt word ik echt hyper van :D maar ik heb het interview gewoon op de website gezien de dag erna omdat iemand zei dat ze erop was geweest. En dat waren echt slechte vragen en slechte antwoorden terwijl de broertjes bij Phara een jaar terug idd veel kritischer werden aangepakt en poker zeer goed verdedigde imo.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Denk niet dat villa vanthilt uberhaupt een zeer aangenaam programma is.
Vond dat de broertjes in de laatste show dat wel goed deden, tijdje terug natuurlijk.

Of nee. Kbedoel met Phara en Lieven. Weetniet meer hoe het heette. Phara something something denk ik.

Bwa villa vanthilt is wel nice ze. Vorige keer (juni-juli) was het in Dendermonde vlak naast de deur :P Was wel leuk!

Beantwoorden
Citeren
sjengfred

Kornerrrrrr!!!!!!

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Need updates? _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Vandaag komt ze op TV op Een (belgische zender, denk dat die misschien ook wel in nederland te verkrijgen is) , cafe corsari heet het programma

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel

Oorspronkelijk gepost door Wolfske
Vandaag komt ze op TV op Een (belgische zender, denk dat die misschien ook wel in nederland te verkrijgen is) , cafe corsari heet het programma

Hehe dat heb je gewoon van FB ;)

Beantwoorden
Citeren
oscaar10

En ik heb gehoord dat haar zus er ook bij is trouwens voor de liefhebbers :f_love:

Beantwoorden
Citeren
Wolfske

Oorspronkelijk gepost door Bierpokkel

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Hehe dat heb je gewoon van FB ;)

:coolface:

Beantwoorden
Citeren