Ik heb straks de unieke kans om vragen te stellen aan pokerbabe Charlotte VB.
Kunnen jullie enkele voorbeeldvragen posten?
(en aub gene als "wat is je nummer?")
Grtz
Korner
Ik heb straks de unieke kans om vragen te stellen aan pokerbabe Charlotte VB.
Kunnen jullie enkele voorbeeldvragen posten?
(en aub gene als "wat is je nummer?")
Grtz
Korner
Ben wel benieuwd naar de verhouding tussen:
gamen/pokeren/uitgaan/social life/studie
Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
hoe zij aan haar spel werkt ed.
Haha nice level sir. Made me Lol in de letterlijke zin.
Seriously tho: waarom poker en niet bij gamen gebleven?
Waar ga je haar eigenlijk interviewen? En ik ben wel benieuwd of PokerStrategy.com kent en als ze het kent, wat ze ervan vindt
Oorspronkelijk gepost door kornerr
In een cafeetje in Gent
En waarvoor? Geef's de volledige story
Ik was me gisteren wat aan het inlezen in verband met de gesponsorde en gekende spelers.
Toen las ik dat Charlotte VB Crimi en Recht studeert in Gent en aangezien een leider van de studentenvereniging Crimi deze zomer mijn collega was tijdens m'n vakantiejob, heb ik hem gevraagd of ik haar mocht interviewen.
Hij heeft het haar gevraagd en...het is goed
Waarschijnlijk gevolgd door een Heads-up en heel wat pintjes.
ze studeert criminologie, vraag aan haar, of zij zich eerder slachtoffer dan dader voelt
Wie ben je?
Waarom breng je me geen pintje?
Vind je het lastig om tussen de mysoginistische stereotypes van de mannelijke pokerwereld een vrouw met lekkere prammen te zijn?
Als je in een toernooi naast een vrouw zit, passen jullie menstruele cycli dan aan? Vind je het verantwoord om in een volle zaal te spelen als je weet dat je cyclus beren aantrekt?
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Als je in een toernooi naast een vrouw zit, passen jullie menstruele cycli dan aan? Vind je het verantwoord om in een volle zaal te spelen als je weet dat je cyclus beren aantrekt?
Rofl
Oorspronkelijk gepost door kornerr
Voor het eerst een ECHTE heads-up tegen een vrouw...
Kan wel eens moeilijk worden
Voor wat ga je haar interviewen btw? Welk medium/concrete mediaoutlet?
Nog nooit van gehoord.
Zal wel zo'n sponsor snoepje zijn?
Denk niet dat er dan veel te vragen valt. Nouja, misschien wat ze het beste vindt werken: vinger, tandenborstel of veel zout?
Of gewoon meteen naar de clen grijpen?
Oorspronkelijk gepost door nonnemingere
Wie ben je?Waarom breng je me geen pintje?
Vind je het lastig om tussen de mysoginistische stereotypes van de mannelijke pokerwereld een vrouw met lekkere prammen te zijn?
you made my day LOL
Ik wil ze voornamelijk interviewen voor mezelf, hiermee bedoel ik concreet dat ik het interview gewoon in een klasseermapje bij mijn studiemateriaal van Pokerstrategy zal stoppen, samen met een eigen analyse van haar heads-up stijl.
Ik kan het interview ook op het forum posten, als jullie dat wensen
Is er iemand die ervaring heeft met heads-up tegen vrouwen?