Waar ga jij dit WK voetbal kijken?
Filmpjes, foto's of beschrijvingen van maffe plekken, uitbundig feestende mensen of zatte feesten zijn meer dan welkom.
Ik ben erg benieuwd!
Waar ga jij dit WK voetbal kijken?
Filmpjes, foto's of beschrijvingen van maffe plekken, uitbundig feestende mensen of zatte feesten zijn meer dan welkom.
Ik ben erg benieuwd!
De erste wedstrijd tegen Denemarken ga ik in Denemarken bekijken samen met wat vrienden
een maat van me zit daar op school.
Rest gezellig in de kroeg ofc
Grotendeels thuis en bij vrienden...
Wat betreft de wedstrijden van NL:
vs. Denemarken: THUIS
vs. Japan: in een restaurant waar wij tijdens de wedstrijd met onze band optreden. er is dan een arrangement omtrent het wk!
vs. Kameroen: met vrienden...
Aan die klote vuvuzela's te horen! Waarschijnlijk niet al te veel matchen maar anders gewoon thuis!
1 of meer in een cafe hier in groningen (beamer + tribune + bier
)
1 in zeeland bij vrienden + BBQ
en al..uhm ik bedoel wanneer we de finale halen ga ik kijken in amsterdam denkik
Nederland- denemarken valt precies tijdens een presentatie die ik moet geven op school... snel daarna op de VUcampus verder kijken denk ik.
de andere twee groepswedstrijden thuis.
Nederland - Denemarken waarschijnlijk in een sportbar (Leo, Rene komen jullie ook?)
Nederland - Japan Tijdens een bedrijfsfeestje op het strand ( YES we hebben ook japanse collega's dus dat gaat mooi worden
:D)
De rest weet ik nog niet :).
Misschien dat ik de halve finale en verder wel ga kijken als Nederland zover komt. De rest is niet heel belangrijk.
Hmm, so far nog geen plannen, dus zal wel gewoon op m'n kamer of met ganggenoten zijn.
Nog geen plannen voor al die wedstrijden, waarschijnlijk kijk ik vooral thuis. Maar die van morgen gaat gebeamed worden bij mij in de kerk.
Vooruit, laat ik de eerste zijn
Een kleine impressie van de eerste wedstrijd tegen Denemarken, de rest van de wedstrijden waren ongeveer gelijkwaardig

Die lange met de Welpie-pet op ben ik
Morgen één van de pleinen in Amsterdam pakken. Als het goed is hebben ze nu eindelijk overal een groot scherm.