ontopic:
War is een thread waar iedereen zijn mening kan uiten zonder te hoeven pokeren.
Oorspronkelijk gepost door nick1237
ontopic:
War is een thread waar iedereen zijn mening kan uiten zonder te hoeven pokeren.
aaaahhh neejn, toch niet.
Oorspronkelijk gepost door Frietje1986
@kastanje57Positiviteit gozer. Positiviteit. Ik merk nog niet dat je ook liefde voor jezelf hebt. Ik ken het. Het moet een moeilijke fase voor je zijn. We gaan een nieuw era in, vrind. Een era vol prachtige technologie die de mensheid zal dienen in het oplossen van problemen. Leg je krant weg, vergeet het Wilhelmus, stop met social media en pak eens een fiets. Neem je kampeerspullen mee en trek de wijde wereld in. Even één zijn met moeder aarde. Voel het geluk, kastanje57. Voel de aanwezigheid van je eigen ziel. En kom dan nog maar eens terug op je uitspraken. Het zal je goed doen, wereldburger.
Fiets is getting laid tonight ! ![]()
Meh over oorlog om toch ontopic offtopic te blijven .. Don't like it .. volgens mij gaat zo'n zot een te veel bommen tegelijk gooien .. altijd dat chemisch gedoe ik heb er toch maar bang van iig ![]()
Oorlog is voor mij niet nodig. Er zijn andere manieren om 'overpopulatie' te voorkomen .. wa imo wel ooit een probleem zal worden als het dat al niet is.
En over onze kastanje .. ik weet niet goed waarom hij die dingen hier post allé .. deze reacties zijn super voorspelbaar. Ik begrijp wel waarom hij zo gelovig is enzoverder als het klopt wat hij zegt en voor hem is het dan iets positief. Ik hoop iig dat ie nooit echt zich dood heeft willen rijden tegen een muur want dat is een beetje triestig natuurlijk. Iederen gelooft gewoon wat ie wil .. maar als je het hier wil verkondigen moet je ook de gevolgen ervan willen dragen dat er mensen zijn die er op gaan flamen ..
trouwens, 2 groepen die elkaar beledigen en ruzie maken .. meer ontopic kan je toch niet zijn als het oorlog is ? De theorie is voorbij nu zijn ze het in de praktijk aan het brengen
Oorspronkelijk gepost door kastanje57
Dat ik dat overleefd heb, heb ik louter te danken aan mijn beschermengel die de klap voor me heeft opgevangen. Mijn beschermengel heeft zich om mij heen gevouwen en mij aldus beschermd.
ok zo put your money where your mouth is ![]()
ik geef je 3:1 om van een flat te springen zonder hulpmiddelen als je het overleeft win jij als je niet overleeft win ik. (wel minimaal 3k vs 1k want minder dan 1k winnen voor zo iets vind ik beetje cheap tho).
Een eis is wel dat het geld van te voren bij een betrouwbare tussenpersoon.
ps: de hoogte van de flat is nog zeker bespreekbaar want zou beetje flauw zijn als die zo hoog is dat je al drawing dead
:coolface: bent.
Ik denk dat dit wel alles zegt wat er over oorlog te zeggen valt. Wat een talent heeft deze gast
Oorspronkelijk gepost door michel2311
Ik wil bij deze dan ook aan iedereen de waarschuwing geven dat, indien deze tread off-topic gaat of eindigt in een oneindige strijd tussen 2 kampen, deze direct op slot gaat en in de toekomst alle vergelijkbare topics zullen worden verwijderd.
Was er al bang voor toen ik dit poste dat het onvermijdelijke ooit zou komen.