Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] War

130 Berichten
37 Gebruikers
0 Reacties
14.9 K Weergaven
caroline29632

Tim, ga serieus eens ergens anders predikantje spelen. Waarom moeten mensen die denken dat ze 'het licht' gevonden hebben er altijd zo luid over lopen roepen? Kan je je niet bezinnen in stilte op je kamer?

Yoghi

Weer een HannesNL topic waar hij iets heeft gelezen over een onderwerp en nu denkt alles te weten :D

Weer een achterlijk topic dat volledig ontspoort.

Weer een topic dat gaat over hoe slecht de huidige wereld wel niet is.

Ga naar niburu en praat daar met wat mensen, die hebben hetzelfde wereldbeeld :)

caroline29632
blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door HannesNL
@rest: Jullie hebben geeneens een idee hoe dergelijke ziekten, gemanifesteerde situaties, zoals Kastanje beleeft tot stand komen. Als jullie dat wel wisten, hadden jullie wel anders gereageerd. Doe alstublieft niet alsof jij beter bent dan de ander, want hmm, ik vind het eigenlijk bijna cynisch hoeveel onbewustheid er afspat in veel van jullie opmerkingen. Ik zou jullie suggesteren jullie oogkleppen af te doen, maar dat zal dan helaas voor jullie ego betekenen dat deze flink gaat creperen. Aangezien jullie diep in de duisternis, bedolven onder de invloed van de ego zitten betwijfel ik vooruitgang. Maargoed, wellicht plant ik een zaadje die enigszins effect heeft in de toekomst, of nu!? Wie weet :)

Sorry tim, maar wie doet er hier nu alsof ie beter is dan anderen? :D

kastanje57

Dit gaat hard aankomen bij velen, ik waarschuw vast.
Aan de andere kant, door me te wijzen op Niburu hebben jullie er zelf om gevraagd.

Toen ik zo oud wasals de meesten hier, hadden de Boomtown Rats een hele grote hit met een nummer over een puber die een slachtpartij had aangericht.
De eerste zin van het refrein luidde:

"I don't like mondays, I want to shoot the whole world down."

Dat kon je toendertijd probleemloos zeggen.
Wanneer ik nu beweer dat ik niet zo gecharmeerd ben van het verschijnsel mens en dat ik er geen probleem mee heb wanneer er 6,5 miljard exemplaren in één keer opgeruimd worden.
Welja, dan breekt de hel los.

Dat is alinea één.

Op 4 januari 2003 verkeerde ik in een zware depressieve bui en ik wilde voor de zoveelste keer een eind aan mijn leven maken.
Ik ben in mijn auto gestapt en naar de inmiddels verlaten en leegstaande loods van van Gend & Loos gereden.
Op de weg naar die loods gaf ik gas, veel gas en met een gang van pm 90 kilometer per uur heb ik mezelf te pletter gereden tegen een blinde muur van die loods. uiteraard zonder een veiligheids gordel om te hebben.

De brandweer heeft anderhalf uur nodig gehad om mij uit het wrak te zagen en in een ambulance ben ik naar het Radboud ziekenhuis in Nijmegen gebracht.
Dat was 's avonds rond een uur of acht, negen.
Die zelfde avond kwam ik bij kennis en ik heb een nachtje op de intensive care doorgebracht.
De volgende morgen om een uur of negen trok ik de restanten van mijn kleren aan, heb wat geld geleend van een verpleger en ben op de trein naar huis gestapt.
Vanaf het station in Tiel ben ik 5 kilometer naar de garage op het industrie terrein gelopen omdat mijn huissleutel aan de sleutelbos zat die nog in het restant van mijn auto bleek te liggen.

Ik kwam de garage binnen lopen, vroeg aan de balie naar het wrak en een monteur liep met me mee naar buiten. Bij het wrak aangekomen zei ik losjes tegen de man dat ik de sleutels nodig had om mijn huis in te komen.
De monteur viel bijna flauw en stotterde: "Is die auto van u??? Hebt u gisterenavond daarin gezeten????"
Ja zei ik en de man ging zowat van z'n stokje.

Vervolgens ben ik 6 kilometer naar huis gelopen en eenmaal thuis aangekomen kon ik onder de douche en kon ik de flarden die over waren van mijn kleren van m'n lijf aftrekken.

Ik mankeerde niets. Nog geen schrammetje.
Mijn auto was nog geen meter lang meer, de motor lag op de voorstoelen.

Dat ik dat overleefd heb, heb ik louter te danken aan mijn beschermengel die de klap voor me heeft opgevangen. Mijn beschermengel heeft zich om mij heen gevouwen en mij aldus beschermd.

Leuk verhaal, heb het helemaal kunnen doorlezen wauw! Het einde was wel wat flauwtjes en nogal belachelijk maargoed...

blowkonijn

Je beschermengel had je beter van dat idee af geluld, dan had je je auto nog... :D

blowkonijn

Btw michel, laat dit topic aub gewoon doorlopen, dit werkt zoooooo tegen tilt!!!!! :D

Orodin

Hey allemaal,

Het topic begon zo leuk en interessant...

Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar ik denk dat het wel duidelijk is dat ook dit topic weer aan het ontsporen is en aan het ontaarden is in geflame, getroll en persoonlijke aanvallen en beledigingen.

Vanaf nu gaat het weer on-topic (over oorlog dus, en niet over persoonlijke verhalen (tenzij oorlog-gerelateerd) religie (tenzij oorlog-gelerateerd) en andere zaken (tenzij oorlog-gerelateerd) en houden de persoonlijke opmerkingen en beledigingen richting elkaar op. Anders zullen we, hoe jammer dat voor sommigen ook is, dit topic inderdaad moeten sluiten.

Tevens ga ik vanaf dit punt maar eens nadenken over het uitdelen van bans van een paar dagen aan leden die anderen persoonlijk aanvallen en beledigen. Het lijkt zo langzamerhand voor sommigen een sport te worden om anderen het leven op dit forum zuur te maken en dat is inmiddels ver genoeg gegaan.

Kortom: hou het leuk, voor jezelf en voor elkaar.

David

Ben ik genomineerd?

Blow, stop ff met dealen aan hannes & kastanje.. kijk wat er van komt. Vooral wat rustiger aan doen met die LSD

Kidd0Beatrix

Oorspronkelijk gepost door Orodin

Tevens ga ik vanaf dit punt maar eens nadenken over het uitdelen van bans van een paar dagen aan leden die anderen persoonlijk aanvallen en beledigen.

David

ok. Kun jij mij eigenlijk uitleggen waarom iemand wel 6,5 miljard mensen een gruwelijke dood toe mag wensen op dit forum, maar iemand anders niet het woordje neuk in zijn signature mag hebben?

divvie

Ok, als expert op het gebied van zaken als deze zal ik ook even mijn 2c geven: DRUGS ARE BAD HMKAY

kastanje57

@Hannes,
Dank je voor de link.
Ik kan er in dit topic niet verder op ingaan vanwege het off topic karakter.
Ik waardeer het en ga me er de komende tijd verder in verdiepen. Enlightment is me overigens bekend, ik heb er zo wat ervaringen mee.
Een bi-polaire stoornis heeft twee kanten', eentje up en eentje down.

Da's bijna hetzelfde als oorlog, eendje dood, eendje levend.

@kiddoo, ik heb het nergens over een gruwelijke dood toewensen gehad.
Ik gun niemand een gruwelijke dood, zelfs m'n ergste vijanden niet.
Het is niet ok wanneer je mijn woorden bij herhaling blijft verdraaien.
Dit is nl. de tweede keer dat je mij dat verwijt maakt.
De eerste keer heb ik het er maar bij gelaten maar nu gaat dat me te ver.

@Farmar, ik blow niet meer en ik rook niet meer sinds enige tijd.
Blowkonijn kan zijn rookwaar niet meer aan mij slijten en ik voorkom er tevens domme opmerkingen mee in de trant van:
Hij is zo stoned als een kanarie, hij weet niet wat hij zegt! :) :) :)

oscaar10

zo lol dat je in een of-topic blijkbaar geen persoonlijk verhaal mag vertellen omdat het niet in verband is met de topic-titel :D Dat is gewoon nog erger als politieagent spelen. Verder sluit ik me aan bij marjolein, verbaast het je nu dat iemand wordt aangevallen als hij dat soort dingen loopt te verkondigen.

oscaar10

Oorspronkelijk gepost door kastanje57

Geld is God geworden in de laatste decennia.
Geld heeft de plaats van God ingenomen.
Geld bepaalt wie of wat iemand is.

Ik dacht dat god alles bepaalde? Misschien was het wel gods wil dat geld zijn plaats innam. Je zou denken dat hij na al die jaren ook wel eens wat rust zou willen.

blowkonijn

Oorspronkelijk gepost door Kidd0Beatrix

Oorspronkelijk gepost door michel2311

Ik wil bij deze dan ook aan iedereen de waarschuwing geven dat, indien deze tread off-topic gaat of eindigt in een oneindige strijd tussen 2 kampen, deze direct op slot gaat en in de toekomst alle vergelijkbare topics zullen worden .

Hoe wil je dat voorkomen als een compleet gestoorde hier rond roept dat het een prima idee is als 6,5 miljard mensen een gruwelijke dood sterven in oorlogen. En tegelijkertijd geld overmaakt naar giro 555 omdat mensen lijden onder de gevolgen van een storm.

Hoe kan je van iemand verwachten dat hij hier gematigd of redelijk op reageert. Het is ja de grootst mogelijke enge, waanzinnige bullshit die iemand kan roepen.

Daar kun je het als normaal mens niet een beetje mee oneens zijn. Daar kun je alleen zo snel mogelijk en zo ver mogelijk in een ander kamp kruipen. Gadverdamme. Ik zou echt graag willen dat de mods hier wat aan doen.

Ik spreek jullie wel op skype anders. Want ik word hier echt niet goed van. wat een onzin om dit te gedogen. Maar als iemand iets onaardigs over iemand zijn hand zegt diegene te bannen.

Iets met de pot en de ketel..... Zo gauw als er in jullie landje weer zo'n besnorde dwerg komt krijsen, gaan al die rechterhandjes daar weer binnen no time omhoog. (gaat ook over oorlog btw) :D :D

divvie

Topic titel is wel toepasselijk idd, mensen zijn flink in de war hier

oscaar10

je zal btw maar moderator zijn en dit soort topics verplicht moeten doorlezen om te kijken of er niemand beledigt wordt :D