Ga naar het forum
Welke serie MOET ik...

Meldingen
Alles wissen

Welke serie MOET ik zien?

473 Berichten
162 Gebruikers
0 Reacties
58.2 K Weergaven
robinripper
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door NietzscheF

Ja echt super serie :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Het was oorspronkelijk geplanned als een volle serie but didn't get enough ratings :(

Wel zonde want had een leuke sci-fi serie kunnen zijn.

Beantwoorden
Citeren
Benji009
Oldschool Grinder

Ben nu Suits aan het volgen. Vorige week aan begonnen en ben echt hooked. Scoort blijkbaar ook op IMDB zeer hoog:

http://www.imdb.com/title/tt1632701/?ref_=sr_1

Andere series die ik al heb gekeken en die het waard waren:

- Dexter
- Game of Thrones
- Breaking Bad
- Sopranos
- Rome
- Boardwalk Empire

Maar all time favorite blijft toch nog steeds Entourage, dus mocht je deze nog niet gezien hebben, zeker kijken!

Beantwoorden
Citeren

Aloha

Battlestar Galactica Blood & Chrome (2012)
is wel een T.V Movie maar komt natuurlijk van de bekende serie Galactica
is zeker de moeite waard om te kijken

http://www.imdb.com/title/tt1704292/

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Benji009
Ben nu Suits aan het volgen. Vorige week aan begonnen en ben echt hooked. Scoort blijkbaar ook op IMDB zeer hoog:

- Dexter
- Game of Thrones
- Breaking Bad
- Sopranos
- Rome
- Boardwalk Empire

Maar all time favorite blijft toch nog steeds Entourage, dus mocht je deze nog niet gezien hebben, zeker kijken!

Haha deze post had ik kunnen maken. Jij kijkt precies dezelfde series als ik en idd entourage is waarschijnlijk ook mijn alltime favoriet, alhoewel Boardwalk Empire er dicht bij in de buurt komt. Als ik jou was zou ik Spartacus dan ook maar kijken, denk dat je die ook wel nice vind (vooral season 1 en de prequel).

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Ik heb dit waarschijnlijk al gepost, maar ik raad The Wire aan. Een van de beste series aller tijden. Wel erg complex dus neem er de tijd voor.

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

^ eerste twee seizoenen gezien; hoeveel zijn er totaal?

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Sokzel
^ eerste twee seizoenen gezien; hoeveel zijn er totaal?

5. Allemaal erg sterk. Persoonlijk is 2 mijn favoriet, maar elk seizoen is op zichzelf weer fantastisch

Beantwoorden
Citeren
Benji009
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rutger666

Oorspronkelijk gepost door Benji009

- Dexter
- Game of Thrones
- Breaking Bad
- Sopranos
- Rome
- Boardwalk Empire

Haha deze post had ik kunnen maken. Jij kijkt precies dezelfde series als ik en idd entourage is waarschijnlijk ook mijn alltime favoriet, alhoewel Boardwalk Empire er dicht bij in de buurt komt. Als ik jou was zou ik Spartacus dan ook maar kijken, denk dat je die ook wel nice vind (vooral season 1 en de prequel).

Haha, ik denk dat ik mijn serie-gelijke gevonden heb dan. Spartacus heb ik ook gekeken en vond dit inderdaad een goede serie. Heb dan ook getwijfeld om deze er tussen te zetten maar bewust niet gedaan, omdat Spartacus in vergelijking met de andere series die ik vermeldde toch een beetje poor acting heeft en magere special effects. Maar zeker een goede verhaallijn en het aanraden waard! (Dan heb ik het over de Prequel en Seizoen 1, seizoen 2 heb ik nog niet gezien). Heb je nog zo series Rutger? Ben een beetje bored hier.

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Weet niet of ie hier al staat: Nip/Tuck

Beantwoorden
Citeren
tolthor
Oldschool Grinder

ik ben al een tijdje naar Dexter aan 't kijken, echt wel de moeite ...

Beantwoorden
Citeren
Orodin
PokerStrategist

Hm, okee, ik ben om.

Ik had hier al veel gehoord over dat Breaking Bad zo goed zou zijn. Poos geleden de pilot gekeken en vond t niet echt bijzonder.

Gisteren weer ns een poging gewaagd, en begin nu aan seizoen 2 :D

Toch wel vet, haha!!

Beantwoorden
Citeren

Zeker de moeite waard om door te zetten! ik vond persoonlijk seizoen 1 het minste seizoen omdat het zo traag op gang komt, maar het wordt echt beter en beter en nu is het waarschijnlijk mijn all time favoriete serie

Beantwoorden
Citeren

Ben echt een serial :D
En te lazy atm om alles door te lezen of ie er al tussen staat, maar Spartacus 1e 2 seizoenen HEFTIG

(if you can handle the gay crap, wat in die tijd normaal was) :f_eek: (no offence)

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet Topicstarter
Angstzweet
PokerStrategist

Ook echt een vette serie.

Beantwoorden
Citeren

aloha
taken (2002) Mini-Series
het is een oudje maar zeker de moeite waard
http://www.imdb.com/title/tt0289830/

Beantwoorden
Citeren
beertie1
PokerStrategist

flash forward super vet allen is er maar 1 seizoen

Beantwoorden
Citeren
giraffe1977
Oldschool Grinder

Zit in aflevering 4 van revolution, erg vet verhaal waarbij de hele wereld ineens zonder stroom komt te zitten. Ook verbrandingsmotoren en batterijen doen het niet meer, niemand weet hoe het komt.

Na deze serie wil ik fringe gaan kijken, loopt al 5 seizoenen en krijgt goede recensies. Iemand die fringe kijkt? Heeft volgens mij een hoog x-files gehalte

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Ongetwijfeld al 100.000x genoemd, maar omdat vanavond seizoen 3 begint toch ff een reminder:

Game of Thrones!

Ik heb er in ieder geval zin in :D

Beantwoorden
Citeren
Zaratras
PokerStrategist

Suits
Californication
Sons Of anarchy
en natuurlijk Game of Thrones

Beantwoorden
Citeren
CheckRaise1990
PokerStrategist

Vandaag begonnen met The Walking Dead, heerlijk om andere te zien die niet kunnen wachten op een volgende episode en ik heb nog uren kijkplezier. :D

Eerste aflevering vond ik eerst wat raar, kerel wordt wakker en ineens is iedereen een zombie. Had wat meer verhaal verwacht bij de sprong van gewoon naar zombies. Ziet er wel nice uit.

Beantwoorden
Citeren