Games of Thrones ook erg goed.
Oorspronkelijk gepost door Ruben1980
Games of Thrones ook erg goed.
I know, die had ik ook al aan mijn lijstje toegevoegd
Iig bedankt voor de tips, zal 'ns kijken.
Ben momenteel met Spartacus bezig, is ook wel aardig. Lekker veel bloed, actie en tieten
Oorspronkelijk gepost door Orodin
Heyhey,Ik ben op zoek naar tips voor een nieuwe serie om te kijken.
Om jullie een idee te geven van mijn interesse - deze series heb ik (onder andere) gezien en vond ik wel vet:
- Lost
- Stargate: Universe (gecancelled na 2 seizoenen - kut!)
- Doctor Who (geniaal imo)
- Breaking Bad (nuff said)
- Earth: Final Conflict
- The Walking Dead
- True Blood
- Primeval
- Prison Break (halverwege eerste seizoen interesse verloren, maar was wel aardig)
- Terra Nova (wel kut dat dat na 1 seizoen gecancelled werd, vond m best leuk)
- Game of ThronesHeb er vast nog wel meer gezien, maar dit komt zo om te beginnen even in me op.
Kortom: wat ik vet vind zijn sci-fi/fantasy achtige series, dat soort dingen.
Tips zijn van harte welkom
![]()
Thanks,
DavidEDIT: Fuck, how could I forget Game of Thrones
:D:D:D
Archer
"Oudje" maar op detectivegebied: Sherlock (Dr. Watson wordt gespeeld door "Bilbo Baggins")
Absoluut fantastische scenario's en geweldig acteerwerk
Romanzo Criminale, Italiaanse maffia, vond ik ook erg goed.
http://en.wikipedia.org/wiki/Romanzo_criminale_%E2%80%93_La_serie
Aloha
@Orodin
als je een fan bent van Sci-Fi dan moet je zeker Farscape. kijken een van de besten Sci-Fi die ik ooit gezien heb.farscape heeft ook vele prijzen gewonnen
http://www.imdb.com/title/tt0187636/?ref_=sr_1
heb hem al eerder gepost maar kreeg er geen reacties op
Oorspronkelijk gepost door kardago
Aloha
@Orodin
als je een fan bent van Sci-Fi dan moet je zeker Farscape. kijken een van de besten Sci-Fi die ik ooit gezien heb.farscape heeft ook vele prijzen gewonnen
http://www.imdb.com/title/tt0187636/?ref_=sr_1
heb hem al eerder gepost maar kreeg er geen reacties op
Aloha Kardago!
Thanks voor deze tip! Als ik klaar ben met Spartacus, zal ik hier eens naar gaan kijken :).
@Sailer: Thanks voor je tip, maar ik kan geen serie vinden die Archer heet. Bedoelde je misschien Arrow? Zo ja: die heb ik geprobeerd... Vond 't niks
Maar thanks!!!!!
@Sailer: Thanks voor je tip, maar ik kan geen serie vinden die Archer heet. Bedoelde je misschien Arrow? Zo ja: die heb ik geprobeerd... Vond 't niksMaar thanks!!!!!
http://www.imdb.com/title/tt1486217/?ref_=sr_1 .. vond Archer overigens zelf echt helemaal niks
Heyhey,Ik ben op zoek naar tips voor een nieuwe serie om te kijken.
Om jullie een idee te geven van mijn interesse - deze series heb ik (onder andere) gezien en vond ik wel vet:
- Lost
- Stargate: Universe (gecancelled na 2 seizoenen - kut!)
- Doctor Who (geniaal imo)
- Breaking Bad (nuff said)
- Earth: Final Conflict
- The Walking Dead
- True Blood
- Primeval
- Prison Break (halverwege eerste seizoen interesse verloren, maar was wel aardig)
- Terra Nova (wel kut dat dat na 1 seizoen gecancelled werd, vond m best leuk)
- Game of ThronesHeb er vast nog wel meer gezien, maar dit komt zo om te beginnen even in me op.
Kortom: wat ik vet vind zijn sci-fi/fantasy achtige series, dat soort dingen.
Tips zijn van harte welkom
![]()
Thanks,
DavidEDIT: Fuck, how could I forget Game of Thrones
:D:D:D
Boardwalk Empire, niet echt sci fi, meer historisch maar wel echt briljant.
En zoals al genoemd Suits en Dexter zou ik ook aanraden.
Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
Na deze serie wil ik fringe gaan kijken, loopt al 5 seizoenen en krijgt goede recensies. Iemand die fringe kijkt? Heeft volgens mij een hoog x-files gehalte
Ben net aan seizoen 2 begonnen. Kijkt lekker weg.(van de producer van Lost)
Dr. Walter Bishop is the nuts.
Dit zijn mijn twee favoriete Japanse anime series. Ze zijn niet voor kinderen.
1. Elfen Lied
2. Higurashi no naku koro ni
Heb een nieuwe serie nodig, iemand tips?
Dit is mijn lijstje van topseries die ik gezien heb, liefst iets dat een beetje in dezelfde trant zit:
The Wire (always number one)
Dexter
Breaking Bad
Game of thrones
The walking dead
Band of brothers
Futurama
Deadwood
Entourage
Suits
Community
Sherlock
Ook wel goed:
Prison Break
Chuck
Fringe
Rome/Spartacus
The Sopranos
Strike back
Misfits
How I met your mother
The tudors
Die serie die nu draait met de groene archer (kom ff niet op de naam), begin was in ieder geval goed, daarna wat minder.
South Park/Family Guy/American Dad
Hoef je niet mee aan te komen:
Battlestar galactica (1 seizoen volgehouden)
Arrested Development (elke aflevering hetzelfde)
Modern family (te amerikaans)
Vikings (verrassend genoeg vond ik er niks aan terwijl het vrij goed inspeelt op meeste van mn favo series)
Boardwalk Empire: ga ik nog wel een keer kijken maar nu geen behoefte aan. Kostte me ook veel tijd om aan Sopranos te beginnen.
True Blood
Anywho, als iemand me nog aan een vette serie buiten dit lijstje weet dan wordt het gewaardeerd. Weet op dit moment niets meer en op dit moment draait er niets leuks.
Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly Firefly
Niet persé aan laatste reply gericht, maar voor de laatste aantal die deze er nog niet tussen hadden staan.
Oh en als je firefly af hebt, de film Serenity erachter aan kijken.
You're welcome.
Je moet Oz eens bekijken, vette HBO serie met acteurs van The Wire. Als je the Wire, The Sopranos en Deadwood graag ziet is dit een sterke aanrader.
Ah ja, Californication en Homeland heb ik ook al gezien (damn echt te veel vrije tijd sinds ik niet meer poker). Beide series kon ik wel waarderen!
Firefly nog niet gezien, is sci fi toch? Serenity heb ik geloof ik al wel gezien.
Oorspronkelijk gepost door bulcky
Je moet Oz eens bekijken, vette HBO serie met acteurs van The Wire. Als je the Wire, The Sopranos en Deadwood graag ziet is dit een sterke aanrader.
Dittttt! Oud maar goud. Miss wel de vetste serie die ik ooit gezien heb.
Curb your enthusiasm (<3 LD)
Survivor (reality but awesome)
Rewatch breaking bad
Scrubs
Vice