Ga naar het forum
Wilders trekt zijn ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Wilders trekt zijn handen ervan af

41 Berichten
22 Gebruikers
0 Reacties
2,493 Weergaven

Roept u maar, verraadt hij zijn achterban? Als hij het kabinet om deze miljarden naar huis wilt sturen dan kan dat. Hij vindt dat de minister zijn werk niet goed doet, maar dient geen motie in ter ondersteuning van dit betoog.

Of mag Wilders het kabinet niet laten vallen omwille van dit punt, omdat het niet in het regeerakkoord staat, en daarom irrelevant is t.a.v. de minister van financiën.

Politieke meningen op pokerstrategy, en deze keer niet over poker. Jullie kunnen het wel. Succes.

http://nos.nl/video/241713-sap-gl-en-wilders-pvv-over-gedoogsamenwerking.html

PS: @ belgische community: dit gaat over een regering, dat is een groep mensen die leiding geeft aan een land, dan weten jullie ook waar het over gaat.

40 reacties
NLDPeter
PokerStrategist

Hij speelt het spelletje slim door vooraf te roepen dat hij het oneens is met de beslissing, maar hij doet er niks aan. dus als het fout gaat kan hij roepen dat hij het gezegd heeft en gelijk had. Laf.

Wilders heeft zijn achterban al lang geleden verraden.

Maar hij zegt dit niet om zich in te dekken. Het is nogal duidelijk dat de PVV het hier nooit mee eens zou zijn, ook al zou Wilders hier niks over zeggen.

Verder is hij ook wel slim genoeg om in te zien dat er niet onderuit te komen valt. Nederland is het spaarvarken van de EU, dat was al lang duidelijk.

Joris1973
Oldschool Grinder

Ik hou poker en politiek liever gescheiden.
Of het moet over de legalisatie van poker gaan ;)

PhantomR32
PokerStrategist

Discussie gaat nergens over, Sap probeert enkel en alleen een uitspraak uit te lokken die ze later weer tegen Wilders of Rutte kunnen gebruiken.

Niet de moeite om hier op in te gaan to be honest.

mvd1978
PokerStrategist

Wilders zegt wat het Telegraaf/Ik Hou van Holland/Hart van Nederland-volk wil. De Euro afschaffen. Ten eerste is dat niet echt een optie, ten tweede is het een erg slechte optie.

Snap niet dat mensen op deze man kunnen stemmen. Wellicht is zijn volgende plan om samen met Israel een eigen munt te gaan maken?

DodoBrabbel
PokerStrategist

Ik denk niet dat Wilders iets vreemds zegt hier. Hij is het niet eens met de steun aan Griekenland (dat is niet slim, maar niet waar de discussie over gaat) Maar Wilders gaat niet zijn steun aan de coalitie op het spel zetten daarvoor. Ik heb hem vreemdere en dommere uitspraken zien doen.

dustje
Elite Grinder

Ja, laten we de EU afschaffen, de Euro afschaffen, goed idee.
Op die manier stellen we dan over tien jaar geen ene ruk meer voor op wereldniveau. Top idee!

En die hele Wilders is gewoon een hele grote :facepalm:

elderwon
PokerStrategist

Wilders = aap
"extreem" rechts = bende apen
just my 2 cents...

KingKlaas
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
PS: @ belgische community: dit gaat over een regering, dat is een groep mensen die leiding geeft aan een land, dan weten jullie ook waar het over gaat.

LOL :f_thumbsup: :D

AmsterdamCalling
PokerStrategist

Het grappige is dat mijn moeder al 20 jaar allerlei onzin verkondigd en dat ze nu voor het eerst eens gelijk krijgt: De EU heeft ons meer slecht dan goeds gebracht en dat zal ook zo blijven.

raymond20001
PokerStrategist

zoals wilders met de kwestie omgaat is onverantwoord. Daaarnaast is het nog meer steunen van Griekenland ook onverantwoord. Ze hebben steun genoeg gehad, laat hen maar failliet gaan en gooi ze uit de EU.

Oorspronkelijk gepost door Joris1973
Ik hou poker en politiek liever gescheiden.
Of het moet over de legalisatie van poker gaan ;)

dit
Wordt er een beetje moe van om overal waar ik kom een mening over politiek te moeten hebben.

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne
Het grappige is dat mijn moeder al 20 jaar allerlei onzin verkondigd en dat ze nu voor het eerst eens gelijk krijgt: De EU heeft ons meer slecht dan goeds gebracht en dat zal ook zo blijven.

cola uit mijn neus van het lachen bij deze comment

ik sluit me verder aan bij de mensen die geen zin hebben in een discussie over politiek op dit forum, maar ik geef 1 tip:

zoek svp uit wat de term export economie inhoudt en wat het verband hiervan met NL en de EU is

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nou, was toch best geslaagd zo? Best veel mensen die er wat van vonden. Ik heb er niet echt veel over gezegd, maar als threadstarter wil ik ook niet mensen een bepaalde kant op duwen.

@ degenen die politiek en poker gescheiden willen houden:
wie verplichtte jullie op dit threadje te reageren?

Copymeistrr
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
zoals wilders met de kwestie omgaat is onverantwoord. Daaarnaast is het nog meer steunen van Griekenland ook onverantwoord. Ze hebben steun genoeg gehad, laat hen maar failliet gaan en gooi ze uit de EU.

Ja, en dan kan je je $ ook direct omwisselen in Euro's?
Want als je iemand uit de EU smijt is de Euro een vogel voor de kat. Dus dan zal er meer dan alleen gevolgen zijn in Griekenland.

Ook is het waarschijnlijk leuk als Griekenland failliet is en wij ons geld kwijt zijn (y).

Verder weet ik niets over deze thread (geen zin om politiek te lezen), maar moest even mij politieke kant laten spreken :).

Niet alleen Wilders ik trek me er ook van af.

Spoiler
Spoiler

Ik weet het erg flauw.

Gabba1988
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door elderwon
Wilders = aap
"extreem" rechts = bende apen
just my 2 cents...

Extreem rechts zijn vaak wel een bende apen...
Desondanks zijn ze nog altijd een beter alternatief dan de linkse rakkers die landen simpelweg in de vernieling rijden(Griekenland, Portugal, Spanje, om nog maar te zwijgen van de semi-communisten landjes).

Maar inderdaad, gewoon lekker rechts blijven. Extremisme valt nooit goed te praten.

Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks
@ degenen die politiek en poker gescheiden willen houden:
wie verplichtte jullie op dit threadje te reageren?

Geert wildes verplichte mij dat omdat hij een fascist en racist en een aap is !!11!!!!11
net zoals die hele corrupte kutte overheid!11!!

Zo heb ik ook ff een mening gegeven. voelde eerst wel slecht om buiten de boot te vallen als meningloze in dit topic. Een mening van een nietszeggend 22 jaar jongetje op een 1 of ander forum is echt wel waardevol.

mvd1978
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PkingNanne

SOrry, oneens. Ok, we betalen verhoudingsgewijs meer dan sommige andere landen maar ook dat kan je positief zien: We kunnen het klaarblijk missen wat betekend dat we een welvarend land zijn.

Eén groot voordeel is de stabilieit tussen de landen. Het is mede opgericht om oorlogen te voorkomen. Vooral tussen Duitsland en Frankrijk, tot op heden lukt dat aardig. De rest heb ik even op moeten zoeken:

-Een grotere welvaart door het goeddeels wegvallen van interne grenzen, waar Nederland als handelsland mooi van profiteert. Het Centraal Planbureau i heeft becijferd dat het nationaal inkomen van Nederland sinds 1970 6 tot 8 procent hoger ligt dankzij afspraken over vrijere handel die binnen de Europese Unie i én de Wereldhandelsorganisatie WTO i zijn gemaakt. Per jaar levert dat een voordeel op van circa € 1400 per persoon. De export nam tussen 1969 en 2007 met 51 procent van het Bruto binnenlands product op

-het samen met andere Europese landen beter in staat zijn om grensoverschrijdende en wereldomvattende problemen het hoofd te bieden.

-praktische voordelen, zoals het vrij kunnen reizen, wonen, werken en studeren in Europa.

edit:

De nadelen zijn dit:

egenover deze voordelen staan:

-
het prijskaartje: maximaal 275 euro per hoofd van de bevolking per jaar. Rekening houdend met de terugvloeiende subsidies en de recentelijk door de Nederlandse regering bedongen korting van 1 miljard euro zal in 2007 feitelijk zo'n 150 euro per hoofd van de bevolking worden afgedragen.
-
minder bewegingsvrijheid op terreinen waarvoor in Europa gezamenlijke afspraken zijn gemaakt. Zo mag de Nederlandse regering bijvoorbeeld slechts in beperkte mate het financieringstekort laten oplopen om de economie te stimuleren.

-------------------------------------
Per saldo betalen we 275 euro per jaar p.p en verdienen 1400 euro per persoon door de handel