Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

wordfeud

15 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,281 Weergaven

Wie speelt deze verslavende game op zijn telefoon/padje en heeft zin om af en toe iets intelligents te doen?

Mijn nick is m4cs3th (verrassend!!!!)

Beantwoorden
Citeren
14 reacties

Snap deze hype niet echt, het is gewoon fucking scrabble... lol

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door BadassBart
Snap deze hype niet echt, het is gewoon fucking scrabble... lol

Dat dacht ik eerst ook maar het is niet hetzelfde als scrabble:

1: het is sneller
2: je hebt geen geouwehoer over welk woord wel of niet mag
3: je kan het spelen wanneer en waar je maar wilt

Dit alles maakt het echt cool!!

Beantwoorden
Citeren

Heb het een paar keer gedaan met wat vrienden maar het verveelde me vrij snel. Verder snap ik best dat het voor veel mensen heel leuk kan zijn, maar ik snap gewoon niet dat iets wat eigenlijk al heel oud is, DE nieuwe hype voor de smartphone is.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weet je hoe oud poker is ;)

Beantwoorden
Citeren

im an addict
same name as here :)

Beantwoorden
Citeren
AmsterdamCalling

het is helemaal niet cooler dan scrabble, er kunnen namelijk heel veel woorden die niet met scrabble kunnen. En er zijn genoeg woorden die wel bestaan die niet kunnen #fail

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Last2act en ik zijn al aan het battlen :) ben alleen ook in een pokergame en mijn telefoon moet ff laden dus kan ff duren :D

Beantwoorden
Citeren
Varune

Mijn mobiel heeft zichzelf gewoon uit de enige 2 games die ik had geresigned :(
Ik keek dan ook hooguit 1x per dag op dat spel, omdat 't niet m'n leven leidde hoe 't bij sommige wel doet, die bij ieder woord van de andere binnen 1min reageren. Dan denk ik, t'is geen sms ofzo. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

Scrabble is de shit, maar Wordfeud is echt lame. Je hebt alle tijd om woorden op te zoeken, waardoor de hele essentie van het spel verloren gaat, namelijk indruk maken met je vocabulaire. Een half uur lopen googelen naar een woord wat zou passen maar waar je zelf nog nooit van hebt gehoord is op zijn zachtst gezegd een beetje suf.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Oorspronkelijk gepost door yasminn
Scrabble is de shit, maar Wordfeud is echt lame. Je hebt alle tijd om woorden op te zoeken, waardoor de hele essentie van het spel verloren gaat, namelijk indruk maken met je vocabulaire. Een half uur lopen googelen naar een woord wat zou passen maar waar je zelf nog nooit van hebt gehoord is op zijn zachtst gezegd een beetje suf.

+1

Twee woorden: Wordfeud Helper :facepalm:

Beantwoorden
Citeren

De software op mijn iPhone is te oud. Ik wilde het downloaden maar dat jon niet.. :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Speelde het tijdje terug best veel, eerst tegen veel random mensen en nu vooral nog tegen paar bekenden. Maar heb gisteren voor het eerst een potje verloren, dus nu is het een stom spel :D

Edit: Ging nu eens kijken naar Wordfeud Helper. Maar das wel lame, want het houdt geen rekening met random velden :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Mijn naam: Danny Jager

Beantwoorden
Citeren
wauss

Ik speel het ook!

Nick: Superfruitschaal

Ik speel alleen random boards om cheaters te ontwijken. Die wordfeud helper is echt lame...

Beantwoorden
Citeren