Ga naar het forum
10Game tracking/ana...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 10Game tracking/analyse tool

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
381 Weergaven
lomyst
PokerStrategist

Ik zit er aan te denken om een tracking/analyse applicatie voor 10game (en overige 'exotische' spellen) te ontwikkelen....

Mijn vraag aan deze community, is hier iemand in geïnteresseerd?

Zo ja, gezien ik ook niet alle tijd van de wereld heb zal een eventuele eerste versie redelijk eenvoudig worden, welke opties/mogelijkheden zou je in ieder geval graag zien?

7 reacties
Boki1988
PokerStrategist

Ik ben momenteel bezig met de andere vormen van poker aan het leren met als doel HORSE/8game/10game enz te kunnen spelen. En als ik achter tracking sofware zocht vond ik niet echt veel, dus ik ben daar wel geïnteresseerd in.
Ik gebruik voorlopig HEM voor holdem en omeha en was me van plan PT stud te kopen voor de stud games. En voor draw game niet echt iets gevonden.
Je heb wel dit maar het lukt me niet om het te doen werken. Het is zoiets dat jij wilt maken?

lomyst Topicstarter
lomyst
PokerStrategist

zoiets... het einddoel is eigenlijk iets anders, ik denk namelijk al een tijdje na over iets als een query taal voor pokerhanden... dit zou het mogelijk maken voor gebruikers om heel gemakkelijk dingen als complexe custom stats te maken of allerlei andere studie gerichte zaken te doen... hier voor wilde ik al altijd een eigen tool maken, maar nu fulltilt draw games aanbied (welke ik graag speel, maar haat te spelen zonder tracking) is m'n motivatie daarvoor weer iets groter geworden...

Arjon
Oldschool Grinder

Wow dat klinkt wel nice allemaal. Mocht je tot een goede tool komen weet ik vrij zeker dat er nog wel meer mensen geïnteresseerd gaan zijn. Hou ons vooral op de hoogte van de ontwikkelingen :)

Als je een tool zou kunnen maken die Stud High interessant maakt of een tool die toont hoe ik Omaha High Low niet als een complete retard speel, zeg ik niet neen.

NietzscheF
PokerStrategist

Een werkende HUD tool voor de stud games zou geweldig zijn (stud/razz) :heart:

pmania
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Boki1988
Ik ben momenteel bezig met de andere vormen van poker aan het leren met als doel HORSE/8game/10game enz te kunnen spelen. En als ik achter tracking sofware zocht vond ik niet echt veel, dus ik ben daar wel geïnteresseerd in.
Ik gebruik voorlopig HEM voor holdem en omeha en was me van plan PT stud te kopen voor de stud games. En voor draw game niet echt iets gevonden.
Je heb wel dit maar het lukt me niet om het te doen werken. Het is zoiets dat jij wilt maken?

Heb je pokerhands wel eens geprobeerd ?

lomyst Topicstarter
lomyst
PokerStrategist

heeft iemand ervaring met bovengenoemde programma's?