Ga naar het forum
Installatie Olifant...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Installatie Olifantje

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
489 Weergaven
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Hallo,

Ik wil op mn laptop het olifantje installeren. Als ik de setup open en op "licentie invoeren en verdere informatie" wilt klikken wordt er een blad geopend die achter de setup verschijnt. ik kan hem zien maar niet verplaatsen of iets invoeren... Ik heb nu de trialversie geinstalleerd maar kan iemand mij verder helpen?

6 reacties
shevas7
Oldschool Grinder

het zelfde probleem als in dit topic?

WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

jaa precies! bedankt voor de snelle oplossing :D

WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

kan trouwens help niet vinden. als de help in elephant is staat daar nergens licentiecode toevoegen...?

Amsterdam0
PokerStrategist

is de olifantje al bruikvoor voor sng en mtt ? want laatste x was het alleen cash games op full tilt

Benjike316
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Amsterdam0
is de olifantje al bruikvoor voor sng en mtt ? want laatste x was het alleen cash games op full tilt

Hoi

Je kan Elephant gebruiken voor grafieken betreffende toernooien. Een HUD voor toernooien is er jammer genoeg nog niet. Maar daar zijn ze momenteel mee bezig. Wanneer deze er komt durf ik niet zeggen. Voor cashgames werkt de HUD utieraard wel.

Welke pokerrooms ze allemaal ondersteunen kan je terugvinden op de beginpagina van Elephant wanneer je hem opstart.

Groetjes
Benjamin

noisecore
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
kan trouwens help niet vinden. als de help in elephant is staat daar nergens licentiecode toevoegen...?

je moet op het olifantje klikken links boven, dan staat onderaan help als je daar mouse-over op doet komt er een menutje naast waaronder licentie invoeren en andere shizzle.

<Schraal gedrag aan> shizzle ma nizzle fo' wizzle dizzle <Schraal gedrag uit>

Als je het niet vindt upload ik wel even een screenshot