Ga naar het forum
ChipEV Trainer?

Meldingen
Alles wissen

ChipEV Trainer?

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
644 Weergaven
ShovingLoose

Voor SNG en final table spel heeft Pokerstrategy een mooie ICM-trainer. Maar bestaat er ook een trainer voor het spel in ChipEV i.p.v. $EV?

Ik weet wel dat je zelf situaties kan maken met SNG wiz, maar zo'n trainer werkt toch makkelijker en sneller :)

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
SDK1987

Er is volgens mij geen ChipEV trainer, maar het lijkt mij ook een handige tool.
Al heb je natuurlijk pokertools, zoals Holdemresources calculator, ICMIZER, SNG Wizard en Simple Nash waarmee je Cev situaties kunt simuleren d.m.v. eigen handen of zelf bedachte stack-verdelingen. Al moet je daar wel voor betalen om dit soort tools voor een langere duur te gebruiken, nadat de trail-versie is verlopen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Lijkt me voor Pokerstrategy een makkelijk te ontwikkelen tool. Is er ergens een ideeëntopic zodat dit bij de hogere machten van de site terecht komt? Denk dat echt ontzettend veel mensen deze tool zullen gebruiken, want je kunt het niet alleen voor MTT en MT-SNG's gebruiken, maar ik denk ook voor als je ShortStackStrategie Cash speelt?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Je zou ideeën kunnen plaatsten op Feedback, Kritiek en Suggesties sectie.
Al zal ik het in dit geval intern melden, omdat de 'hogere machten' dan eerder zullen reageren.

Beantwoorden
Citeren
Orodin

:pokerface:

Hoe dan ook: eigenlijk verwacht ik niet direct dat hiervoor een aparte applicatie ontwikkeld gaat worden, zeker vanwege het feit dat er al diverse programma's bestaan waarmee dit gesimuleerd kan worden, zoals jullie al aangeven.

Maar goed, het minste dat ik kan doen is het idee intern noemen en dat zal ik dan ook doen. Maar don't get your hopes up ;).

Ciao,
D.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose

Oorspronkelijk gepost door Orodin
Hoe dan ook: eigenlijk verwacht ik niet direct dat hiervoor een aparte applicatie ontwikkeld gaat worden, zeker vanwege het feit dat er al diverse programma's bestaan waarmee dit gesimuleerd kan worden, zoals jullie al aangeven.

Maar goed, het minste dat ik kan doen is het idee intern noemen en dat zal ik dan ook doen. Maar don't get your hopes up ;).

Ciao,
D.

Tja, maar dat kan met ICM situaties ook en daar ik wel een trainer voor :rolleyes: :rolleyes:
Maar in ieder geval bedankt voor het intern noemen van het idee :)

Beantwoorden
Citeren