Ik heb sinds gisteren eeb trial versie van HM2 draaien en ik zie een HUD als ik speel, maar de handen worden niet zichtbaar in mijn HM2. Kan dus mijn laatste sessies niet terugvinden. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Heb trouwens al wel alle handen van HM1 ingeladen. Alvast bedankt voor de hulp.
Hallo NLgr1nd3r
Je kunt je laatste sessies terugvinden onder de tab 'Active Session.'
Dan moet je er wel om denken dat als je ringgames speelt dat je de tab 'Cash' open hebt staan en als je SNG's en/of MTT's speelt kun je dat onder de tab 'Tournement' vinden.
Mocht je daar geen handen vinden dan hoor ik het graag.
Groetjes,
SDK1987
Misschien moet ie eerst ook nog wel z'n eigen screenname selecteren in hm2.
http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/7/Current+Player+%7B47%7D+Aliases+%5BHero%5D
Alias hoef je niet te doen als je maar op 1 site speelt of als je niet wilt dat alles ook onder 1 alias word samengevoegd, alleen het hero gedeelte:
Bedankt voor jullie hulp, maar deze 2 staan goed. HM2 importeerd geen handen terwijl HM1 de handen wel importeerd. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Dan kun je ook geen hud van HM2 zien neem ik aan, want dat doet het alleen als je handen geïmporteerd worden.
Het zal me niks verbazen dat HM1 het importeren in HM2 aan het verstoren is.
Gebruik je alleen HM2 op het moment dat je aan het spelen bent?
Je kunt maar 1 HM tegelijk draaien. Heb ontdekt dat ik na een sessie wel de handen kan importeren uit hm1 als ik ze daar binnen laat komen. Het is een beetje omslachtig, maar het werkt wel
bedankt voor de reacties en hulp!