Ga naar het forum
Upgrade van HM1 naa...

Meldingen
Alles wissen

Upgrade van HM1 naar HM2

5 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
650 Weergaven
NLgr1nd3r

Heb zo'n 1,5 jaar geen poker meer gespeeld en heb sinds begin van dit jaar het poker weer opgepakt. Nu heb ik HM1 professional en is mijn vraag of het zinvol is om deze up te graden naar HM2? Zo ja wat zijn de goede aanvullen tov HM1? Is het bijvoorbeeld mogelijk om in HM2 notes te maken die je dan op de pokerroom terug vind als je weer bij deze speler aan de tafel zit? Ik speel trouwens 10NL ZOOM 4 tafels tegelijk op mijn laptop. Speel minimaal 15k handen per maand. Alvast bedankt voor jullie feedback!

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987

Ik zelf heb alleen ervaring met HM2 en ik ben zelf tevreden over de software, maar ik weet niet precies de grote verschillen tussen HM1 en HM2.
De enige tip die ik je kan geven is om eerst de trailversie van HM2 te gebruiken en dan kun je het zelf uitzoeken wat voor voordelen het jouw oplevert om HM2 te gebruiken en als het voor jouw weinig verschil uitmaakt kun je beter HM1 blijven gebruiken.

Beantwoorden
Citeren
NLgr1nd3r Topicstarter
NLgr1nd3r

Goede tip ga ik zeker proberen en als het bevalt ga ik HM upgraden.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hoe bevalt HM2 tot nu toe?

Beantwoorden
Citeren
NLgr1nd3r Topicstarter
NLgr1nd3r

Op zich prima en bij sommige spelers krijg je van die notecaddy notities. Denk wel dat ik de upgrade ga kopen, maar mijn trial loopt nog 25 dagen dus kijk het nog even aan.

Beantwoorden
Citeren