Ja, eerst via Programma's verwijderen trouwens, daarna handmatig. Dus gewoon op het logo Deze COmputer en dan zoeken op je c drive naar zowel Pokerstrategy, Elephant en Postgresql. Daar heb ik alles verwijderd, behalve mijn snelkoppeling naar deze website. Vervolgens ook nog met CCleaner register opgeschoond, opnieuw opstarten, dan eerst de laatste versie van Postgresql geinstalleerd, deze liet mij een nieuwe database aanmaken en daarna pas Elephant.
Ohja, als je bij C:Gebruikers kijkt staan daar denk ik nog oude databases van Postgresql. Die heb ik ook verwijderd. Die met een slotje in het logo.
Ik hoor het wel als je straks nog problemen hebt.
edit: Hoe je zoekt op c drive?
Als je op Mijn Computer of Computer klikt krijg je zoiets:

vervolgens klik je de C drive aan:

ALs je dan rechtsboven in het lege vak je zoektermen tikt dan vind hij het.
Om verborgen bestanden ook te zoeken volg je volgende tip:
Spoiler
Standaard zijn in Windows 7 een aantal mappen en bestanden voor de veiligheid verborgen. Echter voor bepaalde tips of bepaalde acties is het noodzakelijk om deze bestanden en mappen juist te kunnen zien. Om deze weergave in te schakelen ga naar Start en klik op Computer. Ga dan in het venster linksboven naar 'Organiseren' en klik vervolgens op "Map en zoekopties". Klik vervolgens op het tabblad "Weergave" en klik in het overzicht op "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven