Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Poker770 HUD

9 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
643 Weergaven
Texopoker
PokerStrategist

Ik heb problemen met mijn HUD sinds Poker770 de full ring tafels van 10 naar 9 man heeft veranderd. Alle stats staan nu verkeerd en als ik het bij de één wijzig dan verandert het ook weer op een andere tafel.

Ik had mijn HUD seat preferences altijd ingesteld op seat 5 bij de 10 man tafel (center bij poker770), nu wil ik mijn seat bij de 9 man tafel instellen, alleen kan ik daar niet op klikken.

Weet iemand misschien hoe ik die stats van mijn tegenstanders weer op zijn plaats kan krijgen?

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
Joris1973
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Texopoker
Ik heb problemen met mijn HUD sinds Poker770 de full ring tafels van 10 naar 9 man heeft veranderd. Alle stats staan nu verkeerd en als ik het bij de één wijzig dan verandert het ook weer op een andere tafel.

Ik had mijn HUD seat preferences altijd ingesteld op seat 5 bij de 10 man tafel (center bij poker770), nu wil ik mijn seat bij de 9 man tafel instellen, alleen kan ik daar niet op klikken.

Weet iemand misschien hoe ik die stats van mijn tegenstanders weer op zijn plaats kan krijgen?

wIk heb hetzelfde probleem.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Heb er niet echt problemen mee. ik speel meestal maar 1 tafel en heb ze dan buiten de tafel op rij staan.

Volgens mij staan ze momenteel steeds 1 plaats teveel naar links, maar da's geen probleem voor mij.

Beantwoorden
Citeren
Texopoker Topicstarter
Texopoker
PokerStrategist

Ik heb hold em manager gemaild en ze zeiden dat het probleem al bekend was bij hen en dat ze eraan zullen werken om het probleem op te lossen.
Dus even wachten dan maar :)

Beantwoorden
Citeren
Joris1973
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Texopoker
Ik heb hold em manager gemaild en ze zeiden dat het probleem al bekend was bij hen en dat ze eraan zullen werken om het probleem op te lossen.
Dus even wachten dan maar :)

Inderdaad maar ff afwachten.Thx :)

Beantwoorden
Citeren

Nu staat de hud goed.
Maar nu mis ik steeds 1 speler zijn hud, iemand anders hier ook last van?

Heb dus maar van 8 spelers stats inplaats van 9 ?(

Beantwoorden
Citeren
Joris1973
Oldschool Grinder

Bij mij staan alle 9 de huds goed.
Heb je al gekeken of er toevallig 2 huds over elkaar staan?

Beantwoorden
Citeren

Ja, heb ik naar gekeken en was niet het geval.

Beantwoorden
Citeren
Joris1973
Oldschool Grinder

Vreemd hoor ?(

Beantwoorden
Citeren